Jebeš Bioshock. Pitanje je, kako ova igra ima samo 68/100?

http://www.metacritic.com/game/pc/resident-evil-0-hd-remaster


Bit će da je igranje kontrolerom znanstvena fantastika za PC master rasu.

Jebeš Bioshock. Pitanje je, kako ova igra ima samo 68/100?

http://www.metacritic.com/game/pc/resident-evil-0-hd-remaster


Bit će da je igranje kontrolerom znanstvena fantastika za PC master rasu.
Iz nekog razloga nije imala isti impact kao i remake jedinice. Možda su dežurni kritičari igru dočekali na nož zbog toga jer je bila prvenstveno za GC pa ono - yebite se Nintendaši vi i vaš GC. Al user ocjena sasvim solidno kotira ako išta.

edit - pardon - HD remaster. E to ne znam. To je bome misterija

Sta se tice remastera to opce ne treba ni rivjuat tj davat score, vise samo navest sto je napravljeno. Igra mora drzat ocjenu iz originalnog izdanja, ista je igra. Svaka igra je specificna za ono vrijeme kad je izasla i iz tog mindseta se treba radit score.

Sta se tice remastera to opce ne treba ni rivjuat tj davat score, vise samo navest sto je napravljeno. Igra mora drzat ocjenu iz originalnog izdanja, ista je igra. Svaka igra je specificna za ono vrijeme kad je izasla i iz tog mindseta se treba radit score.
¸
Ne bi se složio s tim, igru ocjenjuješ za ljude koji ju misle kupit i odigrat kad je izašla i moraju odlučit između nje i nekog novog naslova. Ne podnose sve igre godine jednako dobro, niti igrači imaju danas ista očekivanja kao prije X godina, osim toga remake može dodat stvari zbog kojih je bolji ili gori od originala.

Ma remaster je dobio malo nize ocjene jer je kao po nekim kriticarima premalo novih stvari ponudila i da je za danasnje vrijeme zastarila. Meni je osobno drago da nisu nista dirali i da ju mogu odigrat u njezinom pravom izdanju. Sjecam se da sam citao od Kevin Vanoorda mislim recenziju i da me nazivcirao.

Inace me ocjene ne diraju puno ali mi je smijesno kako gotovo uvijek niske ocjene krecu od nekih siteova za koje nitko niti ne zna zasto su relevantni.

Kada FFA stigne na Metu, onda cemo pricat!

Usporedbe radi, RE HD ima ovaj skor:
http://www.metacritic.com/game/pc/resident-evil-hd-remaster

Nije mnogo vremena prošlo između HD rimejka jedinice i Zero-a, ali očito je nekim kritičarima to dovoljno da igra zastari.


Podsjeća me na vrijeme kad je GameCube verzija Code Veronice dobivala niže ocjene od PS2 verzije iste... a iste su igre... i ista generacija konzola.

Ma to su bili komentari na oba dvije igre,al pretpostavljam da je Zero dobio nizu jer je kao nastavak i slican je jedinici sa samo novom radnjom i onom svojom mehanikom sa dva lika. Jedinica je dobila bolji tretman, al su oba dvije odlicne.

Na koju foru Bioshock ima prosjek ocjena 96? Haaa?
u to vrijeme igra je bila pravi hit.. stvarno ne znam što vam se ne dopada u igri, osobno sam je završio i dao bih joj 9/10.. ispunila je sva moja očekivanja, bila zanimljiva do kraja, odlična twist priča, dotakla se puno tema iz života, atmosfera vrhunska, prava distopija..
osobno nisam neki teški fan ali igra me oduševila u to vrijeme, a planiram i nabaviti sad remasterizirani Colection za PS4..

ako se RoxxorArmor  odazove na ovaj post, moj drugar koji obožava dotični serijal, on će vam sigurno znat objasnit takve ogromne ocjene koje je igra pokupila.. 

Meni se svidjela prica, setting, ambijent i sve oko toga, al mi je borba bila koma. I oni u chamberi u koje se vratis nakon sta umres, bas mi je sve nekako djelovalo nespretno i na kraju mi se ni nije dalo prelazit.

Na koju foru Bioshock ima prosjek ocjena 96? Haaa?
u to vrijeme igra je bila pravi hit.. stvarno ne znam što vam se ne dopada u igri, osobno sam je završio i dao bih joj 9/10.. ispunila je sva moja očekivanja, bila zanimljiva do kraja, odlična twist priča, dotakla se puno tema iz života, atmosfera vrhunska, prava distopija..
osobno nisam neki teški fan ali igra me oduševila u to vrijeme, a planiram i nabaviti sad remasterizirani Colection za PS4..

ako se RoxxorArmor  odazove na ovaj post, moj drugar koji obožava dotični serijal, on će vam sigurno znat objasnit takve ogromne ocjene koje je igra pokupila.. 
Pitam zato jer gotovo sve što si nabrojao ima igra na kojoj je Levine radio prije Bioshocka:
http://www.metacritic.com/game/pc/system-shock-2

Ako je Bioshock za 96, System Shock 2 zaslužuje barem 130. Setting je drukčiji, ali svi elementi su tu. Isti twist, horror atmosfera, osjećaj usamljenosti u distopijskom okruženju, spliceri - mutanti, big daddy - roboti i one mrcine itd itd.

- SS2 ima inventory sustav, Bioshock nema
- SS2 ima PSI powers sa jedno 50-ak raznih psihičkih moći koje je moguće nabrijati do level 5, Bioshock ima plazmide i tipa 10ak supermoći
- Hakiranje kod obje igre je izvedeno na gotovo identičan način samo drukčiji interface, ali kod SS2 ima tajmer koliko hakiranje traje prije nego se mora ponovo to nešto hakirat
- Naracija i upoznavanje događaja putem ostavljenih audiologa seže još od prvog SS-a
- SS2 ima Quantum Bio Reconstruction Machine za oživljavanje pod cijenu od nekoliko Nanitesa, Bioshock ima Vita chamber koji je besplatan (znači možeš odapet neograničen broj puta)
- SS2 ima degradaciju i zapinjanje oružja, Bioshock nema (iako je ovo kamen spoticanja svima jer se oružja prečesto usred borbe jamaju pa ajmo reć da je Bioshock bolji što je to odbacio)
- SS2 ima praktički RPG sustav gdje ako ne paziš možeš lika učiniti totalno neupotrebljivim a igru astronomski teškom, Bioshock to nema
- Bioshock ima bolji FPS combat, SS2 je previše trom i clunky
- Bioshock je streamlined i lagan, SS2 te ne vodi za ruku, sjeban je, težak i izazovan

Mislim, mogao bi danima nabrajati, ali ono.. Kad dobiješ ocjenu 96, to je meni skoro blizu savršenstva. To je igra koja po nečemu mora pomicati granice, donijeti nešto revolucionarno. Bioshock je veoma dumbdown olakšana verzija System Shocka 2 koji je preuzeo sve elemente koji je je imao prethodnik i pojednostavnio ih je. To nije savršenstvo. To nije milestone kao Half Life, kao prvi Deus Ex ili kao SS2 koji su išli pomicati granice u žanru i biti baza i referenca na kojim krilima će se temeljit milijuna FPS klonova dan danas. zato me jebe tih 96.

Bioshock kao standalone igra bi po mom mišljenju bila za nekih 80, a SS2 za nekih 90 jer i on pati od dječjih bolesti koje mogu odbit igrače. Ken Levine je praktički prepakirao svoj proizvod u novo ruho, malo ga uljepšao i bum! Kultni klasik... Hjoj.

Taj dumbing down je očito potreban da bi se igra svidjela širem krugu ljudi, i ono najvažnije - zadržala ih pred ekranom dovoljno dugo da završe igru. I to je bio problem starijih igara, ali zato ih danas cijeni ona HC ekipica koja vidi elemente koji se danas mogu primjetiti u mngo manjoj mjeri, ili ih uopće nema. Isto je i primjerice s TES serijalom. I hvala bogu na tome, jer ni sam ne bih volio biti bez primjerice fast travela ili pokazivača smjera za quest. Jbg, razmazili su me, a nije baš da želim detaljno studirati svaku igru

Btw. ni meni Bioshock nije za 96%, pa ni 90%. No eto, mora se priznati da je unikatan naslov...ako u potpunosti zanemarimo postignuća SS serijala koji je bio PC only naslov k tome (zanemarimo onaj nebitni Dreamcast port SS2).

Isto je i primjerice s TES serijalom. I hvala bogu na tome, jer ni sam ne bih volio biti bez primjerice fast travela ili pokazivača smjera za quest. Jbg, razmazili su me, a nije baš da želim detaljno studirati svaku igru
Ja više ne bi ni pokretao open-world igru bez fast travela ili pokazivača smjera za quest. Nije to toliko do toga da je to "dumb down", nego za odrasle ljude s jako malo vremena za igranje čisto ušteda vremena. Kada sam recimo vidio da HC mod u Falloutu 4 nema fast travel, rekoh odmah ne hvala. Stignem se igrati dnevno sat - sat i pol te još da trošim vrijeme na prazan hod...too old for that :(

Yakuza_stinger ti sad uspoređuješ Sistem Shock i Bioshock, i ja kad bi išao uspoređivat recimo BF1 i Call of Duty 2, pitao bih se na koju fintu BF1 ima 89 a legendarni COD 2 manje.. po meni je stari CoD 2 imao 100 put bolju atmosferu, kampanju, jedino su se u MP-u razlikovali, ali ne zaboravimo da je i COD 2 godinama nakon imao aktivne igrače u MP-u.. BF1 se može tome samo toplo nadati.. 

i ne smiješ zaboraviti da je to Metacritics-- znači worldwide recenzije.. a ne jedan portal.
Da - istina, za score od 96 puno je recenzenata moralo dati maximalne ocjene, dok su one negativne morale izostati.. ali to ti je tako.. kao i što kaže Zero, igra je unikatna, multiplatform, i ljudi nisu očekivali tak nekaj.. Sistem shock je došao samo za PC pa nije bio toliko poznat u ono doba, a da je bio unikatan za to se slažem, da je bio bolji od Bioshocka, možda - ali nedostupan široj publici, bila su druga vremena i ljudi su možda onda tražili nekaj jednostavnijeg poput Red Factiona.. a u današnje vrijeme kad su igre poglupile na neki način i kad se prilagođavaju široj publici pa ima glupih priča - Bioshock je ušao na velika vrata i osvojil publiku.. jer je baš takvo osvježenje trebalo.. i ja sam rekao, nebih mu dao 96.. ali 90 bez pitanja.. jer me oduševio kako s pričom, atmosferom, tako i sa gameplayem.. i držao me do samog kraja..

sad kad pričamo o Bioshocku, vidim da Infinite (treći dio) ima score 94.. a ja ga još nisam odigrao.. morat ću Colection pod hitno nabavit

Znam ja da je Metacritic agregirana ocjena više portala, što je još više fascinirajuće. Jer da je jedan gamerski portal dao 96/100, pa ajde. Pošto u tom slučaju jedan portal = jedna recenzija = recenzent -> tada bi shvatio da je baš taj recenzent bio opčinjen igrom do te mjere da se nije libio staviti skoro maksimalnu ocjenu.Ali aritmetičku sredinu je uvijek teže postići jer obično ima onih koji (ne)namjerno daju niže ocjene pa se to nekako iznivelira. U ovom slučaju bi značilo da su pljuštale ocjene 100/100 ili 10/10 a protuteža 90/100 ili 91/100. Ocjena 96 ide u godnji plafon, odnosno gornju polovicu. To je bolesno visoka ocjena. Near perfect. Da je to decimala, mogla bi se zaokružit na 100.Nije ni System Shock 2 podbacio kod novinara. Drži jako visokih 92. Ja kao onaj koji redovito zagovaram igru kao nekakav fanboj moram bit objektivan i reći da je i ta ocjena previsoka. Igra ima boljki i najrealnije zaslužila bi ocjenu tipa 85, maksimalno 90. Za više stvarno mora biti univerzalno jebačka, a to nažalost nije.Al evo, iako će me Chono možda podjebavat zbog ovog - evo Half Life http://www.metacritic.com/game/pc/half-lifeDrži isto tako visokih 96. Igra je mehanikom jednostavnija nego SS2 pošto je to modificirani ID Tech 1 odnosno Source engine. Dakle fluentnti gameplay. Ali igra je kompliciranija nego tadašnje popularne jednostavne igre a la Quake 2. I nije podbacila već je doživila praise gdje i dan danas ljudi šalju prijetnje GabeNu da napravi HL3.Sad će mi netko reć da se ocjene nebi trebale uspoređivati, ali to je neka metrika. Mjerilo vrijednosti i kvalitete igre. Vrijedi li Bioshock isto kao i HL1?edit: Eh da, u ovom cijelom slučaju ne pričam o tome kako su sve te igre prihvaćene kod publike, nego kod recenzenata. Te kako određene recenzentski ocjenjene igre skupe tako maksimalno ocjene, a druge i ne baš toliko.Što se populatnosti tiče, SS1, SS2 i još neki Origin/Looking Glass studio naslovi nikad nisu dobro prolazili u prodaji. Sam Ken Levine kaže u nekom intervjuu (čak negdje 1999) da je je to svojevrsni curse tog studija da idu previše u "forward thinking" , a gotovo nikad ne igraju na sigurno. Thief je čini mi se pobrao nešto veći uspjeh nego SS. Čak i originalni Deus Ex (Warren Spectorovo djelo - i on je bio glavna faca Looking Glass studija) nije najbolje prošao kod publike. Uostalom, može se primjetiti ogromna inercija pri prihvaćanju takvih igara. Za Deus Ex je bilo skoro 10 godina potrebno da se franšiza oporavi (da bi ga Square Enix opet malkice sjebao drugačijom politikom). Za System Shock serijal je trebalo još više. Gotovo 20 godina da ljudi spoznaju izvor tih nekih mehanika koji se danas uzimaju zdravo za gotovo a postoje od 1994. god. Tek sada igre uživaju ono što su trebale još onda kod publike radi totalnog nedostatka razumjenvanja i pristupa igri.

Sve to treba gledati i u kontekstu vremena. Kao što tech showcase video za HL 1 kaže: "Okay, we are here, and wow, these graphics sure are stunning...which is what I would say if it was 1999".

Bioshock je bio velik pomak na polju in game animacija i grafike za jednu igru koja je bila napravljena na modanom UE 2.5 engineu. Oni efekti vode su bili nevjerojatno nešto. S takvim pojedinostima je dosta lako osvojiti publiku. Ne omalovažavam ostatak igre (igrivost je sasvim sigurno bila par stepenica iznad starijih/sličnih naslova i spiritualnog prethodnika u vidu SS-a, igra je definitivno atmosferična, ima dobru glazbu, priču...). Jednostavno treba znati upakirati "light" verziju onog što bi mogao voljeti puno širi krug ljudi, i ekipa iz bivšeg Irrationala je upravo to i napravila.

Za efekte vode se slažem. I dan danas izgledaju dobro i uvjerljivo. Ima smisla sve što govoriš, samo eto - vučem paralele jer je u mnogim aspektima doslovna kopija SS2 u drugačijem settingu. Umjesto svemirskog broda imamo podvodni grad. Onda nekako mogu zaključit da je Levine sa Bioshockom pogodio mjeru svega koliko treba - nit previše, nit premalo. Svega što je previše, ne valja ni s ajvarom jest.

Al da je IMO za 96, Nijeeeeeeeeeee!

___________________________________

P.S. možda je vrijeme za nekog sljedećeg kandidata koji ima (ne)zasluženu ocjenu da se stavi na tapetu i rešetari

Meni jedino nije jasno kako Emilijo jos nije nista napisao u ovoj temi.