@fensisuperstar ti nisi ni prosao igru? Respect brate!
I da, rado bi te poslao da im jebes mater ahahah
Cyberpunk 2077
Nisam ni ja završio.
Ne znam više ni do kud sam došel.
Ja sam si sejvao na key pointu i prosao sve moguce krajeve. Dva su mi odlicna i preporucam svima da to naprave.
Mene iskreno strah skinuti trial, da mi još konzolu slučajno zbricka.
Kakav brick konzole? Nisam upucen.
Ovako u mene na PS5. Zamalo.
Ray-tracing = svaka površina je polirana kao pseća jaja. Zbilja realistično.
Dobro, ovog nema na plejci
Ne mogu vjerovat kakav si ti lik.
O nekim stvarima u gamingu te stvarno gušt čitat, o drugima nemaš blage veze.
O čemu ti woodie? Sve blješti i reflektira, nije nimalo realno, a ni imalo lijepo. Ne pričam konkretno o Cyberu, nego općenito. Ray-tracing neće još godinama biti spreman za integraciju, ako ikad.
Ja o tome kak nemaš pojma što je i čemu služi Ray Tracing.
Pogledaj video gore. Neke površine su sa Ray Tracingom čak manje reflektivne nego bez, a tamo gdje su više reflektivne je tamo gdje bi trebale biti više reflektivne.
Staklo i voda.
Uostalom, RT nisu samo refleksije. To je manji dio zapravo.
Ono gdje je RT nenadjebiv je globalno osvijetljenje i sjene, ali to nije primjetno tolko pa ne primjetiš.
Osobno iz prve ruke mogu potvrdit da igra kao npr. Cyberpunk ili Control sa upaljenim Ray Tracingom izgledaju kao generaciju novije igre.
Osvjetljenje je najbitnija stvar za vizualni doživljaj i atmosferu scene.
To je činjenica.
Još da dosegnemo razinu gdje je doslovno svaki piksel na ekranu ray tracean u realnom vremenu i imaš praktički 1:1 simulaciju stvarnosti.
- Uređivano
Zaista u nekim stvarima ostavljaš pametan i pozitivan dojam.
Zato ću vjerovati da trolaš i zezaš.
Ray tracing je budućnost implementacije lightinga u igre.
Uzima performanse ali developeru omogućuje brzu implentaciju i smanjuje trošak razvoja.
To što na konzolama ne radi kako treba zahvali AMD-u ali nemoj za utjehu podcjenjivati tehnologiju.
weky realno je, jer imas jedan izvor svjetlosti i onda se na temelju njega osvjetljava prostor i rade refleksije te preljevanje boja ovisno koliko neki materijal reflektira ili upija svjetlost.
Tu dolazi do izrazaj GI koji, kako je Woodie napisao, igrama daje generacijski skok. Exodus, Cyber, Control, Dying Light 2 u pojedinim scenama izgledaju poput stvarnosti (u ovom kontekstu) i to ne moze niti jedna starija tehnika nadmasiti.
Sto se tice Cybera, oni su namjerno isli na taj neki glossy, shiny look. To je odluka art tima i to postujem. Ne mora sve izgledati ultra realno, isprano i dozirano poput RDR2.
- Uređivano
Normalno da u CB77 izgleda refleksivno jer je cijeli grad popločen staklenim i mramornim pločama te ih osvjetljavaju neonska svijetla.
Bez toga izgleda užasno, isprano, kao da fali jedan sloj grafike.
U RDR2 može biti implementacija GI i contact shadows uz ray traced ambient oclusion.