Ja patim totalno na ovu uzasnu estetiku. Samo da je logo maknut. Tj, da postoji to kao standard model s tom shemom boja
Cyberpunk 2077
Zero
Nisam rekao da je Sabbath punk. Samo kažem da su pioniri i osjeti se mish-mash žanrova, među ostalima i punk.
I kaj je Motorhed ako nije rnr?
Prestanite me vuć u oftopik.
- Uređivano
Ofišl
I opet.
Apsolutno razumijem.
Nevjerojatna je količina posla koju trebaju napraviti za release čak i da je igra 120% gotova.
Radi se o sedam dodatnih dana koji će predpostavljam biti plaćeni više.
Alternativa bi bila još jedna odgoda što očito više nije opcija. Imajući u vidu samu vijest, očito je CDPR debelo precijenio količinu posla po pitanju dovršetka ove igre. Nekoliko odgoda + sada obavezni prekovremeni za sve zaposlenike.
Deadwalker
Nemaju veze odgode sa ovim.
Radi se o pripremi za release.
Igra je gotova do kraja. Ili misliš da za 7 radnih subota stignu nešto posebno napravit?
- Uređivano
Srećom Đejzon Šrajer nikad nije radio u turizmu ljeti na obali neke zemlje. Bratova žena je šef recepcije kampa u Vrsaru. Taj radni dan traje 25 sati btj. Dok je radila kao zamjenica šefa recepcije u drugom kampu znao sam ponekad je bilo toliko puno posla da je znala odlazit kući u 7 ujutro i vratit se kući slijedeći dan u 5 ujutro, i onda opet na posao u 10.
Vjerojatno nema veze sa trenutnim stanjem igre, jer je igra gotova, ali moglo bi imati veze i njusim veliki day one patch.
Sto se samog cruncha tice, znam kako to ide, laganini na pocetku, stignu rokovi i onda treba zapet. Klasika s ljudima.
fensisuperstar sve poznato, buraz mi je radio sezone na moru s takvim satnicama. Je li igra uopće dobila gold status?
Super, ja kad sam morao raditi duže nikad mi nitko nije platio. Njima budu i to pošteno. Ne vidim problem.
Ja bi pustio ljude da rade što i koliko mogu i u miru dočekaju izlazak. Kakvi prekovremeni ih spopali.
Igra ionako neće biti dovršena do Enhanced Editiona.
buz žao mi je što si bio žrtva izrabljivanja grupni hug za @buz -a.
a ovaj šrajer je hejter teški. To su poljaci. Ekipa roka. Bit će plaćeni. Ja ne vidim problem.
Nitko nikog ne izrabljuje. Svi ti ljudi žele što brže završit posao da mogu konačno proslaviti da su napravili najbolju igru svih vremena.
Nitko od njih neće reći jednog dana:"uh hurr durr, bio sam žrtva CDprojectReda, radio sam prekovremeno kad je trebalo zapet"
Ne, oni će reći:"brate uradili smo najjaču igru svih vremena, brateeeeeeeeeeeeeeee! Rokali smo i po 20 sati našmrkani do ibera! BRATEEEE!"
legit
- Uređivano
Ovo je greška menadžmenta, morali su bolje precizirati vrijeme potrebno za dovršetak igre. Par puta su odgađali igru i obećavali da ovoga neće biti. Sad još samo treba da bude par desetaka zakrpa za igru (a bit će ih).
Kakva drama.
Pa kod nas rade prekovremeno i nisu plaćeni.
Mogli su odgoditi također.
Nema odgode, tako je odluceno nakon zadnje odgode i oni kao zaposlenici kompanije moraju slijediti odluke. Nemali broj puta kao ITovac sam odradivao i subote i nedjelje, ali ljudi moji to je sve placeno, to je posao, ne djecji vrtic. Svatko od nas ima izbora, promjeni posao, nitko te ne tjera raditi ono sto ne volis.
Nije ovo nikakva greška ili krivnja ikoga.
Radi se od sedam dana koji će bit plaćeni.
Dio tima radi na day-one patchu sigurno, a drugi dio priprema sve potrebno za launch.
Mislim da ne znate kolko je posla potrebno za jedan release. Pogotovo ovakvog projekta.
Od Marketinga koji mora pripremit apsolutno sve da se igra proda u najvećim mogućim količinama, slanje reviewerima, priprema je press kitova, intervjui, snimanje gameplaya, release trailer do developera koji moraju pronaći maksimalni broj bugova i problema, bilo ih ili nebilo u ovom stadiju razvoja.
Ovo nije crunch. Ovo je "ajmo malo stisnut sad do kraja".