foggy Nisam bio, ali onda sam odigrao DQ11. Igra čak i zvukove oko sebe počne pretvarat u bazični midi pa kamo neće igrača 😃

foggy

Zadnje sam igrao Personu 3 i vrhunska mi je. Personu 4 (PS2) imam, ali ju još nisam igrao. Personu 5 sam bio počeo i odustao. Što se tiče turn baseda FFX dajem prednost (to je samo moje mišljenje). Isto kao što velika večina govori da je Junction i draw sistem iz FF8 užasan, osobno ih smatram vrhunskim mehanikama, a Junction sustav smatram najboljim sustavom razvijanja likova u JRPG-u.

Tales of, preferiram stare odnosno Symphoniju, Abyss, Graces f (one sa PS1 nisam igrao), Vesperiju imam ali sam ju stavio na stand baj. Gameplay je dobar, čak i vrlo dobar, ali likovi i priča su mi loši i dosadni i ne da mi se igrati zbog Estelle koja je užasno iritantna. (Stao sam kad ideš u onaj glavni guild town). Ove nove ne preferiram počevši od Xillie 1 koju mogu odigrati, ali nije to to.

Star Ocean 3 je solidan, nisam ga završio, ali uzeti ču ga na PS4 preko storea na nekoj akciji, dok u SO4 valja gameplay i svijet, odnosno grafički spektakularna igra, dok su priča i likovi užaš s naglaskom na likove (izuzev nekih naravno).

I druge igre su PS2, ali Suikoden 5 ga dere po tim loadinzima nakon svega, od promjene ekrana, borbe ne znam čega sve ne. Suikoden 1-3 smatram najboljima, čak i trojku koju dosta ljudi ne voli, osobno najbolji Suikoden. Suikoden 3 > Suikoden 2 > Suikoden 1 > Suikoden 4 > Suikoden 5. Četvroka i petica su mi tu negdje, moram odigrati oba ponovno da se odlučim koji je bolji, ali za sada lagana prednost četvorci. Tactics je vrlo dobar, ali drukčiji žanr pa ga ne ubrajam na listu.

DQ11 jednostavno ne mogu. Previše animea, previše turn based. Možda jednom.

The Last Remnant (PS4 remaster) - spektakularna igra. Nedavno platinirao. Gameplay mehanika top, jednostavno top. Fan sam hardcore JRPG-eova i hardcore igračih mehanika zato i preferiram tri-ace-ove igre i fan sam igara kao Baten Kaitos, Radiata Stories, Valkyrie Profile 2: Silmeria, Infinite Undiscovery, Last Remnant, Resonance of Fate.

Rogue Galaxy nije hardcore, ali ima taj akcijski zanimljiv štih pa ga ubrajam u neku vrstu favorite-a.

Lost Odyssey je FF na X360. Sviđala mi se glazba, svijet, likovi i gameplay. Priča osrednja kao i glavni negativac.

To je samo moj osvrt na spomenute igre, svatko ima svoje što preferira.

    Turn base su IMO najbolje napravili FF7 i Chrono Trigger.

    FF7 jer je active time, pa nema spavanja za vrijeme borbe

    CT - jer ovisno o rasporedu, neki dual ili triple techovi imaju različiti učinak odnosno zahvaćanje protivnika

      Legendary_Hero Zadnje sam igrao Personu 3 i vrhunska mi je. Personu 4 (PS2) imam, ali ju još nisam igrao. Personu 5 sam bio počeo i odustao. Što se tiče turn baseda FFX dajem prednost (to je samo moje mišljenje). Isto kao što velika večina govori da je Junction i draw sistem iz FF8 užasan, osobno ih smatram vrhunskim mehanikama, a Junction sustav smatram najboljim sustavom razvijanja likova u JRPG-u.

      Voliš Drawat magije 10 minuta od Seifra da imaš dosta Aure za do kraja igre?
      Levelanje gdje trebaš 1000EXP za sve levele i gdje svi neprijatelji daju isto EXP, a ti leveli skaliraju i apsolutno ne znače ništa ti je isto ok? Ideja da bindaš nešto na atribute je i meni dobra, ali ne izvedena na način na koji je FF8 izveo napredovanje likova. Ne smeta mi toliko jer i ja volim tu igru, i to jako, ali ne mogu pričati o nekom super combatu nakon sustava s materijama i svime što je FF7 imao, i to bolje u svakom segmentu.

      Legendary_Hero Tales of, preferiram stare odnosno Symphoniju, Abyss, Graces f (one sa PS1 nisam igrao), Vesperiju imam ali sam ju stavio na stand baj.

      Phantasia sa SNESa je jedna od najboljih, Destiny 2 (Eternia ili kak je već bio alternativni naziv) je najbolji PS1 Tales i isto jedan od top naslova, za ostalo se slažem. Tales u stvari svakom nastavkom malo doradio fajt, ali Arise ga je napucao efektima a pojednostavio sve ostalo. Možda Berseria ima najbolji fajt od svih, a Graces F mi je najbolja Tales igra kao komplet.

      Legendary_Hero Star Ocean 3 je solidan, nisam ga završio, ali uzeti ču ga na PS4 preko storea na nekoj akciji, dok u SO4 valja gameplay i svijet, odnosno grafički spektakularna igra, dok su priča i likovi užaš s naglaskom na likove (izuzev nekih naravno).

      SO4 ima dobru priču. Ispričana je traljavo, ali ideja iza druge polovice igre mi je bilo odlična. Igrao sam ga prije možda godinu dana. Poiteže neke divlje teme i žešće duboke pizdarije.

      Legendary_Hero Rogue Galaxy nije hardcore, ali ima taj akcijski zanimljiv štih pa ga ubrajam u neku vrstu favorite-a.

      A da, solidan, ali simple. Fajt je repetativan i osim razvoja oružja malo toga me tjeralo dalje. Igrao sam tj počinjao jedno 5 puta i nikad dovršio.

      Legendary_Hero Lost Odyssey je FF na X360. Sviđala mi se glazba, svijet, likovi i gameplay. Priča osrednja kao i glavni negativac.

      Glavni baja užas da. Priča meni dobra, imortals brija i protagonist super. I dobar je bio onaj mage iz ekipe, čak ima i humora.

      Legendary_Hero To je samo moj osvrt na spomenute igre, svatko ima svoje što preferira.

      Na kraju dana bitno je sebe zadovoljit, a ne druge 🙂 Kad se igra jel 😃

      yakuza_stinger Chrono Trigger.

      Zato pola novijih igara i rade takav fajt, tj pokušavaju 🙂

      yakuza_stinger FF7 jer je active time, pa nema spavanja za vrijeme borbe

      Osim ak ne staviš na passive, da 😃

        yakuza_stinger FF7 jer je active time, pa nema spavanja za vrijeme borbe

        Sve šta atb potiče je stiskanje X-a bez razmišljanja. Grozan sustav koji se srećom može isključit u skoro svakoj igri koja ga koristi.

          sanzo Grozan sustav koji se srećom može isključit u skoro svakoj igri koja ga koristi.

          Nemoj krivit igru što ne stigneš razmišljat brzo 😃

            foggy

            Ako želim razmišljat brzo mogu igrat brzopotezni šah. JRPG-i su za opuštanje, a ne za vježbanje brze navigacije po menijima. Inače ni jedan JRPG koji je izašao nakon persone 5 nema opravdanje da korisni klasičan meni i treba mu odmah snizit ocjenu ako nije naučio lekciju. Baš sam primjetio sad u prelasku sa Cold steel 2 na 3 koliko je igra brža i ugodnija za igranje samo zbog promjenjenog sučelja.

              yakuza_stinger Stigne, ali ne znači da je ugodno, zabavno ili potrebno. Nije grozno kao judgement ring koji ubaci QTE na svaku akciju u igri, ali igra je bolja kad se isključi 😃

              sanzo Ako želim razmišljat brzo mogu igrat brzopotezni šah. JRPG-i su za opuštanje, a ne za vježbanje brze navigacije po menijima.

              Znaš da imaš opciju prebaciti na pasivni mod, a aktivni možeš koristiti kad si spreman za njega? Ne vidim problem uopće 🙂 Problem je što moraš 10 minuta kopat po Item meniju naći item, i to te onda košta, ali i to možeš presložiti. Aktivni mod je ležero osim ak nisi drljav pa imaš problem s tim 🙂 I samom tim što je opcionalan ne znači ništa. Osim da je dobar kad si nabrijan tak igrat 😃

              sanzo Inače ni jedan JRPG koji je izašao nakon persone 5 nema opravdanje da korisni klasičan meni i treba mu odmah snizit ocjenu ako nije naučio lekciju. Baš sam primjetio sad u prelasku sa Cold steel 2 na 3 koliko je igra brža i ugodnija za igranje samo zbog promjenjenog sučelja.

              Slažem se, takav je i Soul hackers 2, i SMT V. Brzi meni kroz fajt, jednostavno efikasno, a naglasak ostane na taktici i kak ćeš odigrati turn. Nemoj molim te spominjat šah, igre nisu toliko dosadne 😃

                foggy Znaš da imaš opciju prebaciti na pasivni mod, a aktivni možeš koristiti kad si spreman za njega? Ne vidim problem uopće 🙂 Problem je što moraš 10 minuta kopat po Item meniju naći item, i to te onda košta, ali i to možeš presložiti. Aktivni mod je ležero osim ak nisi drljav pa imaš problem s tim 🙂 I samom tim što je opcionalan ne znači ništa. Osim da je dobar kad si nabrijan tak igrat 😃

                Nije problem, naviknem se, samo ga ne volim i da se mene pita ne bi se koristio kao ni bilo koja druga aktivna komponenta. Volim da je turn based stvarno turn based, bez da ubace neku mini igru u meni.

                foggy Slažem se, takav je i Soul hackers 2, i SMT V. Brzi meni kroz fajt, jednostavno efikasno, a naglasak ostane na taktici i kak ćeš odigrati turn. Nemoj molim te spominjat šah, igre nisu toliko dosadne 😃

                Svaki put kad se vratim na neku igru koja nema tako složen meni imam osjećaj kao da vozim auto bez servoa. 😃

                foggy

                Da, bilo je fora drawat magije i razmišljati koliko će biti dovoljno, iako to nije poanta sustava već da sve drawane magije junctionaš na statove tako da 100 Aure na STR daje max od 255 (dajem kao primjer, iako mislim da Ultima daje STR 255). Osobno vrhunsko implementirani sustav koji čini FF8 iznimnom igrom. To što neprijatelji se levelaju s igračem je također odlično. Osim što možeš igrati hard mode na level 100, tako možeš odigrati i no leveling challenge gdje će svi neprijatelji biti u weak mode-u.

                Tales of Berseria mi ima najlošiji combat od svih Tales of - koje sam odigrao i jednostavno ju nisam mogao završiti.

                Rogue Galaxy mi se sviđa najviše zbog tematike - svemirska avantura, te zbog akcijskog sustava igre.

                  Legendary_Hero Tales of Berseria mi ima najlošiji combat od svih Tales of - koje sam odigrao i jednostavno ju nisam mogao završiti.

                  Ja ne znam stvarno otkud tebi takvi kriteriji 🙂
                  Berserija je stvarno razradila combat, imam 160h jer sam išao na platinu, i igrat sa svim likovima je gušt totalni. Onaj Claw mode kad ona vrišti je uf, predobar. Svakako bolji combat nego u Vesperiji, svakom sljedećem Talesu, nekih ranije… Oni raniji su bili ograničeni i sporiji, zato su ih razrađivali kroz nastavke. Ali reći da Berserija ima najlošiji combat je totalna glupost, sorry.

                  Legendary_Hero Da, bilo je fora drawat magije i razmišljati koliko će biti dovoljno, iako to nije poanta sustava već da sve drawane magije junctionaš na statove tako da 100 Aure na STR daje max od 255 (dajem kao primjer, iako mislim da Ultima daje STR 255). Osobno vrhunsko implementirani sustav koji čini FF8 iznimnom igrom.

                  Pa da, a neke magije imaš samo jednom, i dobiješ 3 komada po drawu, pa onda sine 20 minuta čupaj iz Seifera dok te gangbanga. Igra nema nikakav progress sastisfaction u pogledu razvoja likova osim što igru možeš strgat na početku s tim super fantastičnim sustavom. Da ponovim, ja igru obožavam. Ali totalno su je sjebali tam gdje nisu trebali.

                  Also, limit breakovi koju su random? Super stvar, nema bolje.

                    foggy

                    Znači totalno različiti ukusi gotovo svih igara do sad? Fenomenalno. Šalim se, naravno.

                    Da, Berseria mi se ne sviđa zbog repetivnog combata, znam prisutan je i u Zestiriji i u svim starijim Tales-ovima i novim? Nisam igrao Arise,, ali primjećujem ga jedino u Berseriji i da to njeno vrištanje mi je bilo iritantno i jednostavno više nisam mogao dalje.

                    To mi je baš bilo zanimljivo u FF8, igru možeš odigrati kako hočeš. Možeš biti level 100 na prvom disku ili level 1 sa 255 STR. Što se tiče limit breakova - ma nisu random, samo stišči krug odnosno defend u crital HP-u i svaki put ćeš imati limit break, a sa Squallom je to overpower jel svaki put je Lionheart s naravno equippanim istim.

                    5 dana kasnije

                    herc

                    Samurai Maiden ću igrati do iznemoglosti. Ne znam kako ću ga ugurati u raspored ali igrat ću ga!!!!

                      kabegami Samurai Maiden ću igrati do iznemoglosti

                      Nemoj, brate! Trebaju ti oči i sve ostalo za nadolazeće Trailse 😃

                      Također, navodno bi ovaj ili idući mj trebao biti veeeeliki Nintendo Direct, što znači još novih JRPG-ova, pa samim time i remastered i remake starijih naslova.

                      Sad još do kraja ovog mjeseca mogu u miru zaviriti u backlog, nakon toga kreće ludnica. Diofield, pa onda Star Ocean i Bayonetta 3, pa Valkyrie… ne znam kak ću uopće ostat živ. 😆