Monster Hunter Wilds je jos jedna u nizu tehnicki losih igara i problematicnog izlaska. Zasto se ovo dogada iznova?

Avowed isto.

Zna zatrzati,zbugani questovi.

Stavimo i Stalker 2 ovdje na nedavnu listu

sanzo A mislim da si dosta razuman da sam mozes zakljucit da teksture nikako ne migu bit kao iz igra od prije 25 godina.

Dosao u Rostok, fps dropao na 22, izasao iz igre…

solidmerlin Dragons Dogma 2, Ragnarok, tlou1, cities skylines 2, forspoken, jedi survivor, Calisto protocol, gotham knights…

    chono ima više faktora, ali pošto ogromna većina ljudi na PC igra na last-last gen starim konfiguracijama bez m2 SSDa i sa RTX 3060, ili lošije, (odnosno sa 8GB VRAMa ili manje) , i na sve to samo 3(tri) igre do sad podržavaju direct storage na Windowsima, niti sekunde me ne čudi.

      somethingwrong to uopce nije nikakav faktor, a ponajmanje direct storage koji je onako upao u kategoriju najmanje iskoristenog techa ikad.

      Sve igre su testirane detaljno od strane igraca, propusti detektirani i kasnije magicno popravljene od strane deva da ipak, gle cuda, rade na spomenutom hardveru.

      VRAM cap nije bio slucaj do novog Indya, a ponajmanje je problem u novom Monster Hunteru. Ako je 4080 i 4070 zastarjeli hatdver, onda neznam na cemu oni razvijaju igre…

      QA nije očito napravljen kako treba + vjerojatno prekratak rok za poliranje igre. KCD 2 je koliko znam izašao u dosta dobrom stanju i npr. The Veilguard je bio skoro tehnički perfektan na launchu. Nije da se ne može 🙂

        Problem je manjak optimizacije i UE5 generalno. Pretpostavljam da su bili na knap sa vremenom razvoja MHW pa su jednostavno odlučili popeglati verziju gdje misle da će najviše zaraditi. Niti prvi niti zadnji put da se ovako nešto desilo

        Deadwalker ali ovi problemi su im i na prethodne dvije igre

        Za ostale neznam sto reci

        FF Rebirth isto ima potrgan direct storage, naravno moderi s jednim dll-om poprave cijelu stvar.

        Ove usporedbe starih i novih igara su dosta promašene. Uspoređuje se npr. BF4 sa novijim open world igrama, a bez da se gleda kolika je gustoća geometrije, koliko je poligona na modelima, globalno osvjetljenje, efekti, reza tekstura itd. itd.
        Velika većina igara nije imala ni teselaciju terena tad.
        Da ni ne spominjem RT/PT.

        Da ne zaboravimo i da su se tad igre igrale u max 1080p, a zapravo u velikoj većini slučajeva u 1600:900 ili 720p, pa to izgleda solidno kad ih sad upališ na novijem kompu, ili odabereš lijepe scene.

        Potpuno je druga stvar što bi se moglo reći da te sve nove stvari u MP igrama ne pridonose samom igranju, ali ako se realno zagledaš, vidiš koliko je zapravo sve flat i cheap.

        Odigrao sam BF4 MPa par tisuća sati i uz KZ2 mi je najdraži MP ikad, ali realno te igre su(osim po igrivosti) last last last gen. Ali imaju toliko dobru atmosferu, igrivost i mape da se to uopće ne primijeti dok igraš.

        Što se tiče MHa i Capcoma pogotovo, oni nisu nikad bili poznati po top top tehničkim izvedbama. Glavno je bilo da radi, pa se kasnije popravi.

        A da za "AI" je ono baš od slučaja do slučaja

          somethingwrong nisu promasene ako toliko starije igre imaju usporedive stvari neusporedivo bolje

          Zamislite da smo u onom dobu PS2 bez update-a i ičega.. svaka igra bi se refundala u trgovinama.

            Nema kreativnosti, nema novih idea a sve ambiciozno bude otkazano zbog financijskih razloga - neisplativosti. Ako se slučajno desi da igra bude izbačena nekad, to je "srezano" do korijena zbog ograničenih resursa. Npr, šta nije Andromeda izgledala ovako prije onog rugla:
            Mass Effect: Andromeda Alpha vs Final Product Comparison