Čudno je vidjeti da ima ljudi koji se tek sad susreću sa serijalom. Ali shvakako je pohvalno jer je velika šteta ne odigrati serijal kao što je Uncharted!.

Jbg koliko god Uncharted 4 bila vrhunska igra, ne mogu ga staviti ispred legendarne dvojke. Možda su ljudi zaboravili ali u ono vrijeme ništa slično nije postojalo na konzolama. Od vrhunske grafike, odlične akcije di si imao filing kao da gledaš najbolje akcijske filmove, nevjerojatnih scena di bi se trebao uštipnuti da skužim da ne sanjam, zanimljivih likova i sasvim okej priče, kvalitetne muzike i ful zabavan mp..

I nakon te igre svi su htjeli biti Uncharted. Pa čak se Resident Evil 6 ugledao na njih.

Ja samo ne kužim zašto ljudi trojku još uvijek smatraju smećem.
Meni je u najmanju ruku rame uz rame sa dvojkom.

Generaliziraš i pretjeruješ. 😃
Mislim da nitko ne smatra trojku smećem koliko se većinom dvojka smatra vrhuncem serijala.

Počeo jučer igrati ovo, vizualni skok naspram prethodne generacije konzola je zbilja impresivan. Jedino 30 fps-a... nadam se da taj framerate s novom generacijom konzola ide u povijest 🙁

2 mjeseci kasnije

Dok čekam TLOU II, odlučio sam pokrenuti Uncharted 4. Evo me na 14 chapteru i nevjerojatno koliko izgleda prekrasno za igru iz 2016.
Da je samo malo manje hodanja i penjanja bilo bi savršeno.

I manje hordi neprijatelja bez glave.. Uglavnom predivna igra, ali kada je odigras direktno nakon prva tri, poprilicno naporno za igranje

    Meni su Unchartedi najbolji baš kad je najviše penjanja i hodanja, borbe su standardne i baš nekako osjetno naporne, bar koliko se sjećam. 4 je posebno takav bio prema kraju i tu je još ona užasna zadnja boss "borba". Ali zato su lokacije u 4 stvarno prekrasne, ostavljaju bez daha ponekad.

    chono7 Meni nije bila naporna za igranje, ali moram se složiti za horde neprijatelja. U prva tri mi je nekako bilo zabavnije boriti se. U četvorci kao da su ti sukobi predugački. Da su nešto kraći, mislim da bi tempo bio fenomenalan, odlično bi se ispresjecao s avanturističkim elementima. No kako su dugački, onda postanu naporni. Što je šteta jer je samo napucavanje fino izvedeno. Inače, Lost Legacy je po meni to popravio, borbe su zabavnije i bolje dizajnirane.

    Ali zato su lokacije u 4 stvarno prekrasne, ostavljaju bez daha ponekad.

    (...) nevjerojatno koliko izgleda prekrasno za igru iz 2016

    Mislim da imam preko 5GB slika uhvaćenih. 🙃

      Mislim da svi imate kec u malo ljepšim sjećanjima nego bi trebali.

      Ako vam je u četvorci napucavanje naporno probajte odigrat Drake's Fortune na trojci. Ne remaster iz collectiona nego baš na trojci.
      Kakav mazohizam mrtvi.
      Tolko spužvaste neprijatelje nisam vidio nikad.

      Dosta toga se može proći i stealthom, pogotovo u Lost Legacy. Na većim težinama (srsly, igrati ND igru ispod harda je sve samo ne ok) je čak i poželjno izbjegavati direktno napucavanje koliko je to moguće.

      Fico iskreno, nisam stekao taj dojam, štoviše, minutaža je taman. Čak su mi borbe dosta zabavnije u odnosu na prethodne igre budući da je (vertikalni) level dizajn čisto savršenstvo. Meni su dionice platformiranja dosta naporne jer su ih rastegnuli (barem imam takav dojam), a nije da pružaju nekakav izazov.

      Inace, ovo je do izlaska TLoU 2 tehnički daleko mi najimpresivnija igra generacije. Na mom groznom HDR-u igra je praznik za oči, a mogu si samo zamišljati kako izgledaju leveli na poštenom OLED-u.

      Jedino tih 30 fps-a 🙁

      maverick

      Tako je. Tko nije igrao U4 na easy i sa lock-on aimom, ne zna kaj je akcija i spektakl.

      Kad ja sa špagom uletim među petoricu kresnem blindfire dvojicu i onda trčim prema kameri, radim akrobacije i cijelo vrijeme pucam po ekipi.

      Kakav Majkl Bej ljudi moji, tako se igra Uncharted.

        wooddiebone pa realno protivnikova umjetna inteligencija ne napreduje bog zna koliko sa dizanjem tezine igre, vec protivnici postaju spuzve, a meni je to vise tidija nego izazov. Budala sam cak U4 presao na hard da si dokazem da je easy bolji.

        Bolje uzivati u igri nego se frustrirati osrednjim combatom i losim difficulity sustavom. No opet nije tu ND sam, gotovo svi developeri nemaju pojma kako se radi izazovna igra vec samo dizu healthpool protivnika i stetu koju ti nanosi.

        Ja igram na normalu pa su već na toj težini neprijatelji spužve za metke, zamišljam samo kako je zadnja težina. Nije mi Uncharted tip igre u kojoj ćemo brijati na realizam i paziti da te ne okrzne jedan ili dva metka.

        Šta vam znači to da su neprijatelji spužve haha?

        To znaci da se ne mijenja njihov AI, nisu "pametniji", vec samo mogu primiti vise metaka prije nego padnu. Kao spuzva su

        Jedina spužva kod mog frenda Deadwalkera je to koliko njegov kronični deficit ukusa dobro upija loše igre.

          A pravi se javio 😂 ti igras fortnite i cod kompa 🙈

          weky postaje gore s godinama, I know. U vlastitu obranu, počeo sam igrati Fortnite na plejki, nisam odmah prvi ispao iz meča.