Platina #107
Sonic Unleashed
Fun 9/10
Tezina 9/10
Evo jedna platinica i od mene. Razvalio sam igru u stilu kao sto smo i mi razvalili Kanađane danas 😊. Iako mi je ovo prva Sonic igra ikad trebalo je nesto vremena dok se pohvataju odredene mehanike igre. Pa krenimo.
Za pocetak. Uvodna animacija igre je toliko jebena da nisam mogao virovat da je stara 14 godina. Gledao sam i ostao u soku te sam morao progooglat da li nesto krivo vidim ili je stvarno tako. Svaka cast za efekte.
Sama prica igre, nista special. Eggman zeli raspoloviti Zemlju na 7 dijelova odnosno kontinenata kako bi probudio stvorenje zvano Dark Gaia koji je ujedno i final boss. Sonic pritom mora skupiti dijamante gdje svaki pojedini dijamant vraca odredeni kontinent na mjesto. Postoji 9 svjetova (8 ukoliko ne brojimo Eggmanland kao kontinent) te svaki odrazava pojedina geografska obiljezja. Tako primjerice Apotos predstavlja Europu tocnije Grcku gdje mozete vidjeti arhitekturu kao na Santoriniju te takoder mozete kupovati specijalitete tipa giros ili slicne stvari kako bi dali sto vise xp bodova Sonicu. Spagonia prrdstavlja tipicni talijanski sveucilisni grad sa odgovarajucom arhitekturom. Holoska predstavlja hladni Antarktik. Adabat primjerice predstavlja jugoistocnu Aziju tocnije Tajland gdje cak i grbovi nalikuju na zastavu Tajlanda te mozete probavati i tamo njihove specijalitete. Sam koncept s te strane mi se jako svidio. Ono sto mi je jos fora su te transformacije. Kad je dan igrate kao Sonic i imate odredene skillove i upgradeove koji su vezani za plarforming dok po noci se pretvorite u vukodlaka (Werehog) te imate skillove za combat. Combat nije bas najbolje napravljen pa su mi dnevni leveli bili zabavniji dosta.
Ono sto mi je zamjerka su tehnikalije. Kamera je OCAJNA. Zeli te ubiti u svakom mogucem trenutku, pogotovo kad balansirate na nekim mjestima gdje vas neopreznost vodi u smrt a kamera se odjednom okrene pa gljivicom morate konstantno malo lijevo malo desno ici. I da nekako combat je mogao biti bolje odraden, prakticki sam koristio samo jedan combo i presao sve nocne levele sa njim.
Sama platina nije lagana. Ovo je jedna od tezih igara. Doduse daleko je primjerice od jednog Splashera, ali bi se usudio rec da definitivno mete pod sa Crash 4. Razlog zasto je to tako je jednostavan. Hot Dog misije. One su dizajnirane na nacin da imate dnevne i nocne. Dnevne imaju 3 dijela (Time Trial, Battle, Ring Count). Na svakom kontinentu imate jedan dnevni level kojeg morate proc 9 puta. To znaci po 3 puta za time trial (Lvl 1,2,3) te isto za battle i ring. Vremena su dosta zeznuta na nekim nivoima,pogotovo kad dodete u kasnije svjetove gdje mozete prelako umrijet, a hot dog misije nemaju checkpointa. Svi runnovi su no death runnovi. Umres,kreni isponova. Kasnis sekundu,kreni isponova. Logicno time trial level 3 su najgori, ali tu bih nadodao i ring count level 3. Iz tog razloga sto osim no death runa, vi na ring countu morate radit i no damage run jer za svaki damage se oduzima 50% vrijednosti prstenja kojeg imate ako se ne varam a nekad morate doc do cilja sa visokim brojem prstenova sto znaci da nema mjesta za gresku. Night hot dog misije zahtjevaju prelazak odredenog nocnog levela po kontinentu 6 puta. Po tri puta na time trial i po 3 puta na survival. Survival znaci da pocinjete sa full health (Lvl 1), pola healtha (Lvl 2), cetvrtina healtha (Lvl 3) te morate doc bez da umrete do kraja i bez regeneracije. Nije strasno sto se tice healtha jer 95% puta umrete od platforminga zbog lose kamere ili nemirne ruke. Empire city kontinent koji predstavlja SAD ima najgore nocne misije daleko i stvarno je igra zivaca doci do kraja bez da umres. Ali to nije sve.
Postoji Eggmanland svijet koji ne predstavlja nista osim boli koju prolazite kad ga igrate. Prvi put kad sam igrao level trebalo mi je 72 minute da ga predem a smrti sam prestao brojit. Ali da i on ima hot dog misije. Pogadajte no death cili level na vrijeme i to 3 puta. Level 1 u manje od 75 minuta. Level 2 u manje od 65 i level 3 u manje od 45. Vremena nisu problem, dade se rjesit on u 20 minuta ali ne umrit je jeben problem. Igra baci sve od prijasnjih svjetova sta ti moze bacit i difficulty spike je ogroman i razlog zasto ova igra zahtjeva dobre zivce. Niti jedan level iz Crasha 4 se nemoze usporedit sa njim. Odlucio sam vrlo rano krenit sa tim svjetom jer najteze stvari gotovo uvijek medu prvim stvarima rjesavam. Iznenadilo me sto sam iz nekih 10tak pokusaja rjesio ga prvi put. Trebalo je to isto ponovit jos 2 puta ali taj drugi nikako nije isa. Kolikogod ponavlja neide pa neide. Onda sam uzea 2 dana odmora i kad sam se sabrao preso sam i 2 put. Zatim odma iduci pokusaj i pao je i 3 put. Strava od levela, ali kad uvatis ruku onda ga sabijes do kraja. Osim toga igra ima dosta grinda u vidu skupljanja suncanih i mjesecnih medalja. Ima ih po 200 suncanih i 200 mjesecnih te treba gotovo sve side misije rjesit da bi dosa u odredena podrucja gdje su stavljene.
Sve u svemu dosta zabavna igra, teska za naucit, al kad savladate pocetni learning curve sve je lakse.