• Gaming Vijesti
  • Naslovi za jednog igrača nisu “umrli”, samo moraju biti dobri

Pročitaj na portalu
Članak

Naslovi za jednog igrača nisu “umrli”, samo moraju biti dobri

Na valu goleme popularnosti Fortnitea, Call of Dutyja i drugih uspješnih multiplayer igara s live service modelom, tijekom tranzicije na novu generaciju konzola počeo se oblikovati narativ kako igre za jednog igrača polako padaju u drugi plan. Taj dojam nije bio bez osnove, trendovi su pokazivali pad prodaje single-player naslova. Istovremeno, pojavila se i cancel kultura, često potaknuta Youtuberima i influencerima s (pre)velikim utjecajem, stvarajući ozračje u kojem je ulaganje velikih budžeta u AAA SP igre postalo rizičnije nego ikad. Ipak, trenutno stanje industrije ne može se u potpunosti pripisati (toksičnoj?) zajednici igrača.

Ja vec duze vrijeme igram samo sp igre. Iznimno rijetko upalim mp naslov, obicno neki manje popularan i to mi dopizdi za 20 minuta.

Ono što i igram online (Valheim, Letheal Company i Sea of Thieves) igram s burazom i par prijatelja. Nikad ništa više s randomima.

Ali 90% SP igre.

ala isto je naporan ovaj sven lik. već dvi godine tip upire istu stvar svaka dva dana. nije da ga nismo razumili još na tga-u. 

jebo ga baldurs gate 3. 

good game = good sales = baldurs gate 3. ono, kalaj briju više, lol

Gaming industrija je jako popušila covid ekonomiju.

U to vrijeme izgledalo je kao da doslovno sve prolazi kod ljudi koji su bili doma zatvoreni i nisu morali tražit nikakvu ispriku da se podruže s prijateljima u nekom lobbyu ili odu u neki fantastični svijet.

Postojeće online igre su procvale još više, a svaka nova je bila prilika igračima da s ekipom isprobaju nešto novo i zanimljivo, a singleplayer igre su imale puno niži prag koji moraju dostići da bi pružili neku vrijednost igraču.

Sad kad to više nije tako, sve više ljudi je izmoreno takvom filozofijom iza developmenta i traže konkretna iskustva koja će im se urezati u pamćenje i naučiti ih nešto novo, a ne samo pružiti priliku za druženje ili površni izlet u zemlju vilenjaka.

Naravno, ovo je sve generaliziranje, postoje ljudi koji su i danas pretežito online gameri i casual singleplayer enjoyeri, ali kako je covid otišao, tako su otišli i povremeni gameri koji su igrali tolko kolko jesu samo zato jer su bili prisiljeni bit doma. Sad kad više ne moraju bit doma noti brojke više nisu kakve su bile, a oni pažljivije biraju na koje igre troše svoje vrijeme jer su sad u deficitu istoga.

Zato viđamo ovakve flopove u zadnje vrijeme. Prosječni kupac bi tijekom covida vjerojatno odigrao kompletni npr. Veilguard i svidio bi mu se zato što je mogao i igra je spektakl, ali sad kad nema vremena jednostavno bira nešto drugo.

Nadam se da će industrija naučiti nešto iz tog svega.

    wooddiebone

    Nije stvar samo manje igranja nakon covida nego i lošijeg ekonomskog stanja u svijetu. Ljudi manje troše na igre jer jednostavno nemaju mogućnosti kao prije covida pa osim ako su u top 10 najboljih igara u godini, teško se izboriš za kupce.

      sanzo

      Mislim da je to sigurno odgovorno za pad prodaje kod nas i u sličnim zemljama, ali većina prodaje još uvijek dolazi iz zemalja u kojima je cijena igre ekvivalent neke osrednje večere za dvoje ljudi pa cijena nije neki faktor.

      Čini mi se da su se ljudi jednostavno osvjestili.

      Malo ali slatko…dobra single player igra je kao dobar film ili glazbeni album, bezvremenska kvaliteta…