Monke Business!
Sony je navodno u tajnosti sklopio dogovor o Black Myth: Wukongu
- Uređivano
Sony did a Phil Spencer
Iako, ovaj drugi scenarij sa financiranjem tima koji radi port mi je realniji.
Fejk njuz
- Uređivano
Ma devovi nisu dobili dobru ponudu za gamepass, nemaju volje optimizirat igru za usranu S konzolu. Nema smisla radit igre za Xbox ako ti nedaju dobru ponudu za gamepass, moras igru koja se muci na PS5 portat na dosta slabiju konzolu a ljudi nevole kupovat igre na toj konzoli.
- Uređivano
Dok MS izbacuje svoje igre na PlayStationu, Sony radi na dobivanju privremenih ekskuziva koje će zaobići Xbox.
Komedija.
Treba naučiti i čitati članak.
- Uređivano
Ja ne kužim da tolko ljudi još nije preraslo te console wars debilane pa izmišljaju nekakve gluposti o preslabim konzolama i nemogućoj optimizaciji.
Mobiteli danas vrte AAA igre, PS4 vrti HFW, a meni neko hoće reć da Series S koči razvoj igara jer se ne može za njega optimizirat igra.
U najgorem slučaju imaš odgodu dok se ne rješi tehnički problem, kao u ovom slučaju, a MS je samo sebi otežao sa forsanjem paritya S i X konzola, nije sad čitava industrija na koljenima zbog toga.
Bože dragi.
- Uređivano
wooddiebone Pa oni koji uvik vide console war di ga nema ocito ga nisu prerasli…
escoban nemaju volje optimizirat igru za usranu S konzolu
I da konzole su preslabe, sve manje igri vrti lockani 60fpsova i to na sugavoj rezoluciji. Tako da imamo 2 opcije ili su 95% studija nesposobni ili su konzole preslabe.A i to da S konzola koci je vec potvrdeno od vise devova
- Uređivano
escoban A i to da S konzola koci je vec potvrdeno od vise devova
Samo zato što je neki dev nešto rekao, ne čini to istinom.
Devovi u zadnje vrijeme seruckaju protiv svega kaj za njih znači više posla ili "povećava očekivanja igrača" lol.
Death Stranding radi na iPhoneu, Baldur's Gate 3 radi na Steam Decku.
Skalabilnost je glavna značajka ove generacije isto kao i optimizacija za više od jednog lockanog moda izvođenja i ako ti kao izdavač nisi sposoban usmjerit resurse prema tome zato jer ti smanjuje profit margin na kraju godine i još u vrijeme kada nikad više developera dobiva otkaze, onda get fucked. Netko drugi bude to napravio i netko drugi bude krenuo zarađivat i "podizat očekivanja igrača".
Tako da Series S ne koči razvoj ništa više od bilo koje dodatne platforma na kojoj se igra izdaje, a sigirno koči manje nego Steam Deck.
Ako Insomniac može izdat igru koja radi na 60FPS sa Ray Tracingom na PS5, onda ti možeš napravit da tvoja igra ide u 900p/30FPSa na Series Su.
Ti developeri neka troše vrijeme na razvoj beskonačnih live service promašaja, proljeva poput Dustborna i Concorda ili neka se, kao Ubisoft agresivno fokusiraju na ciljani razvoj ekstremnih mediokriteta.
Ja i puno igrača nemamo više strpljenja za isprike developera dok je količina smeća koja izlazi ovako velika.
Da te citiram jer to stalno tupim:
"Ako Insomniac može izdat igru koja radi na 60FPS sa Ray Tracingom na PS5, onda ti možeš napravit da tvoja igra ide u 900p/30FPSa na Series S."
Doom: Eternal
On PS5 and Xbox Series X, Doom Eternal has been updated with three new graphical options. These include a Ray Tracing Mode at 1800p/60fps, Performance Mode at 1800p/120fps and a Balanced Mode which offers 4K at 60fps. HDR10 is now supported in all graphics modes, as well as an Ultra Quality setting to push the visuals even further on current-gen hardware.
Kada imaš sposoban tim i koristiš dobar engine itekako to može biti jako dobro.
Dok god izlaze igre koje se tako dobro izvode i izgledaju ove 30fps spike pripisujem nesposobnosti developera.
Potpis ko kuća.