Picek

Da kako je krenilo budu dobri i za PS6, nativni 4K i 120FPS neće bit ni na PS6 😋 a navedeni TV-i imaju 120Hz a C9 je među prvima donio HDMI 2.1 i 120Hz!

Baš čitam kako je Monster Hunter Wilds jedna od igara gdje je izvedba na PS5 Pro dosta bolja nego na običnom PS5.

    • foggy

      •  
      •  
      •  
      •  
    • Uređivano

    Picek Hence zašto sam Pro uzeo. Da nisam, uzeo bi sada s igrom. Još da je skroz ispravan bilo bi super 😃

    Znam da @Tuhy voli svoju firmu, ali ja drljaviji servis dugo nisam iskusio:

    • Prijavim na službeni email svoj kvar koji sam i snimio.
    • Odgovora nema. Idući dan dolazi GLS jer smo nešto imali na dostavu, kaže lik i da ima pobrat nešto. Reko koja firma, kaže Sancta. Super. Dajem plejku
    • Plejka dolazi na servis, 2 dana tišine, i dalje nema odgovora na email. Srećom imam kolegu koji je u trgovini pa mi javi detalje.
    • Servis ništa nije čuo na konzoli, vraćaju je meni. I dalje nikakav email niti poziv.
    • GLS ostavlja konzolu ispred vrata doma, metar od ceste. 800 eura paket 5h stajao je vani kraj ceste. Kad sam došao doma, unesao sam smrznutu konzolu da se odmrzne. GLS legende. Tko je točno potpisao da sam ja to preuzeo?
    • Upalim je, 1 dan radi ok, drugi dan opet čujem vent kao da će se sve razletit.
    • Nikakav email i dalje.
    • Prek kolege dođem do servisa i vele da pošaljem opet da će sad zamijenit.

    Ne šaljem si sad ništa ni mami jer MH izlazi 28. Derem ju sad dok ne krepa ili ne explodira.

    • Uređivano

    Paa, moji na servisu kod testiranja nisu uočili ovo kaj si napisal da ne šljaka. Iz prve ruke mogu potvrditi da stvarno testiraju konzole. Ne baaaaš "satima", ali dovoljno da vide ako nešto ne štima. Moguće da je kod njih radilo kak treba.

    Radije pošalji pa da ti zamjene za novu, ako su već rekli da budu. Kroz tjedan dana bude riješeno. Znam, MH, ali opet…

      • foggy

        •  
        •  
        •  
        •  
      • Uređivano

      Tuhy Kuzim ja to sve, cak nisam ljut na dio da im se to nije desilo, jer i meni zna 2 dana bit ok pa jedan dan kao da netko kopa litij krampom. S te strane sve ok, ali da mene nitko jebeno nije kontaktirao na ijedan nacin, i sad daj opet, to mi bas ne sjeda. Tak se poso ne dela. Srecom da imamo vas pa vas mozemo pitat, vi ste jedina svjetla tocka te firme.

      Ono sto nisu sigurno probali je pokrenut neku zahtjevnu igru da malo zagrije konzolu i optereti je da se ovo krene desavat. Upalit nest i sam cekat, ak je bilo tak, dzaba su krecili.

        foggy ali da mene nitko jebeno nije kontaktirao na ijedan nacin

        Tu se mogu složit. Oni tamo komuniciraju s ljudima putem mailova. Svaki mail poslal na podršku (a upućen je njima), završi kod njih u obliku ticketa i tu je komunikacija s kupcima redovita. Ako nije bilo ticketa, vjerujem da nisu slali ništa kroz mail. Ne opravdavam, samo kažem.

        Sad kad mu crkne PS čim upali MH

          Kad smo vec kod SD, posla sam im mail za kvar na masini ima 2 tjedna jos se nitko nije javio…

            Brijac pa kad nece novu neka!

            Gazimo dok ide i nek sve ode u pm

            Ja recimo Sanctu moram pohvaliti s druge strane jer su mi za razliku od @escoban odgovorili na ticket u roku od 13 minuta i bez problema mi poslali novi VR2 nakon što mi je počeo driftati kontroler!

            Tuhy Sad sam zvao opet, kaže mi da su mi poslali mail sa odgovorom isti dan. Ali ja taj mail nisam dobio, gleda sam i spamove i izbrisane mailove nema nigdi odgovora. Sad mi kaze da trebam opet isti mail poslat i nadat se da će proći…

            @Fetty Sta se tice PS stvari sve je uvik proslo odlicno sa SD, nikad problema a vratio sam 3-4 kontrolera zbog driftta

            • 4mal

              •  
              •  
              •  
              •  

            Btw sad kad je RDNA4 official launch Pro ce biti jos bolji 😃

            2 mjeseci kasnije