Miro
Bezobrazno i pokvareno, znači fala što si nam podijelio iskustvo sa tkzv. produženim tvorničkim jamstvom od proizvođača.
Dobro je samo jer podiže cijenu kod prodaje TV-a, kupac ima sigurnost.
Sad znam da ću svaki TV prodavati nakon 2-3 godine, po isteku original jamstva iz dućana.
Evo ja svog platio 20 000kn, zamisli da mi ponude TV za 8000kn kroz dvije godine jer bude imao bolje specifikacije od mojeg.
Gamad je to dobro odradila u pm.
Mučim i ja muku sa jamstvom, za QN95A, detaljnije ću kad bude vrijeme.
TV je kod mene doma. Prijavio sam na mingo.hr slučaj sa mailovima i dokazima.
@Laf
Da, Samsung je pojam kvalitete, vidi se iz mog slučaja.🙄
Iz svega vidimo da se ne isplati financirati kompanije, pogotovo ne po launch cijenama. Kupac nema nikakve pravne zaštite a puno se gubi materijalno u slučaju produljenog jamstva.