Imajući u vidu da je to igra dizajnirana za prošlu generaciju konzola, TLoU 2 stvarno izgleda vrhunski. No imajte u vidu da je Naughty Dog oblikovao igru tako da je svaka scena strogo kontrolirana u kontekstu osvjetljenja, vremenskih uvjeta i destrukcije, naravno da se iz limitiranih resursa izvuče najbolji mogući cinematic look.
Takva linearna i skriptirana igra iz temelja dizajnirana za PS hardware mnogo lakše se onda skalira za jači PS hardware koji proguta onda 4K rezoluciju s najvećim mogućim detaljima. A DF analiza je pokazala da se developer nije pretjerano trudio da ispegla port - radi zadovoljavajuće u kontekstu performansi, no pod cijenu da igra gubi cinematic look kakav ima na konzoli. De facto reklama za PS5 Pro - umjesto da uložiš u ultra PC grafiku, kupi našu Pro konzolu. Ovo sto gore pravednik govori.
Kudikamo realnija usporedba je bilo kakav noviji open world naslov s imalo konkretnijom level dinamikom rađen za novu generaciju konzola / PC-a. Nije da PS5 Pro ne nudi upgrade u odnosu na base model (npr. AC Shadows je dobar primjer), no PC nudi full RT ili path RT s upola većim framerateom. Jednostavno usporedba ovdje ne drži vodu. Mogao je Sony investirati vise resursa u portanje TLoU 2, no čemu? Njima je taj remaster reklama za PS5 Pro i hint gamerima da ne moraju plaćati overpriced grafičke koznatog.