maverick
Pazi ovo, nije u redu ostale devove zvati lijenima ili da ne ulažu truda.
Ove koje si gore nabrojao su mala manjina sa gotovo neograničenim ljudstvom i financijama.
Takvi vrhunski first party naslovi zapravo čine jako malu brojku udjela ukupnog tržišta videoigara.
Slušamo od PS2 ere kako je ovaj dev zajebo ovo, onaj ono. Ovo nije optimizirano pa se ne vrti dobro, puca slika.
Jesi razmislio kako bi bilo da je po mome i developer ima lufta za tehnički dio? Govorite kao da svaki developer svjesno sabotira vlastiti projekt.
Ti i ja igramo sve, pretpostavljam. 90% su multiplat naslovi, ima osrednjih ima odličnih. Većina naslova bila je na Unreal Engine 4. Većina se nije izvodila kako spada. Većina naslova bila je odlična pričom, mehanikama, igrivošću.
Mali studio ima potencijala za vrhunske igre ali nema resursa za izradu vlastitog enginea strikno prilagođenog hardveru.
Sonyeve igre redom imaju vlastiti in house engine razvijen sa ciljem pokazivanja jačih točaka konzole. Svaka igra vrti drugi engine.
Tu su ulupani milijuni i te igre zapravo su showcase i ono što bi trebalo privući nove korisnike.
Stoga treba na developera gledati sukladno njegovom rangu.
@weky je pisao nedavno o poljskim, ukrajinskim i ostalim EU developerima.
Kako je stvar da si često uzmu prevelik zalogaj bez potpore. Potpuno je u pravu.
Tu pak imaš paradoks Metro Exodusa na novim konzolama, koji se odlično vrti i izgleda ali narativno uz cjelokupnu ispoliranost igra jako zaostaje za recimo TLOU2.
Witcher 3 koliko savršen i svjež u svojoj klasi toliko "neispoliran". Takve mane brzo dolaze do izražaja. Jednostavno postoji ta jasna vidljiva razlika između USA, EU i azijskih developera.
Bitno da vi kao primjer navodite Doom kak se super vrti i jebeno je super igra.
Da jedna igra, gdje su ostale?