Ove usporedbe starih i novih igara su dosta promašene. Uspoređuje se npr. BF4 sa novijim open world igrama, a bez da se gleda kolika je gustoća geometrije, koliko je poligona na modelima, globalno osvjetljenje, efekti, reza tekstura itd. itd.
Velika većina igara nije imala ni teselaciju terena tad.
Da ni ne spominjem RT/PT.
Da ne zaboravimo i da su se tad igre igrale u max 1080p, a zapravo u velikoj većini slučajeva u 1600:900 ili 720p, pa to izgleda solidno kad ih sad upališ na novijem kompu, ili odabereš lijepe scene.
Potpuno je druga stvar što bi se moglo reći da te sve nove stvari u MP igrama ne pridonose samom igranju, ali ako se realno zagledaš, vidiš koliko je zapravo sve flat i cheap.
Odigrao sam BF4 MPa par tisuća sati i uz KZ2 mi je najdraži MP ikad, ali realno te igre su(osim po igrivosti) last last last gen. Ali imaju toliko dobru atmosferu, igrivost i mape da se to uopće ne primijeti dok igraš.
Što se tiče MHa i Capcoma pogotovo, oni nisu nikad bili poznati po top top tehničkim izvedbama. Glavno je bilo da radi, pa se kasnije popravi.
A da za "AI" je ono baš od slučaja do slučaja