Gaming industrija je jako popušila covid ekonomiju.
U to vrijeme izgledalo je kao da doslovno sve prolazi kod ljudi koji su bili doma zatvoreni i nisu morali tražit nikakvu ispriku da se podruže s prijateljima u nekom lobbyu ili odu u neki fantastični svijet.
Postojeće online igre su procvale još više, a svaka nova je bila prilika igračima da s ekipom isprobaju nešto novo i zanimljivo, a singleplayer igre su imale puno niži prag koji moraju dostići da bi pružili neku vrijednost igraču.
Sad kad to više nije tako, sve više ljudi je izmoreno takvom filozofijom iza developmenta i traže konkretna iskustva koja će im se urezati u pamćenje i naučiti ih nešto novo, a ne samo pružiti priliku za druženje ili površni izlet u zemlju vilenjaka.
Naravno, ovo je sve generaliziranje, postoje ljudi koji su i danas pretežito online gameri i casual singleplayer enjoyeri, ali kako je covid otišao, tako su otišli i povremeni gameri koji su igrali tolko kolko jesu samo zato jer su bili prisiljeni bit doma. Sad kad više ne moraju bit doma noti brojke više nisu kakve su bile, a oni pažljivije biraju na koje igre troše svoje vrijeme jer su sad u deficitu istoga.
Zato viđamo ovakve flopove u zadnje vrijeme. Prosječni kupac bi tijekom covida vjerojatno odigrao kompletni npr. Veilguard i svidio bi mu se zato što je mogao i igra je spektakl, ali sad kad nema vremena jednostavno bira nešto drugo.
Nadam se da će industrija naučiti nešto iz tog svega.