Fenix Općenito, Weky je super danas detektirao koronu u drugoj temi kao prijelomni trenutak kada smo svi počeli ići u kurac i TLOU2 se taman poklopio s tim trenutkom i nastavio. Da proširim, čini mi se da smo na vrhuncu toga, ali to je nešto što se više neda kontrolirat ni moderirat i veće je od foruma.

Ovo stoji. U vise navrata sam napisao nešto pa naknadno obrisao post jer mi se učinilo da sam pretjerao. Također pokušavam ne trolati / podbadati kada je netko u suprotnosti s mojim uvjerenjima / vrijednostima, no (pre)često bude jače od mene. Valjda je do te “online klime” zadnjih par godina kada smo usred korone svi bili previše doma, a svijet je pokušavao preživjeti pandemiju.

Uglavnom, ako sam nekada pretjerao (tj. sigurno jesam), isprike zbog toga. Treba uvažavati tuđa mišljenja i argumente, koliko se god ne slagali s njima jer je dijalog jedini način za civiliziranu zajednicu. Zato sam gore napisao, volio bih pročitati mišljenja onih kojima je TLoU 2 precijenjen. Bilo je u međuvremenu već nekih super argumentiranih perspektiva na istu materiju koje vrijedi pročitati.

    Deadwalker volio bih pročitati mišljenja onih kojima je TLoU 2 precijenjen

    Tesko je rec da je precijenjen. Koliko god da ima ljudi koji govore da je jeda od najboljih igara ikad, toliko ima i onih koji tvrde suprotno. Prije bi to rekao za jedinicu nego za dvojku.

    Tzereen Slažem se. Mene je, iskreno, sve umorilo. Baš me iscrpljuje ta količina negative. Ne razumijem kako mnogi i dalje toliko sudjeluju u tome, ja više nemam snage za takav diskurs.

    Moderatori bi se trebali bolje postaviti, problem je što pojedinci previše osobno upiru prstom i koriste pogrdne rijeci u iznošenju svog mišljenja u odgovorima na neciji post…bez obzira o kome ili kojoj "velicini" kao clanu foruma se radi, to se treba upozoriti…tu cesto bude propusta…

    Ova Dina je zakurac!! Nemože nikog skinut, treba deset metaka za ljude ili runnere, clickera nemože ni ubit i šta je najgore SMETA!!

    Sada sam u Eastbrook školi i šuljam se i ona konstantno mi se gura na rubove zaklona pa ja nemogu na to mjesto da uhvatim NPCa, ne miče se itd.
    Da ne kažem koliko puta ju je NPC vidio dok trči okolo ko kokoš bez glave!!

    U Part I Ellie nikada nije radila probleme niti smetala niti odavla lokaciju! Koji kurac.

    Znači ovo; gura se i flegma me izbaci iz covera i ne miče se!? Konstantno kada se šuljam AI to radi

    Napokon proašo Eastbrook školu; trebalo mi je ponavljanja i ponavljanja. Baš su tu nakrcali ovih neprijatelja; znači najprije tri pa plus dva, pa opet tri, pa opet plus tri i onda na krovu opet tri, Da, treba se šuljat, ali nije lako. Još ja na grounded, imao sam zdravlja da sam jedva živ i par metaka…


    Ali idemo dalje…

    Nekada (davno) sam pisao recenzije na mjestima poput ovakvog, no s vremenom nisam ostao fan formata jer je to previše riječi gdje se često izgubi osnovna poanta. A bavim se sada marketingom, vještinom gdje treba u što manje vrlo jednostavnih i svima razumljivih rečenica prenijeti glavni benefit onoga što se želi prodati, koristeći osnovne ljudske emocije. Stoga, zašto je ova igra toliko prokleto dobra?

    Razmišljao sam ovih dana u čemu je magija i mislim da je odgovor očigledan - imaš dojam kako igraš s pravim ljudima, sa svim svojim manama. Nekada liječenje ne uspije na 98% pa se vampir pogosti na tvojem vratu, drugi puta Joel ispriča vrlo loš vic da neuspješno digne atmosferu nakon teške teme, kod trčanja imaš dojam da ne možeš baš tako dugo jer nisi jebeni maratonac (i lako se spotakneš pa padneš), naciljati protivnika nije uvijek lako kada 3 clickera idu prema tebi (bilo bi lakše da sam igrao s mišem, no to je dio čari I guess), a odluke trebam li riskirati otvaranje idućeg sefa da me dva obližnja shamblera snažno zagrle, su sve samo ne lagane. Savršenstvo u ljudskoj nesavršenosti. To iskustvo u video igrama mislim da mogu prenijeti samo najbolji od najboljih, a da bude onako organsko, prirodno, imerzivno.

    Razlog zašto sam toliko uživao u igri nije začudo storytelling, pasanje očiju na vrhunskoj grafici ili filmsko iskustvo, nego je igra jednostavno…prokleto zabavna za igranje. Ne sjećam se kada sam toliko uživao u napucavanju, šuljanju u visokoj travi gdje te ipak protivnik skuži na 5 metara, osjećaju na dualsenseu kada promijeniš streljivo na sačmarici, bacanju dimne bombe u nekoga pa ga zatim švajzneš letvom…sve toliko organski, masno, realno.
    Igre bi u suštini trebale biti zabavne za igranje…pravo otkriće, jel. I tu je Naughty Dog doktorirao zanat, sve ostalo je bonus zapravo.

    Na stranu sa svim kontroverzama oko ove igre oko kojih se većina nas neće složiti sa svojim drugačijim perspektivama i vrijednostima, ovo se isplati preporučiti jer je igra jednostavno dobra u onome čemu je namijenjena - igranju. Naravno, ako ste te sreće da vas radnja i sve gura koliko je mene guralo, čovjek u cijelom paketu jednostavno ima iskustvo generacije.

    Povlačim onu 10/10 ocjenu koju sam dao, ovako nešto uopće nema smisla ocjenjivati. Treba to samo odigrati i iskusiti, bez pardona.

    Znam da se ne bi vjerovatno trebao šprdati s ovim, ali umro sam, so fuck it

    4 dana kasnije

    Apsolutno se ne mogu sjetiti jesam li postao prije par godina, ali sad me flickr napomenuo da imam par 4k artworka za igru, pa da shaream.

    p.s.
    Eh da i Shinkawin art.

    10 dana kasnije

    Proša tunele i sada nastavljam sa Day 2.
    Namučio se na grounded + premadeath u tunelima; prvu dionicu sam odmah prošao, ali ona druga sa ponovna dva bloathera me namučila. Neću ni reći koliko puta.
    I u videu na toj dionici se vidi da je nasto kaos, ali sam se uspio isčupat.
    Jer naravno, municije i sirovina nemam ništa.

    I posjeta muzejima… Ta dionica mi je bila jedna od emotivno najdražih do sada šta se tiče i Part I i Part II. Pogotvo ovo; kako dobro napravljeno!


    Evo i tuneli na grounded

    Nakon šta sam prošao to, bacio sam oko na youtube kako ljudi to prođu na grounded i mislim da mnogi Grounded u naslovu su muljavine. Jendostavno nema šanse da na toj težini imaš četiri molotolijeva, dvije bombe i Shit Load of Bullets neznam koliko šparao!

      doktor1

      Taj dio u tunelima mi je bio baš najmrskiji, ono crvenkasto svijetlo mi je ubadalo u oči. Tuneli i kod prvog i sad kod drugog TLoU-a su mi najneprivlačniji. Jedva sam čekao da dođem na vanjsko svijetlo. Premda sam igrao na moderate težini. Najdraži dio bio mi je u Santa Barbari a tebe to tek čeka, tamo sam se osjećal ko doma!

      doktor1 prvu dionicu sam odmah prošao, ali ona druga sa ponovna dva bloathera me namučila. Neću ni reći koliko puta.

      Imaš kasnije u jednu dionicu u bolnici, samo ću ti reci sretno na grounded 😃

      mjesec kasnije

      Dočekao PRO da nastavim sa igrom, jer eto, jako je loše radila i izgledala na običnom, ali jbg Ha-Ha-HaHa-Ha-Ha
      A i Spiderman serijal me bio obuzeo tako da je ovo dozivili odgodu, ali evo me!


      Sada prelazim Hillcrest i odmah ću reći - mrzim pse!

      Odlično su napravljeni, ali moram brzo razmišljat šta i kako…


      Šta se tiče izgleda i performansi na PRO konzoli; slika je oštrija, nema PSSR artefakata i iako je i prije radila fluidno sa VRR-om, ipak mi se čini da je to još fluidnije.

      Sada si me opet podsjetio koliko mi je ta igra bila genijalno iskustvo. Ja ću vjerojatno još jednom reprizirati na PC-u kada izađe, ovaj puta na većoj težini gdje mogu onda s mišem precizno naciljati protivnike s tih malo metaka sto imam🥲

      Evo da postam svoju retrospektivu TLOU2 nakon remastera uključujući i osvrt na reakcije streamera tad, kad je igra izašla.
      Bila je prije samo u članku na portalu.

      I posebno dragu scenu Ellie u cockpitu rakete koju sam editirao dodavši zvučne efekte i Starman od Davida Bowiea

      Ta scena u muzeju je VRH!

      Baš sam osto!

      Čitava igra je vrh kao i part ajnc. Doslovno nema gameplay dijela u igri koji mi nije bio zanimljiv, osim što sam neke dionice manje volio iz drugih razloga. Ponavljanje, ambijent koji mi nije momentalno možda pasao itd. što je opet do mene. Objektivno gledajući igra ne broji zabadav milijune obožavatelja diljem svijeta.

      A kad gledaš druge kako igraju nakon što i sam jednom prijeđeš e to je uživancija, ko da film gledaš.

      11 dana kasnije

      Konačno našao vremena da pogledam ovaj dokumentarac.

      S takvim kontekstom još vise respektiram sto su uspjeli napraviti s dvojkom. Jbt, kada će bilo kakav teaser za njihov idući projekt? Ulazimo polako u 2025., a TLoU 2 je realno PS4 igra iz 2020-te.