StarFox_N ma znam Neno, nisam to ni napisao. Funkcionirao bi i funkcionira u ovom reizdanju za konzole, te je dvojka vise mainstream i console friendly od jedinice. Napisao sam da je igra hard core PC naslov iz razloga koje sam nabrojao. PC igre koje se prometnu u nekakve uspjesne price obicno balansiraju na rubu izmedu indie i mainstream scene. Nerijetko eksperimentiraju sa najboljim elementima iz nekoliko zanrova i implementiraju neke interne inovacije za koje misle da ce biti cool.
Stalker je 2007. izasao kao miks horora, pucacine, survivala i RPGa. Tko bi normalan tako nesto razvio za multiplatform imajuci u fokusu prvenstveno konzole? Jako malo ili nitko od devova. Mogao si lootat, nosit leseve, imao si inventory kao klasicni ARPG, quickslotove, lean, prone, balistiku, poseban AI sustav za NPCeve i zivine, te pregrst naprednih grafickih postavi u custom made engineu koji je bio ispred svog vremena i dizajniran na nacin da iscrpi sve resurse PCa.
Stalker 2 je drugaciji, odnosno mislim da ce biti drugaciji, ali nikako ne cilja primarno na Box publiku, cilj su mu PC igraci i cijela vojska fanova koja ceka ovo godinama.
@sanzo znam da je bila sala, jer je velicina apsurdna. Ovo mi je ostalo u sjecanju, 112GB za Box: https://gamerant.com/call-of-duty-hq-ui-update-black-ops-6-preload/