crowizard

Zapravo bi mi najveći problem bio nedostatak HUD-a. Sto se tice toga da moras pronalazit nacine i puteve sa sto manje borbe, to bi mi bilo fenomenalno, ali imam dojam da je TLOU (nazalost) dizajniran da vise manje sve encountere moraš proći preko borbe (što opet s druge strane isto nije loše, jer je napucavanje odlično kao i sam combat). Ne tražim sad Deus Ex da se cijela igra prođe bez da ikoga ubiješ, ali su definitivno mogli dizajnirati više encountera da se prođe bez borbe tako da je odluka na tebi želiš li naći načine da tiho prođeš ili se želiš boriti.
Što se tiče Titanfall 2 Platinuma, baš u zadnje vrijeme razmišljam da se vratim pošto stvarno sve više i više uživam u hvatanju trofeja i Platinuma. Znam da sam isprobao taj poligon ali doslovno sam ga 5 min igrao, nisam imao zivaca za vise, no pokušat ću vjerojatno ponovno uskoro.

    zontra

    Ne mogu se sad sjetit tocno kako koji encounter je isao, tlou sam presa ima 3 godine, sjecam se onaj dio sa Ellie u kuci kad zombiji dolaze kroz prozore mi je bia dosta tezak i cili taj dio gdje te oni napadaju. Bila je jos tu ona borba na nasipu kad dode njih pun k. Takve stvari jednostavno moras kroz borbu. Ali za sve ostalo koristi cigle i boce za distrakciju to je najveca pomoc jer ammo je stvarno rijedak kolko se sjecam. Ako zapnes neki dio pogledaj na YouTube kako ljudi to rade.

    #26 - Erica

    Igra: 7/10
    Težina Platinuma: 3/10
    Kvaliteta Trofeja: 9.5/10

    Dovršio igru i 6. put danas i Platinirao. Kad sam ju prije par dana prvi put upalio nakon 5 min sam gotovo odustao jer se nisam mogao nikako naviknuti samo na touchpad kontrole i baš su me živcirale. Ali drago mi je na kraju što nisam odustao. Za mene jako dobar spoj filma i igre. Kao i sa sličnim interaktivnim igrama, gameplay je skroz bazičan, ali to što je pravi film me najviše privuklo da ostanem. Koliko god Heavy Rain, The Walking Dead ili Until Dawn bile dobre igre (čak i bolje nego ova), one su ipak prave igre i nije ti onaj wow efekat kao kod Erice gdje ti upravljaš filmom. Stvarno odličan koncept i baš me zanima hoće li se tvorci, Flavourworks, upuštat u slične projekte. Vidim svjetlu budućnost ovakvim stvarima kao što su Erica ili Black Mirror Bandersnatch, tj. interaktivnim filmovima. Zaista se nadam da će takve stvari postati normalne u budućnosti. I zato mi je drago što je ova igra besplatna za PS+ pa ju puno ljudi može isprobati. Što se tiče same igre, gameplay i ne mogu previše ocjenjivat jer je stvarno bazičan, ali ipak ostajem pri tome da nije sve trebalo biti preko touchpada nego da su se mogle ubaciti i akcijske tipke jer nekad ako se stvarno požuriš može ti prst odletit na krivi odgovor, a jednom mi se čak i desilo da sam slučajno krivo izabrao jednu odluku koja je jako utjecala na priču. Ništa strašno jer sam ionako više puta igrao pa sam lako mogao kasnije izabrat opciju koju sam želio. Što se tiče same priče, sasvim solidan triler. Glavni lik je Erica, cura u ranim 20-ima kojoj jedan dan pred vrata netko dostavi odsječenu ljudsku ruku s medaljonom. Medaljon ima veze sa ustanovom za mlade djevojke koje imaju psihičkih problema i koju je osnavao Ericin tata još puno prije nego je ona rođena. On je ubijen (to je doslovno prva scena filma) kad je Erica bila u ranoj pubertetskoj dobi. Tad se klupko počinje odmotavati, Erica počinje otkrivati tajne koje ustanova skriva, ali i neki prljavi veš o ocu... neću dalje previše, ako je nekog zaintrigirala priča neka slobodno isproba. Gluma je isto solidna. Što se tiče utjecaja samih odluka, to je isto solidno napravljeno. Nemojte sad očekivati razinu Until Dawna gdje je apsolutno svaka odluka važna, ali definitivno će različite odluke utjecat na neke scene u priči, odnose sa likovima, kao i sam kraj. Ukratko, odličan koncept sa solidnim filmom, vrijedan pažnje. Nadam se više ovakvim projektima u budućnosti.
    Što se tiče trofeja, nije baš da ide sve po špagi, da nema walkthrougeva, moglo bi se lako dogoditi da pređete igru 15 puta a da ne osvojite Platinum. Jer ima puno nekih skrivenih stvari i odluka do kojih zna nekad biti komplicirano doći, ali kažem, walkthroughevi dosta olakšavaju stvari. No ova igra me navela da napišem novu kateogriju za trofeje, a to je kvaliteta i koliko su zapravo smisleni i maštoviti trofeji. A ova igra ima možda najbolje trofeje koje sam vidio u igrama. Da objasnim; 34 su trofeja, svi su hidden naravno jer imaju veze sa pričom. Ali sva 34 trofeja traže od tebe da igru igraš na raličite načine, da isprobavaš različite puteve... nisu oni ništa preteški, ali kad osvojiš Platinum, znat ćeš da si zaista sve prešao u igri, vidio sve scene, imao takoreći najrazličitije odgovore u svim situacijama... stvarno odlično posloženi trofeji. Npr. za usporedbu, kvalitetu trofeja za TLOU bih dao negdje 4 ili 5 od 10. Malo previše bazični. Klasično preći igru kao i NG+ prelaz, skupiti sve Collectiblese, upgradeati Joela i iteme, igrati nešto MP-a, ali nedovoljno maštovito. Gdje su trofeji da pređem npr. 10 encountera bez da me itko otkrije, da ubijem 50 neprijatelja sa Headshotima, preći dio sa generatorom bez da izgubiš 1% healtha, ono izazovni i maštoviti trofeji, to je npr. nedostajalo TLOU. Naravno nemreš očekivati takve trofeje u Erici pošto su skroz različite igre, ali Erica je sa trofejima na pravi način iskoristila ono što igra nudi. Tako da ću ubuduće malo češće pazit na tu maštovitost i izazovnost trofeja u igrama.

      5 dana kasnije

      Pala platina iz Yooka-Laylee nakon 32 sata igranja. Sada imam 12 različitih platformera u kolekciji:

      1. Astro Bot
      2. Crash Bandicoot
      3. Guacamelee!
      4. Jak and Daxter
      5. Knack
      6. LittleBigPlanet
      7. Ratchet & Clank
      8. Rayman
      9. Spyro
      10. Tearaway
      11. Trine
      12. Yooka-Laylee

      Ovo je moja Insomniac Games kolekcija.

      Još samo trebam odvoziti (ne pobjediti) 160 utrka u Sport modu i pada platina iz Gran Turismo Sporta. To će mi biti jedna od najponosnijih platina u mojoj gejming karijeri.

      Ja sam danas instalirao opet Trackmaniu Turbo, nekih sat i pol igrao. Uspio 62. i 63. stazu pozlatit koji su mi bili srebrni, pokušao i 1. stazu Trackmaster ali ne ide baš. Želio bih imati ovu Platinu, vjerujem da je TOP 3 najtežih ikad, ali trebat će jako puno strpljenja i sati za to. Budem pomalo pa možda i jednom dođe. Zlata bi se mogla osvojit, ali 50 Trackmaster medalji...uf imam jednu za sad (ali nisam ni previše pokušavao njih lovit zasad).
      Npr. kad bih GTS Platinum uspoređivao sa Trackmaniom, čini se kao najlakši Platinum ikad, Trackmania je stvarno boleština. Ali kažem, puno sati i strpljenja (kojeg ipak imam nešto više nego prije, zato i mislim da je Platinum moguć), pa ćemo vidjet.

      zontra #26 - Erica

      Eto. Sad si i mene nagovorio da je odigram. A još je i Sonyjeva igra.

      emilijo

      emilijo Puno je teže osvojiti svih 200 zlatnih medalja, nego 50 Trackmaster

      Yep.

      Ima dovoljno staza koje se mogu uz minimalno dodatnog efforta. Samo ganjaš one koje si ionak odvozil odlično.

      Al zlata na cca 7-10 staza... Radije bi Ninju Gaidena opet ispočetka nego to opet vozio.

        Tuhy Al zlata na cca 7-10 staza... Radije bi Ninju Gaidena opet ispočetka nego to opet vozio.

        Ja sam je dva puta platinirao. Drugi put je puno, puno lakše.

        A onda sam u krivu, jer sam svoje mišljenje bazirao na 2 pokušaja Trackmastera

        😃
        😃
        1 / 2
        Sad sam provjerio, sudeći prema trofejima, igru sam igrao tjedan dana kada je izašla za PS+ u travnju 2018., onda sam prekinuo jer vjerojatno nisam imao živaca. Skupio sam tad 61 zlato i 2 srebra te 1 Trackmaster (kojeg se ni ni sjećam, to je bila 3. staza, valjda mi je jako pasala). Kažem, danas sam još pozlatio 62. i 63. tako da sam sad negdje na trećini. Pokušao sam i onda 1. stazu na Trackmaster, mislio te na početku neće biti problematične, kad ono nakon 60-tak pokušaja sam uspio srušit svoj rekord za pola sekunde, ali i dalje sam 7 desetinki od Trackmastera pa sam pomislio da su više manje svi takvi, gotovo nemogući. Ovaj auto koji se koristi sad između 60. i 69. staze, užaš čisti, najgori je, upravljivost je brutalna, jedva hoće skrenut, ali kad skrene bog isus ga više ne bi vratio nazad, samo ide u jednu stranu, baš opak understeer. Upalim odmah GTS nakon Trackmanie, skroz mi sjebalo osjećaj za upravljanje No dobro, budem vjerojatno svaki dan pomalo, neću previše živce trošit, pa ćemo vidjet kak će ići.

          ThaUrban
          Toliki sam fan F1, ali nikako se ne mogu natjerat da igram igre, ne znam zašto. Zapravo možda i znam. Npr. bio je nedavno Dirt 4 besplatan za PS+, igrao sam 10 minuta, zgasio i obrisao. Uopće me ne privlači. A kad gledam GTS, što sam najmanje igrao u igri? Formula aute i rally aute, ni u GTS me ne privlače baš. Ja kad igram vozačke igre, očito mogu samo s klasičnim GT autima.
          Btw, što se tiče Trackmanie, koliko sam imao dojam prije 2 dana kad sam upalio da je bolesno teško, toliko mi se nakon 4 sata igranja zadnja 2 dana više ne čini toliko teško, još sam pozlatio neke staze, već sam na 9 Trackmaster medalja, uopće se ne živciram i čak mi je užitak učiti svaki djelić staze napamet, kao i kretanje auta kako bih vrijeme doveo do gotovo savršenstva.

          Na kraju odustao od Groundeda i riješio na Survivor....

          zontra

          Samo vježbaj svaku stazu. Vježbaj vježbaj i pozlatit ćeš sve. Slažem se da je Valley auto najgori za kontrolirat i to zahtjeva najviše vježbi. 50 trackmaster medalja kao šta ti je ostatak ekipe rekao je lakši nego svih 200 na gold, ali kad uhvatiš ruku ide sve lakše. Pokušaj sve White tracks na Trackmaster, što više osvojiš lakše je za kasnije. Ne trebaš se bojat trackmaster vremena jer se neke daju i skinit sa 2 3 sekunde prednosti ( posebno ako perfektno odvoziš na onima di imaš 3 lapa). Želim skinit svih 200 TM pa da otključam super trackmaster, ali stalno me koče ostale igre i vrijeme. Da je postojao trofej za svih 200 trackmaster vjerojatno bi iša odma do kraja bez pauziranja sa drugim igrama. Svakako samo igraj i ključ je u tome da stvoriš osjećaj za svaku vrstu auta pogotovo kad mijenjaš podlogu na jednoj stazi ( tipa sa prašine na cestu, sa ceste na onu metalnu podlogu u lagoon stazama). Kad te promjene usavršiš igra postaje 50% lakša.

            crowizard

            Istina, stvarno treba vježbat. Sad sam na nekih 75 zlata i blizu 20 Trackmastera i imam dojam (bar što se zlatnih tiče) da i nisu toliko teške još, nego nakon 2,3 pokušaja otprilike znam gdje griješim i onda je zlato moguće u sljedećih 5-15 minuta. Ali se zato znam jebat s nekim TM-ovima, za to ipak treba savršeno ili blizu savršenog odvozit stazu. Znam da sam onaj #18 event ispizdio, jedno sat i pol ga vozio, preko 250 pokušaja, od toga sam 4 puta čak odvozio u stotinku isto vrijeme kao i TM, ali sam očito bio 2,3 tisućinke kratak. Kakvo olakšanje kad sam napokon pobjedio TM.
            Ako nije problem, daj mi svoj ID, da mogu uspoređivat na nekim stazama tvoj 'ghost'. To je uvijek prvo što napravim na svakoj novoj stazi, pogledam najbolje vrijeme sa friend liste koje je uvijek ili zlatno ili TM i tu odmah vidim kako treba vozit i gdje trebam pazit na greške.

              zontra

              ID : crowizard
              Najbolje bi ti bilo da prvo odradiš sam do kraja stazu tako da otprilike znaš kako ide staza pa onda uspoređuješ ghosts.

              Pala platina #43 iz Tekken 7.