Naravno da oce kad si utuka milijarde u projekt koji stangira godinama…

Mene samo zanima kako Phil ima jos posao, covik je 2 generacije glava Xboxa to su bile 2 najgore generacije za Xbox uz to je uspio totalno pokopat brend.

    escoban covik je 2 generacije glava Xboxa to su bile 2 najgore generacije

    Neznan kako je bilo prije ali mene je nagovorija na kupnju boxa i nikad nisan igrao vise za manje novca.

    Box i gamepass je i dalje najbolja ponuda u gamingu ma koliko to nekima smetalo

      escoban Miro mozda najjeftinija

      Najjeftinija i najbolja

      Te fore ps ima studija i igre su se mogle prodavati na prosloj generaciji na ovoj ne

      Igrat će se sve na svemu a kupci neka odaberu platformu po osobnim preferencijama.

      To mi je ok, jedino mi nije jasno zašto ne skupe muda i to javno kažu nego se ovako izmotavaju.

      Prodaja konzola im je ionako loša, ne bi da imaju šta izgubit 🤷‍♂️

        mirkunjaaa To mi je ok, jedino mi nije jasno zašto ne skupe muda i to javno kažu nego se ovako izmotavaju.

        Tko da što javno kaže?

          To je između redaka da će i PS5 igre na Xbox. Pa se jebimo svi skupa.

          Miro E to. Uvjerljivo. Ja se i dalje ne mogu nacudit broju i kvaliteti igara na game passu. I onda me opet iznenade sa igrama svaki mjesec do granice evo da ne znam sta bi pokrenuo koliko me igara zanima, najradije bi 10 odjednom igrao. A day one izlasci…

          Pisao o tome nedavno pa kratko opet - tržište konzola možemo zaokružiti do max 120 milijuna uređaja po platformi po generaciji (puno sam rekao) i više od toga teško ide. Evo na primjeru PlayStationa (službene Sonyjeve brojke):

          Xbox vjerojatno nije nikada ni prošao 100 milja u jednoj generaciji. PS5 će ovim tempom opet doći negdje do max 120 milijuna.
          Ako dodamo Xbox i Switch koji može vrtiti jedino indie igre, to je tržište od max 300-350 milja uređaja i to je plafon već zadnjih par generacija.

          Korporacije trebaju rast (svaka generacija više od prethodne), inače ogroman rast troškova i ulaganja u akvizicije nema smisla. Zato MS-u nije dosta "samo Xbox konzola", koliko god se ona dobro ili loše prodavala (čak da se prodaje dobro poput Playstationa 5, nije dosta, pogotovo nakon akvizicije AB-a i Bethesde. Zato su vjerojatno i napravili XSS jer su se nadali da će tako proširiti konzolaško tržište). Ekskluzive s takvom matematikom nemaju više nikakvog smisla. Usporedite samo rast troškova produkcije jedne PS ekskluzive danas i u doba PS2 ili PS3. Nije ni čudo da je cross-gen igara bilo toliko i da ne znam, EA porta Jedi Survivor na PS4 i Xbox One. I onda bude full jasno čemu ultimate izdanja, season passovi, pretvaranje IP-a u televizijske serije, hrpa remastera / remakeova itd. Milkanje iste baza kupaca da digneš prihode koji se trebaju dogoditi u okviru planiranog rasta.

          Sony je zato počeo sve portati na PC (na Xbox konzole im nema smisla - premalo tržište, prevelik backslash core fanova, tj. PR problem), Microsoft izdaje sada igre na svemu što ih može pokretati. Oni su postali preveliki izdavač da bi se ograničili samo na Xbox platformu.

          Brijac

          Pa Phil i ekipa iz Xboxa 🤷‍♂️

          Sve će na kraju doć na druge platforme jer tu leži lova 🤷‍♂️

          Oni su toga odavno svjesni, koji k to ne kažu?!

            mirkunjaaa koji k to ne kažu?!

            Zato što ne žele gamerima pustit poruku da to rade radi love već radi njih i budućnosti gaminga. Čisti politički potez.

            https://www.bloomberg.com/news/newsletters/2024-08-23/xbox-s-exclusive-video-game-strategy-leaves-everyone-confused

            In 2017, I wrote on Twitter that Xbox had clearly lost the hardware war to PlayStation and should consider transforming its consoles into living room PCs with open operating systems that could run any computer game. As the company behind the Windows operating system, Microsoft is in a unique position to sell machines that combine the convenience and affordability of consoles with the flexibility of PCs.