- Uređivano
Daa..kad sam u supermarketu prvi put morao ono uze prebaciti preko grede da se popnemo. Tako mala stvar a tako puno cuđenja izaziva i kao sta sam reko mjenja gameplay,daje raznovrsnost.A da ne pricam za borbe sad kad je noz klasicno melee oruzje i ne trosi se kao u prvom i kad imas opciju za izmaknuti se.To stvara totalno drugaciji pristup i izgled u gameplayu u odnosu na prvi dio.Runner me napadne,pa se izmaknem i nozem ga ubijem.A potezi nozem su fenomenalni zbog nacina na koji je izvedeno.Npr. u nekim rpg igrama igrac dobije kontrole za light zamah i hard zamah ili neki combo itd. A ovdje je jedna tipka za zamah ali Ellie ima "u programu" masu kombinacija koje ce ona random primjeniti ovisno o situaciji.Kad te neprijatelj pritisne u klinc ubada ga u trbuh,kad je na srednjoj udaljenosti ide u prsa a na daljinu mase "krose" npr i reze grkljan ali sve to u masu razlicitih poteza.Danas sam liku zabio cekic u obraz i vidio kako su mu se zjenice preokrenule,vidio sam moment kada je iz zivota presao u smrt...netrebam nista pisat vise...To su te stvari,sitne o kojima mozda nisu ni recenzije puno pisale ali mjenjaju nacin igranja jedne igre od 30h.Jer ces ubit masu neprijatelja skoro uvijek na razlicit nacin.To je ta imerzija.Proci cu 10h igre ubit 50 ljudi ali u tih 50 zapamtit cu da sam Miretu prerezao grkljan a Đanija sam ubo u srce. A sve to kad spojite sa onim koliko ste udubljeni u pricu i koliko ste povezani sa likom to je bas jedan spoj nekog novog iskustva igranja ovako brutalne igre.
I odmah mi je sinulo na pamet koliko bi volio odigrat remake jednog Max Paynea sa ovakvom kolicinom detalja.Njegov osvetnicki pohod i da ih ovako gazi.Kakva bi to igra bila uhh..