Demantiraj me da nije sve vec viđeno i nije klon navedenih.Demantiraj me da inace nemaju bugove u igri i demantiraj me da niko drugi osim DICE-a nezna koristit Frostbite a i same Battlefield igre su bugovite.I koliko godina imas,12?
Eh, mislim da nije nimalo korektno (ponavlja se hejt radi hejta) suditi o igri nakon što je imala dvadeset sekundi prikaza u kojem nismo ništa saznali osim da je vjerojatno postapokaliptični
settingNadalje, BioWareove igre nemaju
bugove (tu i tamo neki u nekim igrama, kao i u svakoj), Andromeda je izuzetak. viper89 je odličan članak postavio u temu te priložio video koji pokazuje da je Andromeda napravljena u 18 mjeseci. Znaš li koliko je to malo? A da ne govorim još da je broj
bugova bio preuveličan. Bilo ih je, ali ne u toj mjeri. I na kraju krajeva, koja igra danas ne izlazi takva? To je postao standard ove trule industrije koja mi se gadi zbog smjera u kojem ide. Inquisition je predivno radio, a koristi Frostbite. FIFA je odlično radila na Frostbiteu. Nije DICE jedini mađioničar koji može nešto napraviti s Frostbiteom. Frostbite ima određenih problema koji su prisutni u svim igrama, nevažno radi li ih DICE ili netko drugi.
Na kraju, ako sutra ispadne nekakav klon, je li to toliko neočekivano? Pogledaj koliko filmova je izašlo, koliko igara je napravljeno, koliko knjiga je napisano. Mislim da je nemoguće stvoriti ultimativno originalan smještaj radnje u 21. stoljeću jer je sve već osmišljeno. Na nama je samo da što originalnijm pričama ispunimo svijetove koje prilagođavamo svojoj mašti. Pomalo tužno, originalnost nestaje, doslovno, ali je situacija u kojoj se nalazimo.
Evo i objava o kojoj sam pričao.
evo procurilo je sve u vezi andromede, uglavnom igra je zbrzana u samo 18 mj i kaos u razvoju (pogotovo u animaciji)
detaljan report od kotakua
http://kotaku.com/the-story-behind-mass-effect-andromedas-troubled-five-1795886428
ovi su napravili dobar recap ako vam se ne cita
https://www.youtube.com/watch?v=MYvJhe9dMtU