ThomasAAnderson Kretanje, solo ili na konju je jako loše. Neću reći užas, ali je loše.
To sam ja govorio jos prije ohoho godina. Zbilja su mogli to popraviti u ovom reizdanju, ali eto…
ThomasAAnderson Kamera isto, pomoglo je malo podešavanje u postavkama, ali ona leti za vrijeme fighta na sve strane, uvijek. Bez ikakvog razloga
Ne sjecam se da sam imao vecih problema, ali nemam ih ni u From Soft igrama gdje citam da mnogi imaju. Mozda bas nisam mjerilo.
ThomasAAnderson Borba i sami gameplay su najveće razočaranje. Hit detection je problem, da, ali po meni puno veći problem je što nema nikakve raznovrsnosti. Borba protiv ljudi/vilenjaka/patuljaka je ista kao i protiv čudovišta. Dodge, spam hit buttona, dodge, spam hit buttona i tako stalno. Sve je isto. Nema progresije, nema razlike, mijenjanje i biranje oružja se svodi na matematiku. Najveća propuštena prilika.
Borba je slaba, da. Sto se tice ovoga da je protiv svih protivnika ista, to doslovce mozes na sve dark souls i like igre primjeniti. Dodge ulijevo i hit. I tako do svetog nigdarijeva. Probaj na vecim tezinama igrati jer je na normal igra prelagana i ne tjera te koristiti ostale mehanike, kojih itekako ima.
Sto se tice raznolikosti oruzja, da Geralt je Witcher i normalno je da gotovo samo maceve koristi, bas kao sto je Wolf u Sekiru Shinobi i koristi primarno katanu. Meni u oba slucaja to nije minus.
ThomasAAnderson Dizajn mape, questova - sve nacrtano, nula istraživanja, klasika. Opet, znam da je igra izašla 2015., ali ja imam sve manje tolerancije za ovakvu vrstu open worlda. I opet ne vidim kako je ovo bilo dobro 2015. Standard je možda bio, ali dobro?
Ne nije bilo dobro ni u 2015. i ljudi su imali kritiku na to. Medjutim mapa kao mapa je prekrasna, ako zanemarimo te upitnike. Skellige je jedna od najbolje dizajniranih mapa/regija u bilo kojoj igri.
Steta sto nisi napisao nista o fantasticnim likovima, njihovim side story-ima, loreu te maestralnom soundtrack-u. Zanimljivo kako se mnogi odluce najviše vremena pridodati kritici kada se priča o x y igri.