Nikad ovu igru necu prizalit
The Last Of Us Part II
Nikad mi nece bit jasno zasto su ovo scrapali, valjda jedini naslov koji bi garantirano bio dobar i profitabilan.
Garant je bio sranje. Ne bi ga zaklali bez razloga.
- Uređivano
DarkPunisher Ja razumim ovu pricu da ND nema ljude za supportat LS igru, ali da Sony nije prepozna situaciju i prebacio support na drugi studio ili im omogucio dodatne resurse da zaposle takve devove nemogu razumit… A u isto vrime pushas concord/fairgames/gow LS i pitaj boga koje LS izrozde koji us sad cancelani.
solidmerlin nevirujem, jer sami gameplay TLOU2 je fenomenalan a i MP prve igre je bio odlicna. Tesko mi je zamislit da je radi kvalitete same igre cancelano
Da, pisali smo još i mi o tome na portalu. Sony je kupio Bungie najviše zbog live service igara. Oni su trebali nadgledati/savjetovati/raditi takve naslove.
prayer U pravu si za to su kupljeni. Mislim da su u Sonyu (vjerovatno Jim) jako precjenili i preplatili Bungie i sposobnost njihovi ljudi, ako im Marathon nebude hit kupovina tog studija ce bit cista katastrofa za sony.
Nebi da imaju bluprint za LS igre pa bi ih trebalo postavit da nadgledaju i upravljaju svim drugim LS naslovima.
Zbog same velicine TLOU IPa ovo je imalo najvece sanse da bude uspjesan projekt za Sony, a da se ugasi jer nemaju ljude za postrelease support mi je neshvatljivo. Nije da se taj problem nemoze popravit.
escoban Uncharted i TLOU MP na ps3 su mi bili zanimljivi svega par dana. MENI.
- Uređivano
@solidmerlin Ja sam ima sogurno preko 100h u TLOU mp i to sam jos igra bez ekipe, prepostavljam da bi bilo puno vise kad bi ima 1-2 suigraca. Extraction/survivor shooter je kao stvoreno za TLOU svijet.
Coop mode , horde mode imaju toliko opcija
maverick prije bi rekel da su ga kupili jer su ocekivali mesiju LS igara, a nitko nema zlatni recept, Bungie je dobar dev, ali ocekivat da rade na Destinyu i da jos nadgledaju i rade na na desetak novih LS igara je suludo, Jim je jebacki sjebo Sony ovu generaciju, a ono kaj je Shu-unapravil je dno dna.
- Uređivano
renda prije bi rekel da su ga kupili jer su ocekivali mesiju LS igara
Ma znam, rugam se.
Destiny bas nema sreće, prvo ih M$ nogira, a sada ce i od Sony najebati. Jel toliko tesko dns ostati neovisan studio? Nikada necu prezaliti sto se npr id Software prodao, iako za sada im ne ide loše.
renda Jim je jebacki sjebo Sony ovu generaciju
Ali ja govorim da je on konjina od početka. Ja sam netko tko se primarno igrao na PS platformi tamo od ps2 do kraja ps4 ere, ali gasenje meni njihovog najdražeg studija (SCEI ili kako vec), usmjeravanje na zapadno trziste i zapadnjacke igre te napuštanje zabavnih IP-eva u svrhu guranja samo projekata koji koštaju stotine milijuna i samo su story focused, su mene stvorili hejterom.
Medjutim van teme smo pa nema smisla previše raspravljati.
Pa sad, dali si pretplatili ili nisu ostaje za vidjeti. Ipak je Bungie jedan od rijetkih koji su uspjeli postići pozitivne rezultate već duži niz godina sa Destiny 2, a i sigurno imaju jako dobar uvid u formulu svega. Bungie ima potencijal da bude jako dobar zarađivač ali se trebaju kloniti nekih svojih brija. TLOU MP je mogao biti jebena stvar, pogotovo ako du ga mislili i na PC staviti. Mislim da bi imao ogromnu publiku i da bi izvrsno prošao.
maverick usmjeravanje na zapadno trziste i zapadnjacke igre te napuštanje zabavnih IP-eva u svrhu guranja samo projekata koji koštaju stotine milijuna i samo su story focused
Mozes li nabrojati te igre? Te zabavne IPe i zapadnjacke story focus.
- Uređivano
solidmerlin Te zabavne IPe
Sly, Jack & Dexter, Gravity Rush, og God of War trilogy, Infamous, Killzone, Resistance, Uncharted, Ape Escape, Everybody's Golf, MotorStorm, Wipeout, Team Ico games, Bloodborne, Syphon Filter, Twisted Metal.
solidmerlin zapadnjacke story focus.
Sve koje nisam gore nabrojao.
To je naravno moje mišljenje i ovakav Sony kakav je trenutno mi uopće ne treba kao niti jedna njegova igra osim Astro Bot-a.
Ponovno odigrao igru i kao zadnja dva prelaska prije - iste scene iste reakcije.
Fenomenalan gaming proizvod koji ne samo da igrače uvlači u opasan i realan svijet, već propitkuje njegova stajališta, gledišta, personu, karakter i u konačnici njegovu svijest.
- Uređivano
Da bar dodaju coop mode za no return