Rijetko koja igra radi dobar posao u 1 vs many combatu. U Sekiru je dobro npr jer kada te napadne više od 2 protivnika odjednom, najebao si, tako da te igra potiče da rjesavas jednog po jednog protivnika pomoću stealth-a ili da pick up-aš jednog po jednog iz grupe tako što ćeš ih lure.
U caracter action games ala Bayonetta i DMC te takodjer napada više protivnika odjednom, ali tamo je Combat raznovrstan i balansiran za takve encountere koji pridodaju na većoj akciji i spektaklu.
U svim ostalim igrama koje su melee based je ionako najbolje 1 na 1 izvedeno jer čim počnu petljati sa više protivnika odjednom, mane AI dolaze sve više do izražaja, kao i nedovoljno razvijen i balansiran combat.
Problem u igrama poput AC je što je nebitno borio se sa jednim ili 6 protivnika od jednom jer je puno stvari automatizirano i combat je u pravilu lagan. Tako sam u AC 4 sve manje, kako je igra odmicala, koristio stealth jer nije bilo nikakvih bitnijih prednosti u koristenju istoga, samo gubitak vremena, a protivnike ionako nije u borbi bilo teško rješiti. To su skužili i u Ubisoft i onda su umjetno digli težinu svojih igri tako što su uveli level-e, a time su jedino odužili progresiju kroz igru i ništa više.