prayer Odluka je donesena u smislu što veće zarade.
Odluka je donesena zbog napumpavanja rasta broja MAU-a (monthly active users). Korporacijama je danas to jako važna metrika temeljem kojih im može rasti vrijednost dionica jer se svi u entertaiment industriji natječu za naše vrijeme te u tom smislu konkurencija nije samo Xbox ili neka druga gaming platforma, nego zapravo svi oblici zabave. Dio je to vjerojatno šire strategije da bildaju bazu korisnika kako bi kasnije kroz vlastitu platformu objedinili svoju ponudu usluga zabave na PC-u i svim "pametnim uređajima". Tu su se Helldiversi pokazali kao odličan naslov jer su u kratko vrijeme dobili ogromnu masu igrača.
Nije da su to napravili da nekog "zajebu" ili iz zlobe, nego čisto korporativna odluka čija je implementacija u praksi bila užasna. Uglavnom, nije Sony sada odustao od toga, nego su stavili sve na čekanje dok se tehnički bolje ne pripreme. Ja sam uvjeren da će Sony s vremenom PSN platformu pretvoriti u svoj punokrvni Store na PC-u gdje će igračima ponuditi jednako PS iskustvo kao na konzoli, samo s nekim prednostima PC platforme (prvenstveno u pogledu hardverske snage). Ne bi me čudilo da u tom pogledu otiđu prema akviziciji Epic Gamesa, već nekakav manji vlasnički udio imaju. Isto kao što radi Microsoft kroz GamePass gdje kroz Xbox app polako grade platformu koja će ponuditi identično iskustvo igranja kao na Xbox konzoli. Skužile su korporacije da su im konzole kao takve za željeni rast premalo tržište (posebice jer se moraju osvježavati kompletno svakih 7 godina) pa sada svi grade platforme koju ćeš instalirati na uređaj na koji god želiš. Već polako i mobiteli postaju sposobni vrtiti AAA igre, a nagli razvoj AI tehnologije samo će ubrzati cijeli proces.