Blitz tržište je ogromno i radi se o industriji u povojima, Kinezi ni Tesla ni Waymo ni svi drugi akteri nisu trenutno dovoljni da zasite potencijal. Tek su počeli sa svojim gradovima i to je tek u promilima. Tu je onda i to nabijanje carina Kinezima itd što stvara dosta prostora u EU metropolama.
Btw, kad krene i ako krene, samo gledajte vlade drugih EU država kako će pumpat ne stotinu milijuna, nego milijarde eura kao što eto i rade cijelo stoljeće, a pogotovo kao što rade zadnjih 5 godina zbog korone i dostizanja Kineza. U WW, Peugeot i druge, jer što bi nam tamo neka firma iz HR proizvodila aute kad imamo naše firme. Bilo kroz direktno pumpanje ili kroz porezne olakšice. Guglajte koliko su EU auto industrije dobile para samo u zadnjih 5 godina.
Po Rimcu se voli srat da prodaje zrak, ali on postoji danas iz jednog jedinog razloga, a taj je što je EU autoindustrija zakasnila barem 10 godina s razvojem el. automobila, isto kao što kasni i s ovim. A el. automobili nisu sicevi, karoserija i disk kočnice nego powertrainovi, baterijski sistemi, matične ploče itd. Sve što on i radi i prodaje drugima i to je činjenica, a ne magla.
Ja i dalje smatram da je ovo preambciozno i za Rimca i za HR industriju uopće, i dalje su veće šanse da ne uspije nego da uspije. Ali ne mislim to zbog navodnog pljačkanja (ovo je najgluplji argument kao da je stavio tu lovu sebi u džep lol) i ne-fer dobivanja para bez natječaja itd, nego čisto zbog kompleksnosti izvedivosti koja se, eto, toliko podcjenjuje.
Ali dvije tisuće zaposlenih sigurno ne drkaju kurac po tim pogonima, nego se radi.
yakuza_stinger a dobro znaš da ne mislimo na isto. Da je stvarno tako lako uvest i "sklopit" nebi u HR imali nula "proizvođača" automobila, odnosno sad samo jednog.