chono dobar grind je gameplay dizain
foggy Nekad je grind najbolji dio igre jer razvija cijelu igru, a zna bit i zabavan.
Dobar grind nije grind. Doslovno u definiciji grinda stoji naporan dosadan posao.
Postoje igre u kojima farmaš xp ili resurse igranjem igre što je zabavno i postoje igre koje zahtjevaju od tebe da ponavljaš nikakve zadatke ili combat encountere da bi postao bolji ne svojim skillom nego u arbitrarnim statovima da bi pak time zadovoljio requirement idućeg zanimljivog komada contenta u igri.
Apsolutno se slažem da postoje igre u kojima je zabavno ić okolo i zapravo se igrat bez da igra sama po sebi nudi nekakav quest ili objective, jebemu upravo su te igre najbolje igre, ali u trenutku kad igra počne zahtjevat grind za progresiju, tu pričamo o lošem game designu.
Po meni dobro dizajnirane igre same po sebi vuku da radiš stvari van glavnog i sporednih quest lineova jer su zabavne za igrat i nude mehanike s kojima je zabavno eksperimentirat. I ima takvih igara ko u priči, nije da ih fali.
Ići ću u svom stilu korak dalje pa ću reći da je tipični WoW MMORPG dizajn loš dizajn u startu. Kao i sve što se bazira na tome da igrač ima obavezu igranja i prijeti FOMOom. Na kraju imaš osjećaj zadovoljstva dok grindaš jer dobiješ dopamin rush od zlatnih i svjetlucavih pop upova i rijetkog loota za kojeg si ubio istog bossa 40 puta i svaki put čekao u nekom hubu da se skupi party randoa koji isto to radi.
To je sve vrlo usko vezano za monetizaciju našeg vremena provedenog u igri umjesto igre kao proizvoda i kreativnog stvaralaštva.
Al to je moj pogled na stvari, nitko s pola mozga ne može osporit da postoje divljaci ko vi koji iskreno uživate u takvim stvarima 😄
I opet u svom stilu okrećem ploču jer zapravo nemam temelja da pričam da je to loš game dizajn kad se nekima upravo takav najviše sviđa.