Deadwalker
To im govorim ovdje, uporno se nameće neka superiornost PC-a koju ne negiram btw. jer primarno sam PC gamer, znam sve prednosti.
Međutim nismo u dobu PS2 kad su razlike u verziji bile potpuno drugačije igre.
Path tracing i maks detalji u Alan Wake 2, Cyberpunk 77 ne čine generacijsku razliku kako se gore piše.
Igra je oštrija i ljepša na PC-u ali template i poligon count su isti.
Generacijsku razliku već 2 generacije nose upravo PS i Xbox igre tj. konzole
Killzone Shadow Fall, God of War na PS4, Tlou 2, Red Dead 2, Horizon Zero Dawn, Death Stranding PS4/Pro
Xbox, Forza, Gears of War 4 i 5
2026. nadamo se izlazi GTA 6 koji će opet izgledati bolje od Cyberpunka i Alan Wake 2 na maxed out postavkama. Hoće li tehnički biti slabiji? Vjerojatno ali art i čisti polygon count uz fiziku likova, sitne detalje tu igru čine neviđenim do sada.
Još jednom, bit teme da nismo u 2005.
Svako igra gdje hoće i nitko nije zakinut ali treba jasno po 1000 put naznačiti da PC koji "trga" PS5 Pro košta 3 soma eura. Nećemo računat RTX 5060 i frame gen jer su to lažni frejmi.
Konfiguracije koje su kolege stavili prezilaze PS5 ali jedva, ako ideš na gaming PC gdje želiš 4k i 60 frejma uz RT i DLSS treba ti minimum rtx 5080. To je činjenica. Zato stavim video od nekog poznatog gamera pošto ne posjedujem tu karticu, za razliku od grafova koje postaju kolege. Benchmark test i pravo igranje su 2 svijeta.
Najskuplja konfiguracija sa RTX 5090 i Ryzen 9950X3D, 64 GB RAM-a nije u stanju vrtiti nove igre na 4k, maks, nativno 60 frejma.