Nije niš čudno. Iksboks je napravil megaloman koji dela i vindovse za kompjutere a iksboks je ni manje ni više nego mini komp sa ograničenjima a to je u današnje vrijeme i plejka. Ima sve što i komp ali sa ograničenjima. Sve današnje konzole su kompjuteri a neke koje nemaju ni drajv jedinicu nisu ni to već prenosivi emulatori.

Jedina konzola mislim na 90-te koja je bila kao igrača konzola bil je prvi plejko. Imal je sve atribute kućne igrače videkonzole a u tu generaciju spadaju i tadašnja konkurencija. Sve je iksboks jer iksboks je pc a igrače konzole su pc.

Zero Znaš što, mislim da je reklama baš u duhu vremena i da s te strane marketing definitivno nije pogriješio. Čim prije se riješe hardverske predodžbe Xboxa kao "one konzole skoro identične PS-u, ali ni izbliza toliko popularne", to možda i bolje za njih

Možda je reklama u duhu vremena, ali ne kužim koji proizvod pokušavaju prodati. Po njihovom, već posjedujem 15ak Xboxa Ha-Ha-Ha
Šta reklamiraju? Gamepass? Hoće li ga preimenovati u Xbox?
Meni vrlo nejasna kampanja.
Kome reklamiraju? Novim kupcima, koji nemaju ni PS5 ni Xbox?

Kaže Spencer da idu na proširenje tržišta, znači kampanja nije usmjerena na gamere. Zbog čega bi non gameri bili zainteresirani za game streaming service? I još usto ne reklamiraju igre na tom game service. Vrlo zbunjujuća kampanja.

    Stvarno neznam sta je najbolja strategija za Xbox vise, sve vise mi djeluje da bi im bilo najbolje ukinut konzolu i gamepass i jednostavno postat publisher za Sony/Nintendo i PC.

    Niti Abk+Bethesta nije pomakla broj usera na gamepassu a vjerujem da gamepass trosi lovu kao lud.

    Čini mi se, tj. nadam se bar, da su i sami skužili da je konzola prvi idući uređaj koji ide u ropotarnicu povijesti te da će konačno odjebat xbox u ovakvom obliku. Realno, najbolje bi im bilo da mlate lovu na Call of Duty i Candy Crush i eventualno da guraju cloud uz game pass.

    somethingwrong Šta reklamiraju? Gamepass? Hoće li ga preimenovati u Xbox?

    Reklamiraju svoju distribucijsku / social platformu i igre koje igraš bilo gdje bez nekih ograničenja. Nije reklama losa, koliko smatram da tržište još nije spremno za tako nešto. Kada ljudima danas spomeneš mainstream gaming, većini prvo padne na pamet komad plastike ispod TV-a koji se obično zove PlayStation. Igranje je staviš igru u konzolu i stisneš play. Tako je još od prvog PS-a i Xboxa.

    MS ide sada vrlo agresivno dalje od hardwarea i nečeg tako jednostavnog prema:

    1/ Cloud gamingu koji ima još trenutno previše kompromisa i vrlo često neće raditi out of box kako treba;

    2/ Digitalnom rentanju igara od ownershipa gdje npr većina još želi u konzoli blu-ray drive (iako ga možda neće koristiti uopće, ali psihologija) i voli graditi dalje svoje sve veće digitalne biblioteke;

    3/ Platformi bez ekskluziva na kojima su iste izgradile svoj renome i prepoznatljivost.

    Puno promjena u vrlo kratkom roku gdje pokušavaju izmisliti kotač opet i stvoriti neku novu utakmicu naspram one koju trenutno uvjerljivo gube.

    No kaj ja znam, oni su okreću mladim generacijama koje su odrasle na mobile gamingu i streamerima, njima konzole ne znače ništa, kao očito ni Microsoftu vise.

      Deadwalker Reklamiraju svoju distribucijsku / social platformu i igre koje igraš bilo gdje bez nekih ograničenja.

      Thx Phil. Od sve te reklame, ja ne vidjeh nijednu igru da reklamiraju niti tu social platformu.. Ali su super izreklamirali tuđe uređaje, usb stickove, vrata, frižidere, podove metroa i lonce. Možda nisam vidio dovoljno tih reklama.

      Ti misliš da će ova kampanja privući mlade igrače mobilnih igara koji nemaju PC ili konzole? Press F to doubt.

        somethingwrong pa ne znam, koliko sam vidio neko istraživanje, gotovo 50% mladih u Americi (13 - 18 god) igra se na mobitelu. Ostalo otpada na konzole i PC (s time da su konzole samo u blagoj prednosti naspram PC-a).

        U prijevodu, sa svim tim fransizama koje su kupili, njima je Xbox konzola kudikamo premalo tržište. Čak da se Xbox prodaje dobro poput PS-a, opet je to tržište kojem je plafon 150 milijuna po generaciji, opet premalo za apetite korporacije poput MS-a.

        U konačnici, Sony je tvrtka koja proizvodi consumer hardware, Microsoft je softverska kompanija. Ne čudi me da Xbox pretvaraju u običan ekosistem koji ćeš moći kao distribucijsku i social aplikaciju instalirati na bilo sto. Konzole će oni i dalje proizvoditi, ali nije to vise jedini fokus.

        I još jedna stvar - zamisli da si klinac na džeparcu. 10-20€ mjesečno da igraš sve nove igre na bilo čemu zvuci kao jebena stvar.

          Deadwalker I još jedna stvar - zamisli da si klinac na džeparcu. 10-20€ mjesečno da igraš sve nove igre na bilo čemu zvuci kao jebena stvar.

          Zvuči dobro. No je li to doista tako?