Proletio sam sad kroz postove u ovoj temi od kad je igra izašla, pa eto imam potrebu ipak dodatno napisati neke stvari, imam dojam da sam igri ostao pomalo dužan i nedovoljno napisao u svom kratkom osvrtu.
Kao prvo, uopće ne bih nazvao ovu igru poor man's Uncharted. Kad bih je uspoređivao sa Unchartedom 4 (pošto su u slično vrijeme izašle), meni je iskreno tu negdje, možda mi je Uncharted 4 mrvicu draži. Jednu stvar ste zapravo dobro primjetili i oba Tomb Raidera su možda malo preozbiljna i nemaju tu dozu humora koja čini većinu Uncharted likova likeablea. Ali zato ima dublji gameplay, u smislu da možeš upgrejdat svog lika i oružje. U Unchartedu su oni konstanto isti i zapravo dosadniji nego u TR-u. Obje igre jesu slične, ali obje imaju i svoj identitet i imaju ono nešto što te vuće da ih igraš dalje.
Rekao sam na početku da me igra podsjetila na 4 serijala, ali bih zapravo rekao i 5. A to su Uncharted (očito), Division (kroz te neke svoje RPG elemente), Red Dead Redemption 2 (kroz tu nekakvu simulaciju gdje si uvijek morao paziti da ne drmaš samo glavne misije nego i sve moguće side stvari kako bi imao dosta materijala za upgrejdat neku stvar ili kraftat određen vrstu metaka i slično), TLOU (kroz svoj stealth koji je unaprijeđen i više ga ima nego u prvom TR-u), te bih sad dodao i Far Cry (kroz tu nekakvu slobodu da radiš što hoćeš između misija i nakon što sam prešao Rise baš sam se nekako i prisjetio Far Crya). I dok su mi prve 4 spomenute igre bolje/draže od Rise of Tomb Raider, to nikako ne umanjuje kvalitetu jer uzima dosta od drugih igara i čini to kvalitetno, ali opet nemaš dojam da ponovno igraš te igre, nego osjećaš da je to posuđeno, ali sa opet nekim svojim štihom i zbog toga je Rise stvarno super igra.
E da, i šteta što Tombovi nisu dugački i malo zahtjevniji kao onaj prvi u Soviet Installationu. Imam dojam da su kasnije ipak bili nešto lakši i kraći, no i dalje puno bolji nego u jedinici.