Alonsov stint u Ferrariju je možda jedna od najboljih vožnji ikada i prava šteta što nije okrunjena naslovom. U tih 5 godina, čovjek je doslovno možda pola godine imao kompetitivan bolid (za naslov). 2011., 2013. i pogotovo 2014. taj Ferrari je bio kanta nešto bolja nego onaj iz 2020. i svejedno je ostvario nekoliko pobjeda i postolja tad. 2012. je bio 3. najbrži bolid (Red Bull je bio tad najbolji, McLaren 2., a Ferrari tek treći s tim da su i Mercedes i Lotus ponekad bili bolji od Ferrarija) i svejedno se borio do zadnje utrke. Tad mu je trebalo čudo, bilo je blizu toga kad se Vettel izvrtio, ali opet malo prekratak. Prva polovica 2010. kad je tek počeo voziti za Ferrari je zapravo bila jedini dio njegovog Ferrari stinta kad je stvarno imao bolid koji je bio tu u vrhu sa Red Bullom i McLarenom. Onda se Red Bull počeo malo odvajat, no svejedno se fantastičnim vožnjama doveo do toga da mu je jedno staloženo 4. mjesto u Abu Dhabiju bilo dovoljno i jebiga tamo nikako nije mogao preći Petrova. Istini za volju, malo za to krivim i njega jer ga smatram najboljim vozačem kojeg sam ikad gledao, pa je morao nešto posebno izvući, ali svejedno, užas jer je bolesno teško tamo pretjecati. Ali znam da sam osuo po svim svecima te 2010. Jebote, 13 godina konstruktorski, a 14 godina vozački naslov čekam. Toliko blizu 2010. i 2012., a i 2017. i 2018. su mogle biti pobjedničke da su se neke stvari posložile. Pomak ove godine je velik, nadajmo se da će Ferrari nakon desetljeća i pol napokon imati sljedeće godine bolid koji će se moći boriti za naslov kroz cijelu godinu.