Drago mi je za EA FC25. 😃

Realno ništa neočekivano što se tiče DA. BioWare je imao sve potrebne uvjete da napravi vrhunski RPG, samo jbg, jednostavno više nemaju ekipu koja je sposobna za tako nešto. Ovo je baš klasični primjer da se igra prodala osrednje jer je jednostavno…osrednja.

Po meni najveći problem Veilguarda što je (uz sve pozitivno čega u igri nesumnjivo ima) ta igra trebala izaći prije nekih 5-6 godina, jer skoro po svemu takav dojam i ostavlja s obzirom na uglavnom inkrementalne pomake u odnosu na Inquisition koji je izašao daleke 2013.

    Zero koliko se sjećam, Inquisition je izašao 2014. i to negdje krajem godine.

      Picek My bad, omaklo mi se. Ne bi trebalo s obzirom da je bio GOTY, heh.

      • Brijac

        •  
        •  
        •  
        •  
      • Uređivano

      Flipper

      Ovisi kak gledaš, da se uložilo više u kvalitetu, a ne u ljude da dizajniraju i pišu takve gluposti možda bi ispala bolja.

      Ja bas iznenađen.

      Napokon da vise prestane ova debilana pa da se igre rade radi igre a ne radi poruke.

      Tako je, šaljemo im poruku kako ne želimo da rade igre s porukom.

      Giphy - Money GIF

      Jesu oni sretni što su poslali poruku a da nisu dobili nofce?

        A msm ono, svaka igra nosi neku poruku. Al ak ce radit mass effect ovakve kvalitete, bolje da ga ni ne rade. Manje ce bolit.

          Dobili smo barem remaster trilogije pa da ostane u kolekciji dok nas ulovi nostalgija.

          Zero Pa ocito je kriva poruka bila 😛

          Glavni i odgovorni je otišao (il otišla ? Tko bi znao) iz Bioware-a prije tjedan ili dva

          bosscorelli A msm ono, svaka igra nosi neku poruku. Al ak ce radit mass effect ovakve kvalitete, bolje da ga ni ne rade. Manje ce bolit.

          Teško je raditi igre sa istim "feelingom" kao prije desetak godina, nova je garnitura ljudi i pisaca, npr. Indiana Jones je uspio odraditi odlican posao, dok Life is Strange: Double Exposure je izgubio kvalitetu bez obzira na povratak glavne protagonistice Max.

          Mass Effect treba imati odlicnu pricu i likove, cak "futuristicke varijacije humanoida" nisu problem ako bude sve ostalo dobro, kad igra izađe svakako ugasiti YT i X na tjedan dana zbog griftera i clickbaitera, recenzije pogledati samo od ljudi koji su maksimalno objektivni.

          Ja sam razocaran da netko kao Jason, ajmo rec jedan od par pravih novinara u ovoj industriji bude tolko pristran, a od samog starta se znalo da igra bude flop. Ea je to isto znao zbog slabih preordera, al eto Jason je bio siguran u uspjeh igre