Rise izgleda vrhunski dan danas.
Isto kak Crysis 3, baš jedan ytber uradio vs. video.
Ovo što je tuhy napisao za TLOU 2 u drugoj temi stoji, postavio je neke standarde ali uzmimo u obzir da se igra vrti u 30 frejma, tako da nije teško nabiti grafiku. Navodno su ga radili 7 godina.
Igra tu ulogu i dobro pogođen dizajn levela, art, naglašene boje kao u Unchartedu.
Došlo je vrijeme da se neke stvari kažu kako jeste. GRAFIKA JE BITNA, danas to prodaje konzole, igre, svaki reveal demo samo gledaju grafiku.
O grafici se priča, piše, raspravlja, zato izlaze nove konzole, nvidija i amd izdaju grafičke...
Vidim baš licemjerje u drugoj temi, naročito od strane PS fanatika, odjednom sprdačina za Halo.
Sad je grafika, zamislite BITNA.
Microsoft treba kritizirati, mada mislim da će Halo prodati više nego TLOU 2.
Žalosno? Da jeste, nekad smo gledali gameplay i bili veseli, baš me bolio k u koliko poligona Solid Snake je urađen.
Ili Spyro, Crash.
Međutim vremena su drugačija i tako to valjda mora biti.
Samo kič, reklama, eksplozije uglavnom.
Isto za filmove, serije, glazbu(tu ide i golotinja obavezno)
Zna se desiti da u svemu tome ispliva neki pokušaj vraćanja na old school staze poput Death Strandinga, koji objedinjuje izuzetan gameplay i grafiku ali zbog repetitivnosti prolazi nezapaženo.
Developeri vide što gameri žele(vizualni spektakl) pa nek se djeca vesele!