• Gaming Vijesti
  • Assassin’s Creed, Resident Evil i Death Stranding podbacili na iPhoneu

Pročitaj na portalu
Članak

Assassin’s Creed, Resident Evil i Death Stranding podbacili na iPhoneu

Pogonjen novim A17 čipovima i Neural Engine jezgrama za AI procesiranje, Apple je planirao velike stvari za iPhone 15 Pro i buduće modele po pitanju igara. Apple se vodi onom – “najbolja konzola je ona koju možeš povesti sa sobom”. I dok je Apple zaista na tragu toga, jer velike igre na mobitelu se izvode jako dobro, čini se kako je trozubac ponude ostvario ne baš dobre rezultate.

Teško je za očekivati da će navedene igre ostvariti ne znam kakve rezultate na iPhoneu. Prvenstveno, tko ih je želio odigrati ih je odigrao. Drugo, populacija koja kupuje iPhone (barem kod nas) uglavnom ga uzima radi šminke ili Apple eko sustava koji nije previđen za gaming. Bilo bi zanimljivo vidjeti što bi se dogodilo da Android napravi sličnu stvar, da li bi prodaja bila bolja no sumnjam.

    Igranje nekaj ozbiljnog i ozbiljnije na mobilnom uređaju ili čak ručnoj konzoli ne dolazi više u obzir. Što slabije se vidi jer to je i maleni prikaz i ne mogu se tad uživit u neku igru. Ne velim da neke "igrice" za zajebanciju pa ajd da isprobamo npr farmville i slični hibridi kojih ima na tonu ali i te neke igrice nikad do kraja ne odigram i ne vračam im se da nastavim iako neki naslovi nemaju kraja poput te koje sam naveona.

    Jer kao što velim to na mobu ili ručnoj mi dođe full neozbiljno i ja tad postanem neozbiljan. Prijenos slike sa konzole na TV je meni to to a ostali prijenosi su mi out.

    Picek nema to nikakve veze, jednostavno ljude ne zanima igranje takvih igara na mobitelima, vrlo jednostavno.