Nikad se ne događa da odigraš takvu igru 8 godina nakon izlaska i da ju doživiš isto kao ljudi koji su igrali na izlasku.
To je samo dokaz koliko je Witcher 3 podigao ljestvicu i standarde za neke stvari.
Stvarno je čudo od igre, ali da nisam nikad odigrao i da ga sad upalim i vidim strukturu questova i narativ koji se provlači kroz svaki komad contenta, bio bi puno manje očaran time nakon kaj sam odigrao dosta modernih igara.
To je jedna od stvari koja me zasmetala u Ghost of Tsushimi. Jako moderna igra i predivna za svoje vrijeme, mehanički jaka i robusna, tehnički odlična. Ali kad ti questove daju NPCevi kojima glas, jedva da je syncan sa ustima i mašu rukama i animirani su ko NPCevi u San Andreasu, a skoro svaki dijalog je skriptirana cutscena koja te izbacuje iz gameplaya bez da imaš diskretni dijalog sistem, onda vidiš kolko je recimo Witcher 3 bio ispred svog vremena kad ga ni takav AAA first party naslov nije uspio popratiti 5 godina nakon izlaska.