Riješio jučer još jedan veći level, što reći osim da inače obožavam pse, a NG će uspjeti u tome da ih zamrzim 🙃
Inače AI u encounterima je super - aktivno istražuju sumnjivo područje i tjeraju te non-stop da se krećeš + psi koji to još dodatno potenciraju, konačno u još jednoj igri da u visokoj travi nisi skroz nevidljiv (čak te i runneri skuže), npc-evi se kvalitetno pokrivaju međusobno, tipa jedan te napada a drugi flanka, komuniciraju non-stop o tvojoj lokaciji itd. Jedino se zna dogoditi debilna situacija da ih u istom hodniku poskidam trojicu i uporno dolaze na isto mjesto za odstrel, iako to je bio više izuzetak nego pravilo.
Sada nakon dvojke teško bi se vratio na gameplay jedinice, ovdje je baš hrpa toga jako kvalitetno nadograđena. I sviđaju mi se ove "crtice iz povijesti" koje su ubacili, a dogodile su se između dvije igre, baš jako produbljuju Ellien odnos prema Joelu i prikazuju njezino odrastanje / sazrijevanje.
Ne znam, za sada mi je igra apsolutno savršena i na sigurnom putu da postane jedna od najboljih ikad.
I da, još jedan detalj - ono što me često iritira u igrama je to što su NPC-evi dok pucaju prema tebi uvijek savršeno precizni. Ovdje često znaju fulati, tipa umjesto tebe pogode staklo na automobilu iza kojeg se skrivaš pa to zapravo podiže dodatno imerziju. Isto dok Ellie pogodi metak, u većini igara bi se smanjio postotak healtha i to je to, ovdje to osjetiš bome na kontroleru i padne na leđa od siline impacta pa pokušavaš iz ležećeg polažaja spasiti glavu. Ima hrpa takvih nekih sitnica koje baš znače razliku u imerziji.