ThomasAAnderson ja sam se referirao na HUD, mogao si ga iskljuciti, ako si shvatio da ga stalno gledas. Meni osobno je bilo bolje bez njega i bez ikakvog natpisa na ekranu.
Kampovi, jazbine i slicno je "filler" content, nesto gdje mozes generirat xp, gold i slicno, to je rpg mehanika. Problem W3 je sto su main i side questovi predobri, isprepleteni i nerijetko obuhvacaju dobar komad mape. Igra nije koncipirana za exploring Skyrim type, vec je svijet pred tobom da iskusis pricu i likove. Drugaciji koncept od onoga sto si ocekivao. Ne zastarjelo, nego drugacije. Ja ne zelim jos jedan fog of war po mapi, toranj da otkrijem komad mape i lunjam okolo. To mi nije witcher. Ovo je W1 i W2 kocept u open worldu i fantasticno funkcionira. Stavili su kao nekakve gear huntove i sadrzaj da posjetis i neke zabacene lokacije, ali to nije bio pokusaj forsiranja exploringa, niti je to cilj igre.
To sto si ti koristio ne znaci da nije tamo. Ja sam Elden Ring prosao sa 5 spellova i jednim melee napadom. Znaci li to da je combat u igri los i uvijel isti? Apsolutno ne! Gledam videe po netu i kako ljudi igraju i divim se. Ja nisam ni Ash of War koristio. Stvar je izbora. Ne govorim da je W3 razina Souls igara, nije ni blizu, ali je malo nespretno napisati da ima hit i dodge samo, jer to jednostavno nije istina. Tako si ti igrao, ja primjerice nisam. Moja borba je bila fluidnija, jedno vrijeme sam kombinirao sam whirl wind, bomb i sign build i sasvim drugi feeling od primjerice "beara" koji mi je bio problem ponekad unatoc max Quenu i heavy strikeovima.
Edit: na videu ti je upravo pocetni dio pokazao dva napada koja ti nisi ni spomenuo, a ticu se upgradeu light attacka. Ovi bocni napadai, sa jasno oznacenim crvenim slashevima nisu standardni light attack