The Last Of Us Part II
Gameplay je bio super u TLOU 1, ali ovdje je sve dignuto na višu razinu, ako ne i dvije. Prone je genijalna novotarija, dizajn encountera brutalan, raznovrsniji player upgrades... ma ne želim sad ni pisati previše, raspisat ću se kad završim igru.
Jel se netko okušao u speedrunu? Ja sve mislim krenut, al nemam baš živce za to.
Excommunicado cemu speedrun?
escoban Recimo Ellie% Grounded Glitchless ili Abby% Grounded Glitchless.
Ako želiš daj ali meni je Tlou 2 igra koje se ne speedruna.
Doom, wolfenstein da.
Sjebat ćeš si percepciju igre.
- Uređivano
ja imam drugi problem...completionist sam i moram pronaci sve tajne i proc svaki kutak igre...medutim nakon cirka 20 sati mi je vec postalo zamorno procesljat svaku kucu/zgradu nevezano za story.
Nisam siguran da mi odgovara vise taj "open world" nasprama jedinice. I dalje mi je jedinica nekako draza.
Obrisao sam zbog toga igru i zaigrat je ponovo u skorije vrijeme od nule.
doctorfreak Meni se bas svidio naj open dio sa "kartom",bas mi se svida taj vive volio bi takvu openworld rpg igru ...
Volio bi da ND napravi neki battleroyal u factions2 (iako nisam neki veliki BR fan)
Pa igra nema veze sa open worldom.
Ima jedna kraća dionica koja je otvorenija.
wooddiebone nije niko ni reka da ima ,ali mislim da bi uzivao u toj atmosferi postapokalpticni openworld
- Uređivano
Te open world igre me zamaraju jer otvaraju toliko mogućnosti za istraživanje za koje nemam strpljenja i još da TLOU2 stave u open world, poludio bih do kraja. Svijet je dovoljno velik za istraživanje i to mi je previše i još da je OW ma zajebi ti to. Linearnost je zakon!!!
Tko želi igru tipa TLoU open world ionako ima alternativu, Days Gone.
Toga ima i previše.
Open world je prezasićen danas.
Treba njegovati recimo 3D metroidvania stil.
To m8 je savršeni balans otvorenosti i linearnog iskustva.
A sjećam se samo dvije igre u zadnjih dugo vremena da su baš bile kvalitetne u tom stilu, Arkham Asylum i Fallen Order.
Asylum je veoma kvalitetna igra.
Tlou open world? Neznam baš, veseli me pomisao i mogućnosti ali s narativne strane nešto bi se izgubilo.
Osim ako nebi igrali sa random grupom od više likova.
Ne hvala. Ona otvorena dionica u TLOU2 mi je jedna od zamjerki igri. Linearni, skriptirani filmski stil je njihova šema, u tome su dobri i ja bi da se toga drže.