Slažem se s ovime oko item managementa. Retardirano mi je da prvo trebam prebaciti materijale iz storage inventoryja u pouch i onda mogu craftati. Imao sam baš jučer situaciju sa shock trapovima i tranq bombama jer sam trebao uloviti nekog monstera. Uglavnom, odem u misiju i fali mi jedan materijal za craft i mogu se jebat. Sva sreća pa je kompanjon bacio shock trap, a ja sam ga onda ulovio tranq bombom. I nije problem u tome da mi je falio materijal za craftanje već način na koji su to posložili - bio sam siguran da imam materijal kod sebe, a on je poslan u storage inventory. Taj dio me zbunjuje - ako mi je pouch full, šalje mi automatski u storage inventory no obrnuto - ne mogu u misiji povući na neki način stvari iz storage inventoryja.
Monster Hunter Wilds
Skupio konacno end game set. Ova Artisan oruzja su OP as fuck, dolaze sa 3 slota koja imaju 3 socketa za decorationse i idu 5 levela up gdje se moze nastancat affinity i attack power dodatno i nema skoro nikakvog smisla izradit ijedno monster oruzje. Malo lame, vise volim monster weaponse.
Sad jos imam malo dekoracija farmat pa da dignem affinity i weak exploit, armore na max level i ne znam sto dalje.
Krune je lako farmat, imam jos i nesto endemic trofeja i imam sve.
Side content naspram worlda razocaravajuc. Meni je ovo cvrsta osmica, ali po apsolutno nicemu devetka.
Tempered end game monsteri su jedini challenge u igri.
Jesam, ima event za dobit neku bezveznu kacigu i 2 za farmanje stvari (hrana i armor sphere). Ništa posebno zanimljivo za sad. Mizutsune je tek sljedeći mjesec tako da ću mislim sad polagano par huntova na dan i igrat nešto drugo dok ne dođe.
Meni je dizajn novih čudovišta dosta dobar i fightovi bi bili ok da nisu tako lagani. Stvarno su masovno olakšali sve. Jedini put kad sam solo izgubio hunt je kad sam u low rank armoru probao ubit tempered Arkvalda od 5 zvjezdica. Osim toga sam možda 3 put cartao sve skupa u igri. Stun valjda više ne postoji, statusi su slabiji i brže nestanu, kad te sruše možeš se s pticom dignut i healat na njoj… Još ove rane stalno možeš aktivirat.
Čak su i grind potpuno maknuli, 2 put ubiješ čudovište i imaš cijeli set. Na kraju se sve svodi na rollanje artian oružja, a to ne izgleda toliko zanimljivo.
U Worldu su već počeli s tim da olakšavaju većinu toga i svaki nastavak još malo više idu prema tome.
sanzo Čak su i grind potpuno maknuli, 2 put ubiješ čudovište i imaš cijeli set
Je je, 20 Xu-a sam pobio da dobijem Fang+ za helmet. Vecinom pada, ali ne bas tak darezljivo, barem meni. Gemovi nekih po par puta nista.
Ganjam trofej za 30 whopper riba, znaci najgori trofej u igri. Katastrofa, zasto to uopce ubacit… kontrole uzas, kao da nisu dobro napravili taj fishing.
Kad gledaš huntove na mapi pokaže ti točno koji tip itema će dropat, ako ti treba gem, nađeš fight koji ima gem u nagradama i imaš 100% da će past.
Treba ti više komada, možeš spremit fight kao investigation i evo ti 5 sigurnih gemova.
Ovaj recimo ima suguran gem i bar 5 komada za artian oružja rank 8 + dodatne nagrade:
Evo i guide ako netko zatreba. Stvarno nije neka tlaka platinirati, iako ima dosta ovih "daj 100 ovakvih daj 50 onakvih huntova".
Monster Hunter Wilds Trophy Guide
https://foggyproductions.com/guides/monster-hunter-wilds
Kopirano iz drugog topica
Monster Hunter Wilds Review | PS5 Pro
Igra zbog koje sam uzeo Pro, i drago mi je da jesam. Nakon zadnjih par patcheva nisam primjetio više one texture probleme, iako povremeno bude toga. Sve u svemu, meni odličan ali ne baš 9/10 jer em je bilo glitcheva, em mi je rooster malo slab, em… Sve to em piše u reci, pa bacite oko.
https://foggyproductions.com/reviews/fullreview/monster-hunter-wilds
Šus
Hunters Hub, Mizutsune i HR Zho Shia sljedeći tjedan, prvo arch tempered čudovište krajem mjeseca i Lagi potvrđen za drugi update.