• Gaming Vijesti
  • Sony je navodno u tajnosti sklopio dogovor o Black Myth: Wukongu

Sony did a Phil Spencer 🤣

Iako, ovaj drugi scenarij sa financiranjem tima koji radi port mi je realniji.

Ma devovi nisu dobili dobru ponudu za gamepass, nemaju volje optimizirat igru za usranu S konzolu. Nema smisla radit igre za Xbox ako ti nedaju dobru ponudu za gamepass, moras igru koja se muci na PS5 portat na dosta slabiju konzolu a ljudi nevole kupovat igre na toj konzoli.

    Dok MS izbacuje svoje igre na PlayStationu, Sony radi na dobivanju privremenih ekskuziva koje će zaobići Xbox.

    Komedija.

      escoban

      Igra se vrti dosta dobro na Steam Deck, ako je tamo igriva bit će i na Series S kojeg svi tako rado pljuju. Više mi je vjerojatno da su zbilja imali problema sa Memory Leak jer je i ovdje netko spominjao kako performanse opadaju na PS5 što duže igraš.

        prayer

        Ja ne kužim da tolko ljudi još nije preraslo te console wars debilane pa izmišljaju nekakve gluposti o preslabim konzolama i nemogućoj optimizaciji.

        Mobiteli danas vrte AAA igre, PS4 vrti HFW, a meni neko hoće reć da Series S koči razvoj igara jer se ne može za njega optimizirat igra.

        U najgorem slučaju imaš odgodu dok se ne rješi tehnički problem, kao u ovom slučaju, a MS je samo sebi otežao sa forsanjem paritya S i X konzola, nije sad čitava industrija na koljenima zbog toga.

        Bože dragi.

          wooddiebone Pa oni koji uvik vide console war di ga nema ocito ga nisu prerasli…

          escoban nemaju volje optimizirat igru za usranu S konzolu

          I da konzole su preslabe, sve manje igri vrti lockani 60fpsova i to na sugavoj rezoluciji. Tako da imamo 2 opcije ili su 95% studija nesposobni ili su konzole preslabe.A i to da S konzola koci je vec potvrdeno od vise devova 🤷‍♂️

            escoban A i to da S konzola koci je vec potvrdeno od vise devova

            Samo zato što je neki dev nešto rekao, ne čini to istinom.

            Devovi u zadnje vrijeme seruckaju protiv svega kaj za njih znači više posla ili "povećava očekivanja igrača" lol.

            Death Stranding radi na iPhoneu, Baldur's Gate 3 radi na Steam Decku.

            Skalabilnost je glavna značajka ove generacije isto kao i optimizacija za više od jednog lockanog moda izvođenja i ako ti kao izdavač nisi sposoban usmjerit resurse prema tome zato jer ti smanjuje profit margin na kraju godine i još u vrijeme kada nikad više developera dobiva otkaze, onda get fucked. Netko drugi bude to napravio i netko drugi bude krenuo zarađivat i "podizat očekivanja igrača".

            Tako da Series S ne koči razvoj ništa više od bilo koje dodatne platforma na kojoj se igra izdaje, a sigirno koči manje nego Steam Deck.

            Ako Insomniac može izdat igru koja radi na 60FPS sa Ray Tracingom na PS5, onda ti možeš napravit da tvoja igra ide u 900p/30FPSa na Series Su.

            Ti developeri neka troše vrijeme na razvoj beskonačnih live service promašaja, proljeva poput Dustborna i Concorda ili neka se, kao Ubisoft agresivno fokusiraju na ciljani razvoj ekstremnih mediokriteta.

            Ja i puno igrača nemamo više strpljenja za isprike developera dok je količina smeća koja izlazi ovako velika.

            Da te citiram jer to stalno tupim:

            "Ako Insomniac može izdat igru koja radi na 60FPS sa Ray Tracingom na PS5, onda ti možeš napravit da tvoja igra ide u 900p/30FPSa na Series S."

            Doom: Eternal

            On PS5 and Xbox Series X, Doom Eternal has been updated with three new graphical options. These include a Ray Tracing Mode at 1800p/60fps, Performance Mode at 1800p/120fps and a Balanced Mode which offers 4K at 60fps. HDR10 is now supported in all graphics modes, as well as an Ultra Quality setting to push the visuals even further on current-gen hardware.

            Kada imaš sposoban tim i koristiš dobar engine itekako to može biti jako dobro.

            Dok god izlaze igre koje se tako dobro izvode i izgledaju ove 30fps spike pripisujem nesposobnosti developera.