Sterlok Tip na videu je radio test procesora sa nvidijom koja ima ogroman driver overhead. Pogledajte zadnji video na HU gdje ryzen 5600X ima sa RX 9070 bolji FPS nego da RTX 5080 i 5090! Nije to usporedivo sa konzolom koja koristi radeon gpu bez toliko velikog driver overheda. Za radeon gpu nije potreban toliko jak cpu da ne bi bio usko grlo.
stitrek Sterlok Intel kartice su isto poznate sa tim Cpu overheadom te obaveznom upotrebom/ukljucivanjem ReBar-a u Biosu, inace Radeon dobro radi sa slabijim Cpu na PC-u a na konzolama su Cpu i Gpu odlicno iskoristeni pogotovo u Sony naslovima gdje se potrude izvuci maksimum optimizacije, UE5 je boljka na svim platformama cak i neki nalsovi u UE4 (sa i bez Denuvo; Star Wars Survivor, Hogwarts Legacy).
Zero prayer Arhitektura/generacija je najvažnija, da. Ovo za transformer model je točno da je procesorski zahtjevniji. Piše mi to recimo prilikom odabira u KCD2 za DLSS 4 i jasno je istaknuto. Edit, evo da stavim: CNNs (Convolutional Neural Networks): Strengths: Well-suited for grid-like data: CNNs are a natural choice for image processing tasks due to their ability to learn spatial hierarchies of features. Computational efficiency: CNNs have a relatively smaller and more efficient architecture, making them suitable for real-time applications and resource-constrained environments. Established track record: CNNs have a long history of success in computer vision and related fields. Limitations: Limited long-range dependencies: Due to their local receptive fields, CNNs may struggle to capture long-range relationships in data. May require larger datasets for effective training: While CNNs are efficient, achieving optimal performance often requires a substantial amount of training data. Transformers: Strengths: Superior in capturing long-range dependencies: The self-attention mechanism allows transformers to model relationships between elements regardless of their distance in the sequence. Effective with large datasets: Transformers have shown remarkable performance on large-scale datasets, particularly in natural language processing and more recently in computer vision. Global context awareness: Transformers can consider the entire input sequence when making predictions, which can be advantageous in tasks requiring global understanding. Limitations: Higher computational cost: The self-attention mechanism in transformers can be computationally expensive, especially for long sequences. May require more training data: Transformers often need a substantial amount of training data to reach peak performance. In essence: If you're working with images and need a computationally efficient solution, especially for tasks where local features are most important, CNNs are a solid choice. If you need to model long-range dependencies, understand global context, and have access to large datasets, transformers, particularly Vision Transformers in computer vision, are becoming increasingly popular.
prayer Zero Limitations: Higher computational cost: The self-attention mechanism in transformers can be computationally expensive, especially for long sequences. Ovaj se dio mislim odnosi na GPU a ne na CPU jer nije nije naveden CPU a cijeli tekst je u kontekstu grafičke kartice, a i kažem 30XX serija radi primjetno lošije naspram 50XX pa čak i 40XX sa istim procesorom. Ne kažem da CPU ne igra ulogu za zahtjevnije scene gdje je potrebno više snage u tom polju, ali po videu iznad čak i CP77 izvlači 60 sličica sa 3600.
Zero prayer Oko 5% je udar na performanse, toliko nalazim. A sad je li više udar na GPU nego CPU, trebalo bi testirati specifično sa različitim konfiguracijama. Ono što ja mogu reći je da CPU igra itekako ulogu ako se ide na upscale umjesto nativnog izvođenja, Nešto što (s pravom) forsiraju HW Unboxed, Gamers Nexus i slični mediji koji pokazuju srednji prst kompanijama (Nvidia) koje bi najradije da su upscaling metode ( i frame gen) u prvom planu prilikom testiranja.
stitrek Zero Sto je Gpu slabija to je veci pad u iznosu osnovnih fps kada se koristi Upscaler i FG, znaci high end ce sa npr nativnih 60fps izgubiti do 10% fps-a, znaci FG 2x sa nekih 54fps na nekih 105-110fps, dok slabije graficke idu i do 30% gubitka, to je i ocekivano a restrikcija je ponekad i Vram, Gpu tu odraduje puno vise posla nego Cpu.
Zero stitrek Da, zato i je slaughterfest u novijim naslovima gdje ljudi očekuju da će ih s 8 GB VRAM-a spasiti FG i upscale, a to zapravo dodaje na zauzeću, pogotovo u kombinaciji s RT/PT.
stitrek Zero Inace FG implementacja unutar igre je bolja opcija od driver verzije kao AFMF 2 ili Smooth Motion, FG unutar igre dopusta nizi fps a da artefakti budu minimalni, zato na PS5/Pro Wukong ima solidan "Performance" mode tj. FG sa 30 na 60fps, vecina igraca Wukinga i igra u tom modu a malo ih zna sto je ispod haube😁
stitrek Sterlok Kao i uvijek, sve se na kraju svodi na cijenu i performanse koje trebas te koliko si voljan placati igre, ako volis raznovrsnost ponude igara/hardvera onda je tu varijacija PC-a najbolji izbor, ako volis jednostavnost i ne igras previse, onda je PS najlogicniji izbor.
prayer Unfortunately it still means the PS6 generation will essentially be held back by PS5 like performance the entire gen, which is deeply disappointing to me. Like the Series S, PS6S will be the lowest common denominator that studios making games for PS6 or next-gen only, have to design around.
prayer DarkPunisher Ovisi koje pomake budu radili u drugim područjima. Ova generacija je izgledala sasvim solidno sa Series S tako da sumnjam da će next gen izgledati toliko loše pogotovo kada poeglaju FSR 4 ili 5 kad konzola bude izašla.
escoban Katastrofa… Devovi ce radit igre za PS5,PS5Pro,XBX,XBS,PC,PS6,PS6S,PS6HH,XBXPC i vjerovatno kasnije i za PS6PRO… Sogurno ce to ici bez problema