Recimo djetetu u osmom razredu od 13-14 godina. Koje igre biste mu dali da igra za "lektiru"? I zašto?
1.Pacman
2.Super Mario Bros.
3.Wolfenstein ili Mortal Kombat
1.Neka objasni značaj svake,za razdoblje izlaska te utjecaj na gaming industriju do dana današnjeg.
Za utjecaje van gaminga bi dobio dodatne bodove kod mene.
2.Opiše utjecaj kontrola,grafike,glazbe i zvukova na atmosferu i igrivost.
2.5. Opiše važnost svake od tih komponenata na ukupni dojam kod pojedinih tipova igrača.
2.5.2.Zašto i u kojoj mjeri je nekome najvažnija grafika odnosno igrivost odnosno našto treće.
2.8.Neka da primjere.
3.Neka opiše i objasni mjenjanje(i važnost istog) standarada i očekivanja u igrama kroz generacije konzola,kompjutora PC/Mac/Commador te feature/smartphone od početaka,pa sve do dana današnjega .
Neka da primjere.
4.Neka opiše svoje dojmove uzimajući u obzir kriterije kao što su, standardi i očekivanja gaming industrije i gaming javnosti u doba izlaska tih igara i/u odnosu na i obrnuto,doba pisanja lektire.
Isprika za vjerojatne gramatičke pogreške pod 4.