Zero Za Fallout je Todd rekao da ne želi ga radi nitko van BGS-a no možda ga nagovori ujak Phil. Jer bi ovim tempom novi Fallout izašao oko 2030.-e. Možda.

Fenix bolje od ove recenice se nije moglo srociti. Tako ga se i ja “sjecam” u svojoj glavi, pogodili su sa svime, jeben posao odraden

Imam par zamerki koje me nerviraju, zanimaju me vasa iskustva.

Prvo ovo,

Tamnice nisu cekirane kada ih ocistis.

Ovo je mnogo nezgodno, jer ce mapa biti kasnije pretrpana markerima.

Generalno me mapa nervira zbog onog zumiranja i sto ne ulazi direktno u lokalnu oblast u kojoj se momentalno nalazim, opet su tu pecine i tamnice problem jer moram sve duplo da radim.

Treca mnogo iritantna stvar jeste meni sa suceljem gde se nalazi generalno sva oprema.

Veliki je problem kada hocu nesto da uzmem, popijem, obucem, zamenim oruzje itd…

One kolone su prokleto sive i nikad ne znam da li sam gore ili dole i u koju sam kolonu usao.

Nije mi jasno zasto to nisu oznacili drugom bojom, ili barem dodatno potamneli, pa da prilikom navigacije znas jesi usao da uzmes čizme ili gaće.

Nedostaje jos markera u drugim bojama, čisto zbog bolje orijentacije i kada zelim da odem na vise ulaza ili izlaza istovremeno.

Sve ostalo za sada odlicno, posebno me iznenadio direktan fast travel u velike gradove.

Ali svako idem peske da prevrnem svaki kamen. 😂

    Centurion Za tamnice sam i ja primijetio da nisu označene kada ih riješiš.

    Vjerojatno će biti frustrirajuće i teško sve to pratiti.

    Centurion Stvarno su mogli popraviti sve te sitne "quality of life" probleme. Držali su se toga da je ovo remaster, a ne remake pa su ostali isti level up exploiti i slični bugovi. 😂

    E moja Bugsheda.

    Sada su zadnjim patchom skroz isključili upscale opcije, može se jedino forsati preko nvidia panela.

    Dio krivnje za stuttering je naravno na Epicu i UE5, stvarno nevjerojatno da će se ovaj problem vući valjda cijelu ovu generaciju.

      Zero najgori engine danasnjice, a mozda i opcenito. Majko mila na sta ce licit witcher 4…

      Uopće ne krivim Epic ni UE5 već developere koji odluče koristiti taj engine unatoč tome što dobro znaju da je problematičan.

      KCD2 se predobro izvodi i izgleda CryEngineu, svi hvalite Indyja u IdTech7…

      Za Decimu ili RE engine ne znam ako su ekskluzivni.

      Remedy je razvio svoj engine Nortlight…

      Znači da ima načina.

      Mora postojati neki razlog zašto biraju UE5. Vjerojatno im je najlakše raditi u njemu i samim time najpovoljnije.

        StarFox_N Monster Hunter Wilds je RE engine. To je tek problem na kvadrat, valjda jer je open-world.

          Heat RE engine ne funkcionira dobro u open world igrama sto su potvrdili i Dragon's Dogma 2 i novi Monster Hunter, ali očito je da se Crapcom pravi glup kao i mnogi drugi studiji koji rade igre u UE5.

          Igra je predivna, ali su npc likovi toliko ruzni da fenci izgleda seksi 😂

          • Uređivano

          Ne znam jel to samo meni ovo sve govnarski odrađeno ?

          Znaci shadows drop bez ikakvih recenzija. Ekipa pohrlila na macka u vreci.
          Remaster izlgeda dobro, ali bas ne tak dobro da ima opravdanje da radi ko drek

          Ovo je tolko loše da nebi krivio nit unreal nit epic

            revo Znaci shadows drop bez ikakvih recenzija. Ekipa pohrlila na macka u vreci.

            Na igračima je odgovornost da se informiraju ili sačekaju recenzije. PC/Xbox ekipa barem ima priliku probati ili odigrati igru preko Gamepassa, ali na stranu to, iz teme se vidi da je pohrlila uglavnom ekipa koja dobro zna što dobiva od Bethesde…u suštini istu staru igru od prije 20 godina ušminkanu toliko da se ne bi posramila ni epiteta remakea....s istim štekanjem kao prije, kao da su se trudili i to reproducirati.

            Nostalgija je baš zeznuta stvar. Novijim generacijama vjerojatno neće biti napeto jer je Oblivion ostao dosta arhaičan unatoč blagim poboljšanjima i u pogledu gameplayja.