Ghost of Tsushima
Neke scene djeluju tj učitavaju se drastično brže nego inače, toliko brzo da izgleda skroz neprirodno. Dobar primjer je odmah na početku kad ideš osloboditi ujka i boriš se protiv šefa Mongula gdje mu napraviš jedan parry i udariš i eto cutscene onako instant, baš čudno za vidjeti. Iste probleme ima i Jedi Fallen Order za PS5.
Ne, ne kukam radu naplate ekspanzije, procitaj jos jednom
Da je ovaj Director's Cut imao steelbook, ja bi i njega uzeo.
Najgore od svega je to kaj se zapravo radi o legit Sonyevoj poslovnoj strategiji.
"Sve PS4 igre rade na PS5. Da to proslavimo, od sad vam prodajemo samo PS4 igre po drugi put jer PS5 igara nemamo."
EA who?
- Uređivano
Čak i EA daje besplatne nadogradnje za svoje igre za XSX i PS5, pa se nadam da će se Sony konačno opametiti i početi nam davati besplatne nadogradnje za svoje igre, a ne da nam naplaćaju nekih 10 USD da dobijemo PS5 verziju.
Mislim, nije da opravdavam i rađe bi da je za džaba, kao i sve ostalo. Npr, Valhalla.
Ali mislim da je njihovo opravdanje bilo prvenstveno zbog japanskog lip synca koji je dodan ovdje. Inače bi bilo džaba.
Moguce jer su sad sve cut scene in game bas zbog japanskog voiceovera oa je tu bilo dosta posla vjerojatno
6/10
Vi ne bi skužili dobru igru ni da se pretvori u 90-60-90 ženu, sjedne na vas, odvrti svoje i još vam plati za to.
Ma Viper zajebava, dobra mu je igra
Tsushima, Automata ili TLoU2?
Ti si u ovoj igri doslovno Ghost of Tsushima kad se clipaš kroz svako drvo koje vidiš. Odličan naziv za igru
Inače za sada skroz dobro sve odrađeno, nije ništa neviđeno ali je gameplay zabavan. Taman uspio srediti onaj side quest za longbow i sredio Tengu Demon, no morao sam smanjiti malo težinu da ga sredim jer sam možda malo pre rano ušao s njime u fight.
- Uređivano
Patch 2.07 (2.007.000 on PS5) is now live for Ghost of Tsushima Director’s Cut.
This patch includes the following fixes:
• Restored missing Fundoshi for some New Game+ players who had lost access to it.
• Addressed an issue where replayed missions would not grant the proper rewards until the game was reloaded.
• Addressed an issue where some supply boxes could be restocked upon checkpoint reload.
• Addressed an issue where giving the hut builder supplies then skipping the cutscene would still take the supplies but not complete the objective.
• Addressed an issue where players were not able to join in-progress Legends Survival matches via matchmaking.
• Reduced the length of haptic feedback when fast traveling
• Addressed some issues related to Activity Cards.
• Addressed an issue with Legends leaderboards visibility.
• Various UI improvements, bug and crash fixes.
https://www.suckerpunch.com/ghost-of-tsushima-directors-cut-patch-2-07/
Da li su sve aktivnosti u ovoj igri toliko repetetivne? Još sam uvijek na prvom otoku i riješavam sve, ali koliko sam skužio sve se svodi na ubiji ovog i ovog, osvoji kamp i tako u krug.
Jedino vrijedno za izdvojit su dvoboji kod vodopada.
Sve ostalo na istu šablonu uz pokoju manju varijaciju.