• foggy

    •  
    •  
    •  
    •  
  • Uređivano

Tuhy Kuzim ja to sve, cak nisam ljut na dio da im se to nije desilo, jer i meni zna 2 dana bit ok pa jedan dan kao da netko kopa litij krampom. S te strane sve ok, ali da mene nitko jebeno nije kontaktirao na ijedan nacin, i sad daj opet, to mi bas ne sjeda. Tak se poso ne dela. Srecom da imamo vas pa vas mozemo pitat, vi ste jedina svjetla tocka te firme.

Ono sto nisu sigurno probali je pokrenut neku zahtjevnu igru da malo zagrije konzolu i optereti je da se ovo krene desavat. Upalit nest i sam cekat, ak je bilo tak, dzaba su krecili.

    foggy ali da mene nitko jebeno nije kontaktirao na ijedan nacin

    Tu se mogu složit. Oni tamo komuniciraju s ljudima putem mailova. Svaki mail poslal na podršku (a upućen je njima), završi kod njih u obliku ticketa i tu je komunikacija s kupcima redovita. Ako nije bilo ticketa, vjerujem da nisu slali ništa kroz mail. Ne opravdavam, samo kažem.

    Sad kad mu crkne PS čim upali MH

      Kad smo vec kod SD, posla sam im mail za kvar na masini ima 2 tjedna jos se nitko nije javio…

        Brijac pa kad nece novu neka!

        Gazimo dok ide i nek sve ode u pm

        Ja recimo Sanctu moram pohvaliti s druge strane jer su mi za razliku od @escoban odgovorili na ticket u roku od 13 minuta i bez problema mi poslali novi VR2 nakon što mi je počeo driftati kontroler!

        Tuhy Sad sam zvao opet, kaže mi da su mi poslali mail sa odgovorom isti dan. Ali ja taj mail nisam dobio, gleda sam i spamove i izbrisane mailove nema nigdi odgovora. Sad mi kaze da trebam opet isti mail poslat i nadat se da će proći…

        @Fetty Sta se tice PS stvari sve je uvik proslo odlicno sa SD, nikad problema a vratio sam 3-4 kontrolera zbog driftta

        Btw sad kad je RDNA4 official launch Pro ce biti jos bolji 😃

        2 mjeseci kasnije