Thank God da se vraćaju klasama, mislim, nepojmljivo mi je da no-name gruntovi iz BF3 - BF1 imaju bolje quoteove nego ovi likovi s pričama i backstorijima iz 2042, dan danas tu i tamo quoteam nešto iz BF3 i 4 lol
E al sad me zanima kako planiraju balansirati klase? (U smislu oružja, radnji koje daju XP - osim killova, assistova, objectiva… itd.) U BF3 i 4 Assault je imao najbolje puške za generalnu borbu, uz to ima medkits i defibs, ne da bi samo generalno briljirao u pucnjavi, već s healanjem i reviveanjem bi se nagomilao XP i ful je lako dobivat levele i otključavat nove stvari. Support je tu drugi, zbog ammo-a, ali Engineer i Sniper zaostaju jer su vrlo situational (Engie s PDW može lupat close range ali ako je neka otvorenija mapa, npr. Golmud Railway, onda je u banani. Sniper je možda u malo boljoj situaciji nego Engie jer ima gadgete za sakupljat intel i ne očekuje se da sniper ide close-range naravno) Recimo, BF1 balansira klase na način da svaka klasa ima svoj "range" (Assault ima close range za čistit zgrade i rovove, Medic ima medium, čak i long range puške, Support je close - medium s LMGjevima, ona početna nepreciznost kod pucanja je užas tho, a Sniper je sniper)
Iako je BF3 i 4 vrhunac, puno ljudi još voli i BF1, majstorski su izveli immersion i do dan danas igra ima onaj "wow" faktor kad se trči sa squadom kroz artiljeriju i dim…. Ah memories.
Nadam se da neće potpuno ignorirati ostale BF igre jer su imale fora ideje ili Quality of Life improvemente (evo ovako odmah mi pada na pamet BF3 i 4 - određena all-class oružja, BF1 - artiljerija stvara rupe u zemlji za zaklon, unaprijeđeni movement i skakanje preko zidova i sl. BF5 - crouch trčanje, fortifikacije, ležanje na leđima, BF2042 - Portal i Plus sistem za attachmente…)
Znam da već sad brbljam u prazno al ono, lagano sam optimističan, ima nade!