doctorfreak

Evo cijela priča:

  1. Rekli da moraju otkazat jer je bila greška u cijeni
  2. Nudili još bolji laptop za iste pare
  3. Totalno izignorirali da su nudili ovaj bolji laptop i samo poslali da nude 10% bon na sljedeću kupovinu
  4. Nudili 277 kn bon
  5. Neki dan poslali da nude 377 kn bon

Između svih tih njihovih e-mailova su moji odgovori da želim da isporuče laptop osim kod 2. e-maila kad su nudili još bolji laptop što sam prihvatio.

Tak da ono, još to traje, nisam ih još prijavio inspekciji, ali samo zato jer nisam imao vremena pa im za sad copy paste odgovor šaljem i odbijam sve osim laptopa.

23 dana kasnije
12 dana kasnije

Ima li netko iskustva sa SmartLabom? Gledam prodaju nekorištene i zapakirane mobitele s navodnom garancijom po dosta jeftinijim cijenama u odnosu na Links, Sanctu itd. Uglavnom im uz proizvode piše ovo:

"Uređaji iz predmetne kategorije oporezuju se po posebnom postupku oporezivanja marže sukladno članku 95. stavka 4. Zakona o porezu na dodanu vrijednost (NN, br. 73/13). Prema zakonu takvi uređaji se tretiraju kao rabljena roba iako se radi o novim, zapakiranim i nekorištenim uređajima koji dolaze s originalnom dodatnom opremom i tvorničkim jamstvom proizvođača."

Gledam možda uzeti od njih S22 Ultra koji je 450 eura eura jeftiniji u odnosnu na Sancta Domenicu, no ne znam koliko je to pametno.

    greyback

    Relativno su mlada firma za online prodaju i zbog toga se može kod njih naći jeftinije da privuku kupce.

    Nisam osobno nikad od njih kupovao ali ono prvobitno povjerenje koje mi ulijeva je to što je njihova web stranica prijavljena kao sigurna što opet ne mora značit jer u praksi može bit drugačije pa imat problema u trgovanju sa njima.

    6 mjeseci kasnije

    Da vidim vaše mišljenje, premda sam već poslao email. Kupio sam prije godinu ipo Xiaomi MiBand 6 i nakon toliko vremena se odlijepio ekran s baze. Garancija vrijedi jednu godinu, a po EU dvije. Ali, koliko čitam, garancija u drugoj godini vrijedi samo ako mogu dokazat da je do kvara došlo tvornički ili ako se počelo kvariti u prvoj godini.

    Neko moje tumačenje je da, ako se ekran odlijepio nakon samo 18 mjeseci, da to mora bit tvornički nedostatak i da neće zajebavat. Što vi kažete? Hoće li me jebat?

      A nemaš sad kaj izgubit…ja bi poslikao i poslao informativni mail kao upit što i kako dalje.

      • [deleted]

      • Uređivano

      Fenix ne bi te trebali jebat, prva godina garancije mora biti ista kao i druga, ako oni tvrde suprotno onda seru kvake.

      Ako se ekran odljepio a nema nigdje ogrebotina/oštećenja na samom uređaju koje bi ukazivale na to da je pao moraju ti popravit, dati novi, ili vratit novce.

      Fenix Slikaj, salji i ako te krenu prcati, samo se pravis @Brijac i zaprijeti im inspekcijom.

      budući da je jamstvo isteklo molim javite se ovlaštenom servisu za eventualni popravak uređaja

      Odjeb je lansiran, samo me uputili na servisera. Ne znam imam li uopće živaca zajebavat se s njima.

      Samo se ti opusti i napisi laganini mail da prema direktivi EU imas 2 godine garancije. Vise ti njih mozes jebati u mozak nego oni tebe. 😆

      Sad servis poručuje da im dostavim uređaj kako bi se odradila dijagnostika. Ali ni jedni ni drugi izričito ne navode i izbjegavaju dati konačan odgovor pokriva li to jamstvo ili ne. Samo mi još treba da "dijagnostika" zaključi kako jamstvo ne pokriva, a meni naplate postupak. Ne plaća mi se ni euro.

      A ja bi se sporio, pogotovo jer sam uvjeren da sam u pravu. Ako im ga ostavim tamo, hoću li izgubit pregovaračku ruku?

        Koliko znam, obično možeš poslati (ili dati) direktno i njima gdje god da si kupio pa neka oni šalju svojim "ovlaštenim servisima". Moralo bi moći i tako funkcionirati ako je definirano uvjetima na jamstvenom listu, samo je onda sporije.

        Fenix Koliko ja znam Bijelić je ovlašteni za xiaomi hrvatsku mada ne servisiraju osobno oni nego imaju ugovor sa agramom.

        U pravilu ponude prikup uređaja, pa ako nisu traži od njih da naruče dostavu za prikup uređaja s tvoje adrese.

        Napisi na a4 papir što tocno ne valja i stavi u kutiju. Također ako imas napravi i kopoju računa.Napisi da paziš na sat da nije lupano s njime i da se očigledno radi o tvornickoj mani.

        Nije uvijek riješenje bit bezobrazan i odmah prijetit inspekcijom.

        Gdje god da živimo meni su svaki put odobrili reklamaciju.

          doctorfreak Nije uvijek riješenje bit bezobrazan i odmah prijetit inspekcijom.

          To se uvijek slažem. Niti ikome prijetim. Tako ću i napravit kako si savjetovao. A moja logika je ta da se adhezivnost lijepila sigurno ne smanji odjednom. To je proces, koji je počeo od kada je izašao iz tvornice, nastavio se kroz prvu godinu korištenja i kulminirao u drugoj, što je sve u skladu s EU zakonom koji sam dobro proučio.

          Ja više ni ne idem u servis nego sve preko inspekcije 😆

          7 mjeseci kasnije

          Pitanje ako netko zna, našao sam jednu manju handheld konzolu na ebayu a prodavač je iz Japana.

          U cijenu je uključena poštarina i pdv odnosno vat.

          Cijena sveukupno je cirka 150e.

          Ne piše kojom dostavnom službom šalje, samo da treba cca 5-7 radnih dana.

          Da li postoji mogućnost naplate carine ili nekakvih dodatnih troškova?

          Ima tko iskustva? Zapravo bi mi ovo bila prva kupovina preko paypala sa zemlje van EU.

            doctorfreak Da li postoji mogućnost naplate carine ili nekakvih dodatnih troškova?

            Mala do nikakva šansa je da to izbjegneš, osim ako ne ide preko nekog posrednika unutar EU