escoban A i to da S konzola koci je vec potvrdeno od vise devova
Samo zato što je neki dev nešto rekao, ne čini to istinom.
Devovi u zadnje vrijeme seruckaju protiv svega kaj za njih znači više posla ili "povećava očekivanja igrača" lol.
Death Stranding radi na iPhoneu, Baldur's Gate 3 radi na Steam Decku.
Skalabilnost je glavna značajka ove generacije isto kao i optimizacija za više od jednog lockanog moda izvođenja i ako ti kao izdavač nisi sposoban usmjerit resurse prema tome zato jer ti smanjuje profit margin na kraju godine i još u vrijeme kada nikad više developera dobiva otkaze, onda get fucked. Netko drugi bude to napravio i netko drugi bude krenuo zarađivat i "podizat očekivanja igrača".
Tako da Series S ne koči razvoj ništa više od bilo koje dodatne platforma na kojoj se igra izdaje, a sigirno koči manje nego Steam Deck.
Ako Insomniac može izdat igru koja radi na 60FPS sa Ray Tracingom na PS5, onda ti možeš napravit da tvoja igra ide u 900p/30FPSa na Series Su.
Ti developeri neka troše vrijeme na razvoj beskonačnih live service promašaja, proljeva poput Dustborna i Concorda ili neka se, kao Ubisoft agresivno fokusiraju na ciljani razvoj ekstremnih mediokriteta.
Ja i puno igrača nemamo više strpljenja za isprike developera dok je količina smeća koja izlazi ovako velika.