prayer Sterlok Vidiš meni unatoč svim threadovima na internetu igra radi savršeno bez iti jednog crasha ili bugga. Jedino što su u banani performanse gdje na high imam nekih 75-90 FPS-a u prosjeku a igram se na 1080p. U nekim scenama se vrti u 144, u drugim bude 90 a kad je nešto zanimljivije padne na 70. Rijetko kad bude ispod 60, no najveći je problem optimizacija tj skroz drastične promjene frameratea naizgled briznikakvih razloga.
Sterlok Upali vsync i ako imaš hrr monitor zaključaj fps na 60 u igri i uživaj. Za ovakvu igru 60 fpsa je mila majka.
Brijac Baš sam upalio malo s 5600 + 3060Ti i morao staviti texture na low inače pojede više od 8GB VRAM-a 😆
Sterlok na high 1080p dlss qualty i malo je ispod 8 gb, 60 fpsa stabilno, na low igra je neigriva, Užasna grafika, teksture zamuljane, kosa smiješno loša.
yakuza_stinger Ovi svi bugovi su zapravo poboljšali igru. Samo što nitko nije ni svjestan. Da sam ja dev, ne bi niš ni pečirao.
Zero Ok, ne treba sad ni pretjerivati. ND su dosad radili day one skoro savršeno besprijekorne ekskluzive koje su ujedno bile i showcase grafičkih mogućnosti i tehnologije čak i van PS ekosistema. Jedan PC port to neće promijeniti i svi smo svjesni da će im i dalje ovo gore navedeno biti fokus jer tu su na kraju krajeva i najveća primanja i zarada. Naposljetku se sve svodi na to. Ako će prodaja na PC-u podbaciti, to neće biti bez razloga. Imaju nekog prostora za srediti stvari kroz zakrpe i u suštini dobra je odluka što Sony pokušava svoje igre učiniti dostupnijim široj bazi igrača, ali da im ovo nije trebalo- i nije.
prayer Zero besprijekorne ekskluzive Točno to, eksluzive gdje su se uvijek naslonjavali na štakama Sonyevog zatvorenog sustava. Kad je u pitanju optimizacija za PC koji je daleko zahtjevnija platforma su se pokazali da nisu adekvatni izvesti stabilan port vlastitog flagship proizvoda što je u najmanju ruku sramota za njih i još veća za Sony koji je dao zeleno svjetlo da ovako što uopće vidi svjetlo dana PC platforme. Mogli su odužiti port još mjesec-dva-tri ali isto kao i sa CDPR ih je pohlepa savladala, jedina razlika tu je što je recimo CB 2077 bio puno stabilniji nego TLOU a radi se o open world igri sa ogromnim vertikalama i daleko kompleksnijim sustavima.