wooddiebone
Što? Ricciardo je još i najlošiji od te četvorke do sada.

Lošiji od Alonsa?

Možda u primeu, ali Alonso nije ni sjena sebe već godinama.

Perez i Danny su tu negdje. Dobri midfielderi sa dobrim potencijalom za puno više.

Jedva čekam 2022. i budget gap.
Trebali bi vidjet puno realniju sliku vozača.

    wooddiebone
    Govorim o ovoj sezoni, jer vozači koji su mijenjali ekipe nisu na razini kolega u istoj ekipi. Ponajviše radi manjka testiranja (maksimalno jedan ipo dan ove sezone) i radi činjenice da su bolidi zbog korone ostali zamrznuti za ovu sezonu, pa vozači koji su ih "naučili" prošle godine imaju prednost nad kolegama.

    Ricciardo, a pogotovo Perez imaju vrhunske momčadske kolege, usporedba je bezveze. Zabrinuo bih se za Norrisa da već sad gubi duele, a Perez svejedno ne može biti bolji od Verstappena.

    Kad smo već kod Norrisa, stvarno me jako ugodno iznenadio ove godine, baš fantastično vozi. Kroz par godina nadam se da ćemo imati borbe Verstappena, LeClerca, Norrisa i Russella za naslov.

    Norrisu predviđam najmanje jednu titulu.
    Nadam se da će ju u McLarenu dočekat i da mu Verstappen neće baš svaku šansu uzet kad Hamilton konačno popusti.

    Meni više ništa nije jasno. Kako pobogu Mercedes moze biti brzi za 1,5 sekundi?
    Edit: ok. Dobili smo odgovor. Red Bull užasne taktike kojima su sjebali sami sebe u ove 4 utrke.

    Odličan vozač, bolid, ukupno ekipa i moš ga jebat. Hamilton se stvarno čini nepobjediv. Nisam siguran da će ga moći Verstappen dobiti ove godine.
    Ali zato Ferrari po race paceu uvjerljivi best of the rest. Još da uspiju naći pola sekunde i vraćaju se u vrh.

    Pitwall odličan, valjda su svi prešli iz Ferrarija u RB.

      Heat
      Da, ni meni nije jasno zašto ga nisu u boks poslali odmah iza Lewisa, imao je 23.5 sekundi prednosti nakon tog Lewisovog kruga, točno bi se vratio ispred njega i teško bi ga onda Lewis prešao. A ista stvar im se dogodila u Mađarskoj 2019., ali nisu naučili.
      I zašto se Bottas dosad nije tako borio sa Hamiltonom kad su ga tražili da ga pusti. Kad se bori za pobjedu u Rusiji 2018. bude Copy James, a ovdje kad će ionako završit 3. ne pušta Lewisa (mislio sam da će se sudarit tamo u 10. zavoju). Trebao je tako 'neposlušan' od početka biti.

      5 dana kasnije

      Turksa ipak nece biti zamjena. Dodana jos jedna utrka u Austriji. Znaci zapravo Kanada zamjenjena dodatnom utrkom u Austriji. Sasvim u redu.

      Austrija je jebena staza. I nakon duple slijedi Silvač. <3

      6 dana kasnije

      Opasnost po jahte u Monaku, Mazepin vozi.

      Ah, ne znam dal da se nadam napokon pozitivi ovaj vikend. Ferrari je zadnjih godina bio jako dobar u Monaku i uvijek je bio tu oko pole positiona i pobjede, a 2017. su čak i uzeli i PP i pobjedu. Vremena sa FP2 su obećavajuća, a LeClerc je imao 4 odustajanja u zadnje 4 utrke u Monaku (F2 i F1) i sigurno će htjeti imati doma napokon odličan rezultat. Monako i Singapur su vjerojatno najbolje šanse za pobjedu Ferrarija ove godine, tako da ću se ipak ponadat ovaj vikend, pa makar i naivno kao što je to slučaj zadnjih 13 godina.

      Ja bih čak stavio novce da to sigurno neće biti podij. Nekako prije VER, LEC, HAM. Ali sve ovisi o tome imaju li Merc i RBR onih pola sekunde skrivenih za kvale kao inače, ako nemaju toliko, mislim da bi Ferrari mogao biti u borbi za pole. A onda top 5 vrlo lagano završi u utrci onako kako je i krenuo.

      Ja bi najsretnini bio da vidim Norrisa na vrhu i Leclerca bar na podimu.

      Leclerc
      Norris
      Varstappen
      Ricciardo
      Sainz

      Hamilton i Bottas izlaze zbog kvara negdje u 6. i 67. krugu.

      Jebote kolko je naporan taj Mercedes više.
      Jedva čekam 2022. da im skinu 300 milijuna s budžeta.

      McLarenu više pašu brže staze, barem na temelju početka sezone. Npr. u Barceloni su uvijek bili najbrži u prvom sektoru, a on se sastoji od dugačke ravnice, umjereno brze šikane i jako brzog zavoja, njima će prije odgovarat Monza, Spa ili Silverstone. Ferrari je zato bolji na ovim uličnim stazama.

      I ograničenje budžeta je uvedeno ove godine. Za sljedeću godinu me najviše zanimaju te aerodinamičke promjene da vidim hoće li stvarno biti puno lakše pratiti bolid ispred sebe. I naravno pretumban i zgusnut poredak vozača.