Tzereen Neće. Nema šanse.
Doslovce su sposrali serijal za mnoge. Oni koji imaju razumijevanje i shvatili su igru, oni su igru proživjeli i izguštali sami ili izrazgovarali uživo. Ako je neko od nas i probao reć nešto na forumu, ili si glup, ili si peder, ili si plaćeni recenzent, ili si Sony fanboj. Ne do bog da actually doživljavaš svijet i emocije slojevito, duboko i empatično.
Gledas na ovo kroz perspektivu foruma. Ako odes sire, diskusija ce se promijeniti jer dolaze nove generacije i novi igraci, oni koji nisu optereceni glupostima koje su kruzile period prije izlaska igre i oni koji nisu iskusili silnu toksicnost koja je nastala u necemu sto se ne vrijedi ni nazvati diskusijom. Doci ce bolji dani, samo ce s njima doci i druge osobe.
Nisu ljudi na to spremni. Pogotovo jer je to Sony, a trenutno je moderno mrziti Sony. Da je ovo slučajno trenutno od Microsofta, bilo bi 112/100.
Ovo je, iskreno, posve nepotreban komentar koji krivo postavlja problematiku. Dobro se sjecam da se Xbox takoreci ni spominjao kod silnog kritiziranja kojeg je igra dozivjela. Ako gledas na to kao forumas, i dalje se nalazis na forumu koji pretezno favorizira Sony. Ako gledas van foruma, onda ti je dovoljno pogledati koliko se na noz docekuju Microsoftove igre. Od Sonyja i ljubitelja Sonyjevih proizvoda se pokusava stvoriti zrtve, sto ce dugorocno biti jako kontraproduktivno jer ce ista optuzba jako gubiti na kredibilitetu kada svakom problemu postane razlog da netko samo mrzi Sony. To nije istina. Razlog je drukciji i puno kompleksniji.
StarFox_N Ne osjećam potrebu da konstantno serem po igri. Da svaki put kada dođe neka vijest za Days Gone ostavim neki posprdni GIF, ismijavam, pljujem, trolam itd.
Kristalno mi je jasno zbog čega ovih nekoliko hardware ratnika osjećaju potrebu da se poseru po igri kada god imaju priliku ali za tebe mi nije jasno.
Očito da te smeta još nešto a ne samo loša igra.
Smeta ga, samo sto to uvijek govori u rukavicama. Zato je nakon svake kritike potrebno pitati se zasto je nekome nesto dobro ili lose. Racionalizacija iza kritike ujedno pokazuje do koje je razine objektivna. Za Brijaca je poprilicno jasno da ima nesto osobno protiv igre, stoga i kritike koje upucuje ne polaze iz racionalnih temelja te se time tesko mogu smatrati validnima.
Nazalost, sve je prisutniji problem razdvajanja ocekivanja od toga da se u neku igru ude otvorenog uma. Jedna je stvar ocekivati da igra bude nesto, druga je stvar shvatiti da su ocekivanja izuzetno individualna stvar i da je svaka igra necija vizija. Nekog pisca, nekog developera, nekog poslovnjaka. Uvijek nekoga tko je ukljucen u razvoj igre, ali nikad nije vizija igraca.