Pa GTA3 je baš imao nenametljiv side sadržaj.
Na pamet mi padaju taxi, hitna i potjere s policijom. Jako malen broj igrača se zajebava s tim ili je uopće znao za to…još manji broj je to završio i znao da možeš dobiti korisne nagrade.
Pa GTA3 je baš imao nenametljiv side sadržaj.
Na pamet mi padaju taxi, hitna i potjere s policijom. Jako malen broj igrača se zajebava s tim ili je uopće znao za to…još manji broj je to završio i znao da možeš dobiti korisne nagrade.
Meni je zadnja AC trilogija bila načelno odlična. Svaka na svoj način. Valhalla je doduše smor na kraju. Počne fantastično i puno toga mi paše, ali je preeeeeeeeduga.
Tsushima mi je jedna od najdražih PS skluziva. Po meni ima najveći odmak u OW mehanikama of svih spomenutih. Iako je u srži slična, na van djeluje svježe. Zbog atmosfere, zbog arta, zbog japanizacije svega. Baš je posebna igra. Ekspanzija mi je bila lošija od glavne igre jer mi ta osnovna nit s trovanjem i iluzijama nije sjela, ali u globalu - fantastična igra.
Za Horizona oba smatram da su podcijenjeni, zato što su izašli u vrijeme Zelde i Elden ringa (ako se ne varam), a predivne su igre. Odličan glavni lik, mjuza, grafika, art, animacija, a naročito fajt.
Spider-Man drugi mi je fantastičan, puno bolji od već jako dobre jedinice.
Tak da ja stvarno ne kužim to konstantno hejtanje ubisofta i svega za što se smatra da je slično tome. Ima nas koji to volimo, koji u tome uživamo.
Tzereen Tak da ja stvarno ne kužim to konstantno hejtanje ubisofta
Nahvalio si hrpu igara, a kritizirao samo Ubisoftove
Ja bi rekao da je Ubisoft definirao moderni open world još sa Far Cry 3, ali nekako svi drugi ga bolje odrađuju od njih čak i kad je praktički 1:1 kopija.
Definitivno nisu čuli za quality over quantity, ali što očekivati nego inertnost kad rade 10 AAA i jednu AAAA igaru u isto vrijeme.
Popeglat će se to, bilo prodajom kompanije, bilo shvaćanjem želja i potreba igrača.
Da su stvarno poslušali igrače ugasili bi to govno od studija
wooddiebone Horizon nema veze sa AC formulom. Horizon je sličniji Zeldi nego AC.
Obe mutave igre su pokupile towere od AC i masu ikonica po mapi.
dormin Pa GTA3 je baš imao nenametljiv side sadržaj.
Pa bas to. I RDR2 mapa i dalje izgleda cisto kao suza spram Horizon, AC, Zelda pa cak i Witcher 3.
Neki ljudi ga bubnu pa ostanu živi.
maverick Obe mutave igre su pokupile towere od AC
Ali tower sistem u Horizonu je baš jebeno i originalno odrađen.
Nije mi za usporedbu suhoparno penjanje na zvonik u AC-u ili stražarski toranj u Far Cryu sa penjanjem na Tallnecka.
Uz bar 50% njih je vezana i neka zagonetka, odnosno, kako doći do mjesta sa kojeg se može skočiti na njega. Neke treba i aktivirati jer nisu u funkciji. Onaj u vodi te onaj u Cauldronu su mi baš ostali u sjećanju. Horizon je to otkrivanje mape izveo na fenomenalan način. Tallneckovi su jedan od najboljih segmenata u igri.
Tzereen Tak da ja stvarno ne kužim to konstantno hejtanje ubisofta i svega za što se smatra da je slično tome. Ima nas koji to volimo, koji u tome uživamo.
aj sto hejtaju Ubisoft, ali ovi sto pokusavaju nekog uvjeriti da je Horizon ista stvar vec godinama su tek najjaci. Kad ne prodje to onda se stavljaju montirani screenshoti debele Aloy.
A sto se tice Shadowsa, bez obzira sto je to 70. Asssassins Creed ovo je najveci razlog problema:
Bila je na PS3/360 igra Afro Samurai…
dormin Tad nije bilo ekipe da sere po tome
somethingwrong To izgleda samo tebi smeta jer uvijek prvi kreneš o crnom samuraju, barem na ovom forumu.
Tuhy kazem horizon je definitivno od tih open world igara meni bio najzanimljiviji settingom i općenito gameplay-om, ali svejedno je to vecinom copy paste i ti toweri jesu unikatniji tamo, ali čemu pobogu? U zeldi su isto čemu? Iako ih nema puno i isto svaki ima neku caku za popeti se, potpuno bi mogle igre bez njih. Ne razumijem koja je caka popeti se negdje da bih otkrio mapu? U RDR2 kako putuješ po mapi tako se otkriva. To mi je ispravan nacin koji tjera da istrazujes vise, ako hoces cijelu mapu otrkiti.
Medjutim poanta nije dali je nesto dobro ili lose, bolje nego u Ubisoft igrama ili lošije, vec poanta priče je da se sve iskopiralo od AC serijala i originalnosti u gamibg dizajnu 0 bodova u današnjim open world igrama.
Heat samo na ignore.
Heat ovo je prrvi put da sam to spomenuo, cini mi se. Tj. nisam ni spomenuo nego pasteao sliku sa instagrama. Samo navodim zbog cega se digla hajka. 2 puna mjeseca su likovi izmjenjivali vise puta dnevno sprdnju na crnog samuraja i Concord.
Jos kad se vidjelo da je pored tog svega bio tehnicki neispravan za demo na Tokyo game show i kraj ovih svih sranja sa vlasnicima kompanije, nikakvo cudo da je odgodjeno. mozda nikad i ne izadje.
somethingwrong Ispričavam se, nisi ti, nego Fenix jučer. Uglavnom anti-anti-woke ekipa zatrola temu.
maverick Ne razumijem koja je caka popeti se negdje da bih otkrio mapu?
A takav je game design. Meni je i to bilo u redu, kao i ovo što spominješ za RDR2.
Eldem Ring ima još banalnije otkrivanje mape, samo pokupiš map fragment na onim stupovima (vidim da se njega ne spominje). A svejedno sam, kao i u Horizon igrama, pronjuškal svaki kutak u igri, čak i dok je cijelo područje skriveno (ne otkriva se hodanjem po neistraženom dijelu mape, što je još gore).
Ubisoft je za mene top kompanija koja žestoko faila u nekim područjima a imaju kapacitet biti doslovno top 1.
Čemu 266363 ac naslova? Zašto svaki mora bit po 100 sati dug?
Zašto motorfest koji se naziva kopijom horizona nije zabavan kao horizon?
Zašto po meni najbolja mmo pucačina iz treceg lica the division nema dovoljno supporta? Igra je top tier po atmosferi i igrivosti i sjebu je jer ne slušaju igrace.
Cemu onaj ac koji se igrao kao super mario?
Cemu one utrke biciklima, skijama kada dosade za pola sata???
Čemu uporni storovi za dodatnu mužnju love koje zapravo igraci mrze??
Imaju ok ideje, odlične devove ali kao da šefovi iz uprave nemaju pojma o zabavi u igrama.
Ovo sve pišem laički…jer sve njihove igre izgledaju jako dobro i imaju super ideja…ali realizacija na svakoj je baš ono očaj…
doctorfreak Ovo sve pišem laički…jer sve njihove igre izgledaju jako dobro i imaju super ideja…ali realizacija na svakoj je baš ono očaj…
Fokus na široke mase/novac/nove igrace…prije su radili igre sa dubokom pricom i poneki point&click naslov, ali industrija je prerasla u konzumerizam i prilagodili su se…tehnologija/internet je dvosjekli mac,
stitrek Prijatelju sve to ja znam, ali da pola naslova nisu pustili van…i na ostale se fokusirali sada bi bili vrlo vjerovatno broj 1 studio za igre.
Ovako masaju poluproizvode i sada su u problemima.
Ako se mene pita, užasno loša strategija koja im se obila o glavu i za to su si nažalost sami krivi.
Brijac Ako pitaš za Horizon, možda Tallneck ima neko vidno polje jer je visok pa nakon što ga “hakiraš” dobiješ taj info u focus?
Ne mislim u tom smislu. Općenito koja je fora u toj mehanici da gotovo sve open world igre traže da se popnes ko majmun negdje da bi otključao mapu? Koja je logika iza toga?!
Tallneck su mogli biti u igri kao jedan od strojeva (sto i jesu) za savladati bez da iza toga stoji glupa mapa i nista ne bi na tome izgubili.
Tuhy Eldem Ring ima još banalnije otkrivanje mape, samo pokupiš map fragment na onim stupovima
Apsolutno, ali mi barem nije bilo naporno. U AC mi je nakon nekog vremena postalo i vise nego naporno i uradio bih to samo da skinem s k***a.