FOR HONOR



For Honor is an upcoming action hack and slash video game in development by Ubisoft Montreal and set to be published by Ubisoft for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One. It was announced at the 2015 Electronic Entertainment Expo. The game features a hand-to-hand combat system described as "The Art of Battle" by the developers and allows players to play the roles of historical soldiers such as medieval knights, samurai, and vikings within a Medieval setting.

Developer   Ubisoft Montreal
Izdavač           Ubisoft
Director           Jason VandenBerghe
Producer           Stephane Cardin
Engine   AnvilNext
Platforme   Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One
Datum izlaska    February 14, 2017
Žanr           Action, hack and slash
Modovi igranja  Single-player, multiplayer

https://www.youtube.com/watch?v=-3siTkxX91w







Nema teme, mogao si urediti uvodni post sa informacijama o igri, slikama...

mjesec kasnije

bas zato ja ni nisam otvaral temu 

nego, dobil sam invite za alphu, i moguce je pozvat 3 frenda prek uplay-a, alpha traje od 15.9. do 19.9. (sve invite-e sam potrosil), javim dojmove

Čini mi se dosta monotono, moglo bi ne slavno propast ko prvi Titanfall.

sve je samo ne monotono... ok, je malo, kad u dominion modu tamanis minione dok igraci odu po heal il ne znam kaj vec rade...

Ma Ubi opet tjera marketing, igra iskače od svuda tako da treba pripaziti. Meni nije neš, ne sviđa mi se ideja i vjerujem da bude monotono...

Od sat-dva, kolko sam imal priliku odugrat jucer, ni jednu sekundu mi nije bilo dosadno, cak je i minione zabavno klati... kontakta s protivnicima nikad ne manjka, cim dodjes do protivnicke zastave, ak nema nikog u blizini, neko vec dodje prije nego ju osvojis

meni nista extra ta igra, cekam jos vise informacija, gameplay, trenutno lirik bas stream-a, roka PvP

meni su maknuli 2 boardcastinga, tak da nisam vise nist ni stavljal, imam par odlicnih videa...
ajde, da napisem malo o samoj igri...
u alphi, a vjerojatno i u full igri, ima 3 moda igre
jedan je duel, 1v1, 5 meceva, prvi do 3 pobjedjuje, nema vremenskog ogranicenja, i u alphi ne radi s party-em, pise da mora maximalno jedan igrac biti za duel, ni privat ne radi...
drugi je brawl, 2v2, svaki put drugi protivnih i druga lokacija na mapi, ali nije ograniceno na svog protivnika, nego se moze trcat po mapi i napravit 2v2 guzvu s mahanjem oruzjima pa ko koga isto vrijedi i za duel, moze se trcat po mapi...
i treci je dominion, minioni se bore na sredini na B lokaciji, A i C se moraju "rucno" osvojit... kad je lokacija (ne velim zastava, jer nema zastava) osvojena, moze se doci heal-at
posto nisam igral ni jedan slasher tipa dynasty warriors (s kojim mi je jedan frend usporedil ovu igru), nebrem to komentirat, al igra nije takva, osim kad se tamane minioni u dominin modu, i tu se sve svodi na rokanje R1 za light i R2 za heavy attack, bez potrebe lock on-a, koji je za heroje obavezan (osim kad se bjezi, u lock-on-u je x za dodge, a bez lock-on-a za roll, s kojim se moze brze pobjeci kad padne health)...
vidi se health i stamina svakog heroja iznad njega, stamina se trosi vise s heavy udarcima i duzom kombinacijom light udaraca, a R1 i R2 skupa daju udarac iz okreta, posebno koristan kod ciscenja miniona s ledja, pocisti 1/3 reda kad protivnik ima lokaciju B
sistem borbe ne znam kak da opisem, ali nije onak jednostavan kak izgleda u prikazanim videima... kasnije o tome...
frakcije svi znaju, vikinzi, samiraji i vitezovi, svaki ima po 4 heroja, u alphi su po 2, jedan vitez ima twohanded mac, drugi stap s lancem i kuglom (pojma nemam kak se zove oruzje, a je topuz or what, ne znam, nije bitno) i sheald, viking twohanded dugu sjekiru, drugi dvije male, samuraj jedan twohanded mac, drugi one handed, svaki od heroja ima druge abillity-e, koji se aktiviraju na D-pad-u, neki su pasivni, tipa sprint bez stamine, regen stamine i health-a kad se ubije heroj, kad se ubijaju vojnici... uglavnom svako ima drugacije, 4 perka, na svakom po 3 za odabrati, a otkljucavaju se s level-ima svakog heroja posebno... nakon svake patrije se dobije nest love, xp za lvl i neki loot item, neki su samo ukras, neki pojacavaju statistike, mogu se s njima i upgrade-at stats, al to nisam skuzil kak funkcionira ili ne funkcionira kak bi trebalo...
sama customizacija likova, osim s itemima iz loot-a, s level-ima se otkljucavaju i razni paterni i boje za odjecu, koja se moze uredjivati dosta detaljno... i spol i boja koze se moze mjenjat
u igri se ubijanjem dobiva ingame xp, da to tak nazovem, i s par lvl-a se otkljucaju gorespomenuti perkovi, nisu aktivni od pocetka borbe...
sam sustav borbe se razlikuje od heroja do heroja, ovi s two handed oruzjima, jemput kad potegnu desnu gljivu ljevo desno ili gore, tu su udarci blokirani, dok ovi s one handed nemaju tak i mora se svaki udarac u pravo vrijeme blokirati, kaj odma daje mogucnost countera... sve se svodi na polozaj oruzja, koji se vidi lock-anim protivnicima, postoji i guranje, i neki imaju rush, s kojim zabiju protivnika u zid/vatru/provaliju... kod zadnjeg udarca u borbi ima mogucnost execution-a, nakon kojeg protivnik dobije +5 (il 3) sekundi za respawn... naravno ima revive...
u dominion modu, nakon kaj jedna strana dodje do 1000 ticketa osvajanjem lokacija i ubijanjem protivnika, druga strana ostaje bez spawn-a, i nakon kaj svi umru, gotova je partija... ali mogu osvojiti neku lokaciju i opet dobiti spawn, al to onda postane igra macke i misa i prije il poslje se svi protivnici, obicno njih 4, okupe oko zadnjeg i ubiju ga...
govorite da je monotona, bez da ste probali... nema sekunde odmora, stalno moras trcat na jednu pa na drugu lokaciju, ako nema heroja na B di su minioni, malo njima pomoci ako treba, a borbe s herojima uvijek ima... botovi su poprilicno teski za svladati, nema nigde postavke tezine, ali moguce ih je rijesiti s par heavy udaraca od iza, kad su u borbi s nekim drugim...
runde traju od 5 do 10 minuta, ovisi o osvajanju zastava i ubijanju heroja, spawn traje po 15-ak sekundi, vise ako se umre s execution, kod cekanja revive-a ili spawn-a, ima jako dobra zracna kamera s kojom se moze vidjet cijela mapa, nisu oznaceni protivnicki heroji, ali ih je moguce vidjeti, u igri se vide njihovi grbovi samo ako ih neko od prijateljskih heroja vidi... nema mjenjanja heroja tokom partije...
grafika mi nikad nije bila bitna u igrama, al ovo je zbilja predivno, posvecenost detaljima je maximalna, cak i na djelovima mape di nema nikakve akcije...

evo, to je sve kaj mi za sad pada na pamet, ne znam ni dal smijem pricat o alphi, ak koga kaj zanima, a uspjel je ovo procitat, slobodno pita

Evo Oroboro igra, meni se čini jako dobro...

https://youtu.be/m4V_0NPiIMI

Evo Oroboro igra, meni se čini jako dobro...
bome nije lose

...taj jackass baš uživa dok igra, a i Dreaded Cone s njim u Episode 1... bar da izbace neki demo na PS Store da možemo probati...

Episode 2:

https://youtu.be/lrXwHpvdt30

https://www.youtube.com/watch?v=x9rSoLGZ4LU
evo moj gameplay, protiv botova, najvise sam s orochi igral, i tu se vide i strelice i luk i mina, botovi su puno tezi od obicnih igraca koji ne znaju igrati, s dva bota se rijetko kad izvukel deblji kraj...

9 dana kasnije

https://www.youtube.com/watch?v=7X7VN0VTFcI

6 dana kasnije

Ubisoft's upcoming action game For Honor may have garnered a lot of attention for its multiplayer gameplay as of late, but the developer has stated that the game's single-player campaign will also be able to stand on its own as "full experience." Speaking to GameSpot during an interview in the lead-up to EB Expo 2016, creative director Jason VandenBerghe described the single-player campaign experience players can expect in For Honor.

"It's a full story campaign, a cinematic adventure where you will play as the knights first as the Warden, then you play as the Raider, then you play as the Orochi... You'll play all through three different regions; the knights' homeland, the viking homeland, and the samurai homeland. You'll go on this great adventure... We built the campaign so that if you bought the game just for that, that you would be satisfied even if you never went online and played multiplayer. It's intended to be a full experience."

For Honor's story will centre on a warlord named Apollyon, a character who VandenBerghe described as "pro-war" and "interested in chaos." The story pits the three central factions against each other in a conflict that has been waged over a long period of time.


http://www.gamespot.com/articles/for-honor-dev-says-single-player-campaign-will-be-/1100-6443983/

ak se bude igralo sa svih 12 heroja, mozda cak i zaigram sp... uglavnom zbog mp uzimam

4 mjeseci kasnije

Ako se netko prijavio za Closed Betu neka provjeri Ubisoft account. Kodovi su poslani i mogu se preuzeti tamo. Ja sad skidam pa da vidim na kaj to liči.

P. S. Beta ima 25GB lol

https://account.ubisoft.com/en-GB/login

Kad se ulogiras skroz dolje imas my games tak nes.